AnonymBruker Skrevet 28. august #21 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): la oss snu det litt: hvorfor tror de som lever i grisgrente strøk at de er normalen? Anonymkode: 940b0...97b Er vel ingen som har nevnt noe om normalt. Anonymkode: 8de4c...2a1
AnonymBruker Skrevet 28. august #22 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel ingen som har nevnt noe om normalt. Anonymkode: 8de4c...2a1 Er vel ingen som har nevnt noe om normalt eller ikke. Anonymkode: 8de4c...2a1
AnonymBruker Skrevet 29. august #23 Skrevet 29. august TS skriver som ei kråke iallfall. Sikkert greit at du bor grisgrendt til, ikke alle passer i byer. Anonymkode: 45538...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #24 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (1 time siden): TS skriver som ei kråke iallfall. Sikkert greit at du bor grisgrendt til, ikke alle passer i byer. Anonymkode: 45538...f9b TS har forlatt tråden. Anonymkode: 6381c...8c6
AnonymBruker Skrevet 29. august #25 Skrevet 29. august Jeg elsker naboer ved siden av, under og over meg. Føles trygt. Liker lyden av hunden som tasser over meg, naboparet som diskuterer høylytt av og til, jentungen vegg i vegg som skriker hver gang hun ikke får vilja si osv. Liker bygda til ferie, men ikke til hverdags. Det hadde vært for dødt for min del. Artig hvor elending rettskriving bygdefolket i tråden har... Anonymkode: 32968...ded 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #26 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg elsker naboer ved siden av, under og over meg. Føles trygt. Liker lyden av hunden som tasser over meg, naboparet som diskuterer høylytt av og til, jentungen vegg i vegg som skriker hver gang hun ikke får vilja si osv. Liker bygda til ferie, men ikke til hverdags. Det hadde vært for dødt for min del. Artig hvor elending rettskriving bygdefolket i tråden har... Anonymkode: 32968...ded Rettskriving, ja... Anonymkode: 6381c...8c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå