AnonymBruker Skrevet 28. august #1 Skrevet 28. august Kjæresten min har en del kontakt med jenter på sosiale medier. Dvs han har noen han snapper med, og noen han sender reels med. Jeg aner ikke hvem disse jentene er. Bare ser navnet deres dukke opp på telefonen. Har aldri sett noen av meldingene de sender. Tydelig at han har mange jentevenner. De få gangene jeg har spurt har jeg fått til svar at det er gamle kollagaer, skolevenner fra videregående, og ellers folk han ikke omgås til vanlig. Mannen er i slutten av 30-årene. Er det vanlig å ha daglig kontakt med folk fra fortiden som man ikke har noe til felles med annet enn at man en gang i tiden delte arbeidsplass eller skole? Anonymkode: 642a5...402
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Jeg har daglig kontakt på snap med en jeg jobbet med for snart 20 år siden. Sist vi møttes er vel da han hjalp meg flytte for 10-11 år siden. Det eneste vi har til felles er at vi begge liker katter. Jeg har noen andre menn også, som jeg kjenner igjennom tidligere jobber eller verv, som jeg har nesten daglig kontakt med via sosiale medier, men sjelden/aldri møter. Det er ikke uvanlig ha kontakt med gamle bekjente, men det er heller ikke unormalt kutte kontakten. Og noen partnere reagerer på det, andre ikke. Jeg velger veldig bevist å åpne snapper/reels fra slike kompiser foran daten/typen, slik at han se at det alltid er helt uskyldige meldinger med katter, treningstips og annen humor. Anonymkode: c7957...837
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er det vanlig å ha daglig kontakt med folk fra fortiden som man ikke har noe til felles med annet enn at man en gang i tiden delte arbeidsplass eller skole? Ja, ganske vanlig det ja, det kom med sosiale medier. Husker første tiden på facebook gikk omtrent eksklusivt med til å jatte med gamle bekjente. Og en del av dem har vart, i ulik grad. Mye fellesmeldinger som når bredt. Anonymkode: ce53e...c03 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kjæresten min har en del kontakt med jenter på sosiale medier. Dvs han har noen han snapper med, og noen han sender reels med. Jeg aner ikke hvem disse jentene er. Bare ser navnet deres dukke opp på telefonen. Har aldri sett noen av meldingene de sender. Tydelig at han har mange jentevenner. De få gangene jeg har spurt har jeg fått til svar at det er gamle kollagaer, skolevenner fra videregående, og ellers folk han ikke omgås til vanlig. Mannen er i slutten av 30-årene. Er det vanlig å ha daglig kontakt med folk fra fortiden som man ikke har noe til felles med annet enn at man en gang i tiden delte arbeidsplass eller skole? Anonymkode: 642a5...402 Tja, det er både vanlig og ikke vanlig. Noen er mer "sosiale" enn andre, så hvis han er sånn fyr, er det ok. Så lenge du føler at det ikke er annet enn vennskap og så lenge du føler at han er like ivrig til deg, bør vel det du beskriver være ok Anonymkode: a497d...827
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten min har en del kontakt med jenter på sosiale medier. Dvs han har noen han snapper med, og noen han sender reels med. Jeg aner ikke hvem disse jentene er. Bare ser navnet deres dukke opp på telefonen. Har aldri sett noen av meldingene de sender. Tydelig at han har mange jentevenner. De få gangene jeg har spurt har jeg fått til svar at det er gamle kollagaer, skolevenner fra videregående, og ellers folk han ikke omgås til vanlig. Mannen er i slutten av 30-årene. Er det vanlig å ha daglig kontakt med folk fra fortiden som man ikke har noe til felles med annet enn at man en gang i tiden delte arbeidsplass eller skole? Anonymkode: 642a5...402 Han pleier forholdet til dem, i tilfelle det skulle by seg en sjanse. Det er ikke greit å ha et harem av jenter man stadig snapper med. Anonymkode: d7235...610 1 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Han er en type som kun samhandler med sine nærmeste kompiser, og ikke gjør så mye ut av seg. En ganske rolig og balansert kar. I starten av vår relasjon sa han til meg at han syns jeg snappet for mye med gutter, og at han ikke var komfortabel med det. Da sa jeg at det var fint at han sa fra, sånn at jeg kunne roe ned på det. Hvis jeg derimot gir beskjed om noe lignende til han, tar han det som et angrep, og går i forsvarsposisjon. Jeg tror ikke han driver med noe upassende, men syns det er så rart at han har så mange internettvenninner som opptar han så mye når han ikke har noe med de å gjøre til vanlig. Anonymkode: 642a5...402
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han er en type som kun samhandler med sine nærmeste kompiser, og ikke gjør så mye ut av seg. En ganske rolig og balansert kar. I starten av vår relasjon sa han til meg at han syns jeg snappet for mye med gutter, og at han ikke var komfortabel med det. Da sa jeg at det var fint at han sa fra, sånn at jeg kunne roe ned på det. Hvis jeg derimot gir beskjed om noe lignende til han, tar han det som et angrep, og går i forsvarsposisjon. Jeg tror ikke han driver med noe upassende, men syns det er så rart at han har så mange internettvenninner som opptar han så mye når han ikke har noe med de å gjøre til vanlig. Anonymkode: 642a5...402 Så det er greit at han skal få snappe og ha jevn kontakt på SOME med andre damer, men ikke du? Dette hadde ikke jeg funnet meg i. Uansett hvem disse damene er. Anonymkode: f6bd5...d36 2 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): De få gangene jeg har spurt har jeg fått til svar at det er gamle kollagaer, skolevenner fra videregående, og ellers folk han ikke omgås til vanlig. Mannen er i slutten av 30-årene. Er det vanlig å ha daglig kontakt med folk fra fortiden som man ikke har noe til felles med annet enn at man en gang i tiden delte arbeidsplass eller skole? Anonymkode: 642a5...402 Ja, absolutt vanlig. Jeg tekster med mannlige venner daglig, noen har jeg kjent i over 30 år. En partner som blander seg i det hadde ikke vært aktuell. Og det går så klart begge veier. Anonymkode: 35e81...025
Queen19 Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august Samboeren min har ikke daglig kontakt, men det er mest fordi han ikke er aktiv på SoMe hver dag. Når han er aktiv derimot, så har han kontakt med skolevenner, gamle kollegaer, nåværende kollegaer, venner fra treningen, venner fra gaming osv osv, både damer og menn.
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august Min mann har venner og venninner som han sender memes og reels til, ja. Det samme har jeg. Null problem og veldig vanlig Anonymkode: 363b7...fa0
AnonymBruker Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Jeg snapper stadig med kamerater. Møtes svært skjeldent. For meg er dette normalt, slik vi holder kontakten. Er ikke alle jeg snapper med daglig det varierer litt noen snapper jeg med et par ganger i året bare. Anonymkode: 65048...916
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå