AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Mange vil kanskje tenke at dette blir en dum tråd men jeg må bare få det ut, jeg vil så gjerne fortelle dette til noen men det tør jeg ikke men må si det til noen og tenkte derfor det er lettere å gjøre det her. Er ei dame på 40 år, mannen er tre år eldre enn meg. Vi har vært gift i 12 år og vi trives sammen, vi elsker hverandre og livet er fint. Sexlivet har aldri vært første prioritet eller har ikke vært i det hele tatt. Når vi var nygifte så hadde vi sex, men det var kjedelig og jeg gjorde det mest av plikt. Han ville bare ha sex og når han var ferdig så var det god natt, liksom. Han brydde seg ikke om å tilfredsstille meg. Jeg har aldri likt sex, så på det som ekkelt og noe som ga meg ingenting. Sexlyst hadde jeg aldri. Så ble det sjeldnere og sjeldnere og til slutt ingen sex, ingen nærhet, ingen intimitet. Jeg pleide innimellom å onanere, men det er alt. Allikevel hadde vi et ok forhold, men den siste tiden så føltes det som to bestevenner. Jeg hadde mitt som jeg drev på med og han hadde sitt. I starten på sommeren så ble jeg dårlig, depressiv, alt var mørkt, sov dårlig og det holdt på et par uker. Han tok vare på meg, brydde seg, hjalp meg gjennom så godt han kunne, viste meg nærhet og omsorg. Vi startet å gå turer i skogen, hver dag. Det hjalp masse på psyken. Plutselig en dag skjedde det noe jeg aldri hadde tenkt på kunne skje. Sexlysten våknet opp hos meg og jeg hadde enorm lyst som jeg ikke kan forklare med ord. Jeg hadde lyst hele dagen lang. Vi kysset, klemte hverandre lenge og tok på hverandre hver eneste dag. Jeg er en person av handling og ikke ord, men allikevel visste jeg ikke hva han skulle tenke om min plutselige lyst. Hver gang vi klemte så kjente jeg at han var hard. Det var nok for meg til å gå videre. En kveld vi la oss (da var lysten min på det høyeste) la jeg meg inntil han og vi begynte å kysse og det ene førte til det andre og vi hadde sex. Jeg som aldri likte sex og aldri ble tent slapp meg helt løs og bare nøt det. Det var heftig og dyrisk sex. Mannen ble mega fornøyd og fortalte at han elsket det og at jeg er helt rå. Vi snakket lenge om alt og han fortalte at han gikk med tankene om å gå, ikke pga sexen men fordi livet vårt var så a4 og jeg verken viste kjærlighet eller nærhet. Så at jeg ble dårlig slik jeg var, var sikkert et tegn eller noe. Nå har vi sex ofte og hver gang føles det som å være i himmelen. Han gjør alt for at jeg skal komme og er på meg nesten hele tiden, han vil at jeg skal ha det bra. Jeg kommer hver gang, det er så godt og sexen er vill og svett. Jeg har lyst nesten hele tiden og han elsker det. Eneste gangen vi ikke har sex er når jeg har mensen og det er nesten til å ikke holde ut. Jeg vil ha han hele tiden. Vi har sex overalt, bare vi begynner å kysse så ender det opp med sex i stua, kjøkkenet, gangen, på trappen. Jeg forstår ikke hva som har skjedd med meg men jeg bryr meg heller ikke om grunnen, jeg bare koser meg og nyter og håper det varer lenge. Om det er skogen sin skyld så takker jeg skogen, eller om det er noe annet, jeg er evig takknemlig. Jeg elsker meg selv mye mer nå enn jeg gjorde før, har fått enorm selvtillit som jeg ikke hadde før, jeg føler meg sexy og begjært. Jeg elsker at jeg slipper meg løs og bare nyter den deilige sexen, hvor jeg slipper alle hemningene løs. Jeg visker hele tiden at jeg er så kåt på han og vil bare elske og jeg stønner og viser han at jeg elsker det. Han gjør noe med meg som får meg til å slippe meg løs, ingenting er flaut eller pinlig, bare deilig. Jeg som aldri har likt sex elsker sex nå og hva det gjør med meg, jeg smiler hele tiden og elsker livet vårt nå. Elsker at hver gang jeg vil han han så er han klar, om han er trøtt og vil sove eller bare er sliten, han vil ha meg. At han tar på meg og kysser meg overalt gjør at det blir enda mer intenst. Jeg vil skrike av glede men kan jo ikke det, så jeg skriver heller her. Jeg må bare si det til noen ellers sprekker jeg. Takk for at du leste og tok deg tid og jeg ønsker at alle opplever dette en gang i livet sitt for dette er noe av det beste et menneske kan oppleve. Anonymkode: 733e2...f7d 2 8 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august Så bra du ikke ble skilt først, og oppdaget seksualiteten din før det var for sent. Anonymkode: fbf37...c5a 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Det var en fin historie å lese. Håper mange leser og får inspirasjon. Både hvor viktig sexen er for forholdet, men også at det kan gå seg til selv etter lang tid uten sexliv. Din historie kan også være en NB til mange.. kanskje var det den støtten og omsorgen mannen din viste deg da du trengte det, som vekket noe til live i deg. Den er så viktig for oss kvinner. Trist at så mange menn ikke forstår det, og heller kritiserer og kjefter for at de får for lite sex... Anonymkode: 31bc6...0a1 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Virrevirrevapp skrev (3 minutter siden): Gratulerer, kos deg med det nye livet! Tusen takk og ja jeg koser meg med det nye livet. ❤️ ts AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så bra du ikke ble skilt først, og oppdaget seksualiteten din før det var for sent. Anonymkode: fbf37...c5a Ja, det er jeg glad for og evig takknemlig, at det gikk denne veien og ikke andre. ts Anonymkode: 733e2...f7d 1
erok Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mange vil kanskje tenke at dette blir en dum tråd men jeg må bare få det ut, jeg vil så gjerne fortelle dette til noen men det tør jeg ikke men må si det til noen og tenkte derfor det er lettere å gjøre det her. Er ei dame på 40 år, mannen er tre år eldre enn meg. Vi har vært gift i 12 år og vi trives sammen, vi elsker hverandre og livet er fint. Sexlivet har aldri vært første prioritet eller har ikke vært i det hele tatt. Når vi var nygifte så hadde vi sex, men det var kjedelig og jeg gjorde det mest av plikt. Han ville bare ha sex og når han var ferdig så var det god natt, liksom. Han brydde seg ikke om å tilfredsstille meg. Jeg har aldri likt sex, så på det som ekkelt og noe som ga meg ingenting. Sexlyst hadde jeg aldri. Så ble det sjeldnere og sjeldnere og til slutt ingen sex, ingen nærhet, ingen intimitet. Jeg pleide innimellom å onanere, men det er alt. Allikevel hadde vi et ok forhold, men den siste tiden så føltes det som to bestevenner. Jeg hadde mitt som jeg drev på med og han hadde sitt. I starten på sommeren så ble jeg dårlig, depressiv, alt var mørkt, sov dårlig og det holdt på et par uker. Han tok vare på meg, brydde seg, hjalp meg gjennom så godt han kunne, viste meg nærhet og omsorg. Vi startet å gå turer i skogen, hver dag. Det hjalp masse på psyken. Plutselig en dag skjedde det noe jeg aldri hadde tenkt på kunne skje. Sexlysten våknet opp hos meg og jeg hadde enorm lyst som jeg ikke kan forklare med ord. Jeg hadde lyst hele dagen lang. Vi kysset, klemte hverandre lenge og tok på hverandre hver eneste dag. Jeg er en person av handling og ikke ord, men allikevel visste jeg ikke hva han skulle tenke om min plutselige lyst. Hver gang vi klemte så kjente jeg at han var hard. Det var nok for meg til å gå videre. En kveld vi la oss (da var lysten min på det høyeste) la jeg meg inntil han og vi begynte å kysse og det ene førte til det andre og vi hadde sex. Jeg som aldri likte sex og aldri ble tent slapp meg helt løs og bare nøt det. Det var heftig og dyrisk sex. Mannen ble mega fornøyd og fortalte at han elsket det og at jeg er helt rå. Vi snakket lenge om alt og han fortalte at han gikk med tankene om å gå, ikke pga sexen men fordi livet vårt var så a4 og jeg verken viste kjærlighet eller nærhet. Så at jeg ble dårlig slik jeg var, var sikkert et tegn eller noe. Nå har vi sex ofte og hver gang føles det som å være i himmelen. Han gjør alt for at jeg skal komme og er på meg nesten hele tiden, han vil at jeg skal ha det bra. Jeg kommer hver gang, det er så godt og sexen er vill og svett. Jeg har lyst nesten hele tiden og han elsker det. Eneste gangen vi ikke har sex er når jeg har mensen og det er nesten til å ikke holde ut. Jeg vil ha han hele tiden. Vi har sex overalt, bare vi begynner å kysse så ender det opp med sex i stua, kjøkkenet, gangen, på trappen. Jeg forstår ikke hva som har skjedd med meg men jeg bryr meg heller ikke om grunnen, jeg bare koser meg og nyter og håper det varer lenge. Om det er skogen sin skyld så takker jeg skogen, eller om det er noe annet, jeg er evig takknemlig. Jeg elsker meg selv mye mer nå enn jeg gjorde før, har fått enorm selvtillit som jeg ikke hadde før, jeg føler meg sexy og begjært. Jeg elsker at jeg slipper meg løs og bare nyter den deilige sexen, hvor jeg slipper alle hemningene løs. Jeg visker hele tiden at jeg er så kåt på han og vil bare elske og jeg stønner og viser han at jeg elsker det. Han gjør noe med meg som får meg til å slippe meg løs, ingenting er flaut eller pinlig, bare deilig. Jeg som aldri har likt sex elsker sex nå og hva det gjør med meg, jeg smiler hele tiden og elsker livet vårt nå. Elsker at hver gang jeg vil han han så er han klar, om han er trøtt og vil sove eller bare er sliten, han vil ha meg. At han tar på meg og kysser meg overalt gjør at det blir enda mer intenst. Jeg vil skrike av glede men kan jo ikke det, så jeg skriver heller her. Jeg må bare si det til noen ellers sprekker jeg. Takk for at du leste og tok deg tid og jeg ønsker at alle opplever dette en gang i livet sitt for dette er noe av det beste et menneske kan oppleve. Anonymkode: 733e2...f7d Bra at du fant tilbake til alt det gode som sex er nyt det 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var en fin historie å lese. Håper mange leser og får inspirasjon. Både hvor viktig sexen er for forholdet, men også at det kan gå seg til selv etter lang tid uten sexliv. Din historie kan også være en NB til mange.. kanskje var det den støtten og omsorgen mannen din viste deg da du trengte det, som vekket noe til live i deg. Den er så viktig for oss kvinner. Trist at så mange menn ikke forstår det, og heller kritiserer og kjefter for at de får for lite sex... Anonymkode: 31bc6...0a1 Takk.❤️ Jeg ville og måtte bare fortelle min historie til noen og om det hjelper noen så blir jeg veldig glad for det. Sex har aldri vært viktig for meg men er så viktig nå, ikke bare sex i seg selv men også nærhet og intimitet og at han bryr seg om følelsene mine og ikke bare seg selv. Sexen er mye bedre og heftigere nå enn da vi var yngre og jeg er glad for at vi begge opplever dette nå. ts Anonymkode: 733e2...f7d 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august erok skrev (5 minutter siden): Bra at du fant tilbake til alt det gode som sex er nyt det Å ja, jeg nyter hvert sekund. ts Anonymkode: 733e2...f7d
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk.❤️ Jeg ville og måtte bare fortelle min historie til noen og om det hjelper noen så blir jeg veldig glad for det. Sex har aldri vært viktig for meg men er så viktig nå, ikke bare sex i seg selv men også nærhet og intimitet og at han bryr seg om følelsene mine og ikke bare seg selv. Sexen er mye bedre og heftigere nå enn da vi var yngre og jeg er glad for at vi begge opplever dette nå. ts Anonymkode: 733e2...f7d Tenk litt på at for mannen din har nok sex vært like viktig hele tiden, og likevel har han stått i det og holdt ut når det kanskje ikke var så bra. Anonymkode: fbf37...c5a 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Tenk litt på at for mannen din har nok sex vært like viktig hele tiden, og likevel har han stått i det og holdt ut når det kanskje ikke var så bra. Anonymkode: fbf37...c5a Ja, det har jeg tenkt på masse og har sagt at jeg er evig takknemlig for at han holdt ut og han sier at jeg var verdt det. Så nå viser jeg nærhet og omsorg så ofte jeg kan og vil at han skal kjenne at jeg forguder ham. Gir masse lange klemmer og kyss og har forandret meg totalt, fra en kald til varm kone. ts Anonymkode: 733e2...f7d 1
Strigiformes Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Dette var herlig å lese. Elsker solskinnshistorier ☀️ Jeg er så glad på dine vegne at dere fant veien tilbake til hverandre. Det er veldig verdifullt. Håper det varer i all deres tid sammen på jorden ❤️ Heia kjærligheten ❤️🙌 Takk for at du delte. 1
Sander33 Skrevet 28. august #12 Skrevet 28. august Livet er ikke statisk, det kan endre seg. Herlig historie. God sex er himmelsk deilig! 1
Verbena Skrevet 28. august #13 Skrevet 28. august Så hyggelig å lese Ingen tvil om at et godt sexliv har mye å si på psyken og selvfølelsen. Nyt det 1
Mr X Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august Koselig gladhistorie som vi for sjelden får høre. Det går dessverre mest på det negative i forhold og en av grunnene er at det er så lett å ta hverandre for gitt. Ett forhold må bearbeides for og vedlikeholdes. Det tok tid for dere men så bra det ble til slutt "når villdyret våknes".🙂 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #15 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Mange vil kanskje tenke at dette blir en dum tråd men jeg må bare få det ut, jeg vil så gjerne fortelle dette til noen men det tør jeg ikke men må si det til noen og tenkte derfor det er lettere å gjøre det her. Er ei dame på 40 år, mannen er tre år eldre enn meg. Vi har vært gift i 12 år og vi trives sammen, vi elsker hverandre og livet er fint. Sexlivet har aldri vært første prioritet eller har ikke vært i det hele tatt. Når vi var nygifte så hadde vi sex, men det var kjedelig og jeg gjorde det mest av plikt. Han ville bare ha sex og når han var ferdig så var det god natt, liksom. Han brydde seg ikke om å tilfredsstille meg. Jeg har aldri likt sex, så på det som ekkelt og noe som ga meg ingenting. Sexlyst hadde jeg aldri. Så ble det sjeldnere og sjeldnere og til slutt ingen sex, ingen nærhet, ingen intimitet. Jeg pleide innimellom å onanere, men det er alt. Allikevel hadde vi et ok forhold, men den siste tiden så føltes det som to bestevenner. Jeg hadde mitt som jeg drev på med og han hadde sitt. I starten på sommeren så ble jeg dårlig, depressiv, alt var mørkt, sov dårlig og det holdt på et par uker. Han tok vare på meg, brydde seg, hjalp meg gjennom så godt han kunne, viste meg nærhet og omsorg. Vi startet å gå turer i skogen, hver dag. Det hjalp masse på psyken. Plutselig en dag skjedde det noe jeg aldri hadde tenkt på kunne skje. Sexlysten våknet opp hos meg og jeg hadde enorm lyst som jeg ikke kan forklare med ord. Jeg hadde lyst hele dagen lang. Vi kysset, klemte hverandre lenge og tok på hverandre hver eneste dag. Jeg er en person av handling og ikke ord, men allikevel visste jeg ikke hva han skulle tenke om min plutselige lyst. Hver gang vi klemte så kjente jeg at han var hard. Det var nok for meg til å gå videre. En kveld vi la oss (da var lysten min på det høyeste) la jeg meg inntil han og vi begynte å kysse og det ene førte til det andre og vi hadde sex. Jeg som aldri likte sex og aldri ble tent slapp meg helt løs og bare nøt det. Det var heftig og dyrisk sex. Mannen ble mega fornøyd og fortalte at han elsket det og at jeg er helt rå. Vi snakket lenge om alt og han fortalte at han gikk med tankene om å gå, ikke pga sexen men fordi livet vårt var så a4 og jeg verken viste kjærlighet eller nærhet. Så at jeg ble dårlig slik jeg var, var sikkert et tegn eller noe. Nå har vi sex ofte og hver gang føles det som å være i himmelen. Han gjør alt for at jeg skal komme og er på meg nesten hele tiden, han vil at jeg skal ha det bra. Jeg kommer hver gang, det er så godt og sexen er vill og svett. Jeg har lyst nesten hele tiden og han elsker det. Eneste gangen vi ikke har sex er når jeg har mensen og det er nesten til å ikke holde ut. Jeg vil ha han hele tiden. Vi har sex overalt, bare vi begynner å kysse så ender det opp med sex i stua, kjøkkenet, gangen, på trappen. Jeg forstår ikke hva som har skjedd med meg men jeg bryr meg heller ikke om grunnen, jeg bare koser meg og nyter og håper det varer lenge. Om det er skogen sin skyld så takker jeg skogen, eller om det er noe annet, jeg er evig takknemlig. Jeg elsker meg selv mye mer nå enn jeg gjorde før, har fått enorm selvtillit som jeg ikke hadde før, jeg føler meg sexy og begjært. Jeg elsker at jeg slipper meg løs og bare nyter den deilige sexen, hvor jeg slipper alle hemningene løs. Jeg visker hele tiden at jeg er så kåt på han og vil bare elske og jeg stønner og viser han at jeg elsker det. Han gjør noe med meg som får meg til å slippe meg løs, ingenting er flaut eller pinlig, bare deilig. Jeg som aldri har likt sex elsker sex nå og hva det gjør med meg, jeg smiler hele tiden og elsker livet vårt nå. Elsker at hver gang jeg vil han han så er han klar, om han er trøtt og vil sove eller bare er sliten, han vil ha meg. At han tar på meg og kysser meg overalt gjør at det blir enda mer intenst. Jeg vil skrike av glede men kan jo ikke det, så jeg skriver heller her. Jeg må bare si det til noen ellers sprekker jeg. Takk for at du leste og tok deg tid og jeg ønsker at alle opplever dette en gang i livet sitt for dette er noe av det beste et menneske kan oppleve. Anonymkode: 733e2...f7d Får tro dette er en skildring fra virkeligheten,og ikkje oppdiktet fantasier ? Når eg les mellom linjene finner eg mange likhetstrekk med vår egen hverdag, botsett ifra vi har vert gift mye lenger,men desv. så er sexen fortsatt død. Dere er eit forbilde på par som har høgtærskel for å avlutte samlivet til tross for motgang.. Dette i motsettning til mange andre par idag som velger å avslutte forholdet grunnet ubalanse i sexbehovet. Eit ordtak seier følgende : "Det er i motgang ein ser hvor ein har sitt folk" og kanskje var støtten fra din mann når "alt ble mørkt avgjørende for at du kom deg over den depressive perioden, og det vekte liv i sexlysten. Han erkjente at han hadde gått med tanker om å avslutte forholdet, men hadde vel holdt de tankene for seg selv ? Et familiemedlem omkom v/ ulykke i min familie som var i krise like etter at eg møtte dama. Jenta ble min beste støtte for meg og hele familien, og hun viste å vera eit godt menneske. Opplevde senere en depressiv periode som utløste psykisk ubalanse Noen år senere opplevde hennes familie en ulykke, og krise, og det vekte liv i minner fra fortiden. Anonymkode: d988b...d7a
AnonymBruker Skrevet 28. august #16 Skrevet 28. august Så veldig fint, og hyggelig at du deler😊 Litt det samme her, rundt 40. Tror det var da barna ble mer selvstendige og jeg «fikk tilbake kroppen min» Eller oppmerksomheten min, tiden, usikker på hva man burde kalle det og kunne plutselig begynne å føle egne behov igjen. Denne følelsen synes jeg er vanskelig å forklare for en mann da den slåes på som lysbryter man ikke visste fantes ved fødsel og man ikke vet i hvor stor grad den påvirker før den forsvinner med tid.😊 Anonymkode: 4408e...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #17 Skrevet 28. august Har du noen tips jeg kan prøve å formidle til mannen min? Han har ikke ønsket sex på flere år (mer enn ti). Så bra du har fått gleden med dette! Hilsen godt voksen kvinne. Anonymkode: c9a73...c3b 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #18 Skrevet 28. august Jeg opplevde faktisk akkurat det samme da jeg var 43. Forskjellen var bare at jeg var singel (men avstandsforelska). Mange år seinere, leste jeg her på KG at en mente det var kroppens siste forsøk på å få barn før overgangsalderen satte inn 😅 Så det er visst ikke helt unormalt at lysten blomstrer når man er 40-ish. Anonymkode: 29e97...1a0
AnonymBruker Skrevet 28. august #19 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har du noen tips jeg kan prøve å formidle til mannen min? Han har ikke ønsket sex på flere år (mer enn ti). Så bra du har fått gleden med dette! Hilsen godt voksen kvinne. Anonymkode: c9a73...c3b Har du noen gang vert fått følelser for en annen mann du kunne tenkt å hatt sex med. ? Regner med du føler eit savn etter sex, og det er andre kvaliteter du legg vekt på hos din mann sidan dere fortsatt holder saman.? Har du noen gang forsøkt å presse din partner til sex ? Kanskje har du noen ganger vert inne på tanken å skille deg på grunn av mangel på sex ?. Personleg så har eg tru på at dersom ein har oppriktige følelser for hverandre så er det fult muleg å vekke til livet sexen igjenn. Anonymkode: d988b...d7a
AnonymBruker Skrevet 30. august #20 Skrevet 30. august Strigiformes skrev (På 28.8.2025 den 10.09): Dette var herlig å lese. Elsker solskinnshistorier ☀️ Jeg er så glad på dine vegne at dere fant veien tilbake til hverandre. Det er veldig verdifullt. Håper det varer i all deres tid sammen på jorden ❤️ Heia kjærligheten ❤️🙌 Takk for at du delte. Åh tusen millioner takk du.❤️Og..bare hyggelig du.😊 ts Anonymkode: 733e2...f7d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå