AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #1 Skrevet 28. august 2025 Hei. Hvordan forholder dere dere til jobb når det er veldig ille perioder? Jeg sitter nå, tre timer før jobb, og gråter fordi jeg har så vondt. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom vakta. Det er det typiske «flink pike»-syndromet som spiller inn her, for vet jeg kan ringe inn syk/snakke med leder om å jobbe mindre (går på AAP), men det er så mange borte fra jobb for forskjellige årsaker at jeg føler ikke jeg skal gjøre ting «verre» for de som er igjen. Sjefen, og andre ansatte, er så vant til at jeg alltid stiller opp. Klarer ikke omstille hodet til å være en som setter meg selv/kroppen/psyken foran. Anonymkode: 120e1...312 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #2 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei. Hvordan forholder dere dere til jobb når det er veldig ille perioder? Jeg sitter nå, tre timer før jobb, og gråter fordi jeg har så vondt. Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom vakta. Det er det typiske «flink pike»-syndromet som spiller inn her, for vet jeg kan ringe inn syk/snakke med leder om å jobbe mindre (går på AAP), men det er så mange borte fra jobb for forskjellige årsaker at jeg føler ikke jeg skal gjøre ting «verre» for de som er igjen. Sjefen, og andre ansatte, er så vant til at jeg alltid stiller opp. Klarer ikke omstille hodet til å være en som setter meg selv/kroppen/psyken foran. Anonymkode: 120e1...312 En ting du må lære deg, er at det er ingen som takker deg for å være snill pike. Du må ta vare på deg selv, for det er ingen andre som gjør det. Er du så dårlig at du gråter i flere timer før du begynner, så drar du til legen. Anonymkode: 98151...765 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2025 #3 Skrevet 28. august 2025 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En ting du må lære deg, er at det er ingen som takker deg for å være snill pike. Du må ta vare på deg selv, for det er ingen andre som gjør det. Er du så dårlig at du gråter i flere timer før du begynner, så drar du til legen. Anonymkode: 98151...765 Jeg føler mye på å være hjemme pga de på jobben. Kollegaer jeg har hatt i 20 år. Selve bedriften vet jeg ikke bryr seg litt om meg engang, men føler det litt annerledes mot kollegaer som sagt. Men må vel bare prøve å skru av den delen av hjernen. Problemet er jo at dette er kronisk, men med svingninger. Akkurat nå gjør hele ryggtavla så vondt med brennende smerter, at jeg gråter når jeg er statisk eller i ro. Men neste uke kan det være borte, eller erstattet med noe annet - så vanskelig for alle parter å forholde seg til. Tusen takk for svar 😊 TS Anonymkode: 120e1...312
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå