Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg en ny kompis for et par år siden via en hobby, og det er ingen varme følelser fra min side og heller ikke fra hans side (tror jeg)

Da vi ble kjent sa han at han var gift, men ikke navnet på konen, han sa hvor hun var fra og hva hun jobbet med.

Jeg har funnet ett bilde av konen på hans Facebook, og hun er flott å se på og 10 år yngre enn han.

Han er hjelpsom og tilbyr seg ofte å hjelpe meg med praktiske ting, og jeg har inntrykk av at han gjør mange ting alene uten konen, og det har han faktisk sagt også.

Når han snakker om seg selv og livet sitt, nevner han ikke konen i det hele tatt, og omtaler livet sitt i "jeg" form, som i "jeg gikk til byen i går og så en god film på kino".

I sommer fortalte han at han skulle på ferie og snappet fra bassengkanten, men ikke ett ord om konen.

Jeg bgynte å lure på om han hadde reist alene fordi de hadde skilt seg, siden han skrev til meg: "i dag skal jeg gå tur opp til en høyde" eller " i natt sov jeg dårlig fordi det var full fest på naborommet".

Da han kom hjem fra ferien spurte jeg om det hadde vært en fin tur, og det bekreftet han, og så spurte jeg om konen også var fornøyd med ferien, og da sa han ja.

Han tekster mye med meg om vår felles hobby, men også om tøys og tull.

Skryter ofte om ting han har gjort tidligere i livet og det oppfattes jeg som litt kleint.

Han er i midten av livet og tenker kanskje det er litt midtlivskrise?

Eller er det vanlig at ektefeller opptrer som om de er single?

Anonymkode: 4a951...04b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tvilsom type. 

Anonymkode: 480a2...285

• Liker 16
  • Nyttig 20
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke, men nei. Virker mistenkelig…

Anonymkode: 1f9dc...0b2

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker spesielt, men du kan jo spørre en gang. "Var dere flere?", "Gikk du alene, eller gikk du med kona?" osv.

Anonymkode: 5abf9...e49

• Liker 1
Skrevet

I og med at du ikke kjenner kona er det kanskje naturlig for han å ikke snakke så mye i vi form. Det er han du kjenner og har en "relasjon" til og da blir det kanskje naturlig for han å snakke i jeg form?

• Liker 21
  • Nyttig 1
Skrevet

Om du har partner selv, kunne du jo invitert dem begge på middag en kveld. Så får du truffet denne mystiske kvinnen han ikke snakker om 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fikk meg en ny kompis for et par år siden via en hobby, og det er ingen varme følelser fra min side og heller ikke fra hans side (tror jeg)

Da vi ble kjent sa han at han var gift, men ikke navnet på konen, han sa hvor hun var fra og hva hun jobbet med.

Jeg har funnet ett bilde av konen på hans Facebook, og hun er flott å se på og 10 år yngre enn han.

Han er hjelpsom og tilbyr seg ofte å hjelpe meg med praktiske ting, og jeg har inntrykk av at han gjør mange ting alene uten konen, og det har han faktisk sagt også.

Når han snakker om seg selv og livet sitt, nevner han ikke konen i det hele tatt, og omtaler livet sitt i "jeg" form, som i "jeg gikk til byen i går og så en god film på kino".

I sommer fortalte han at han skulle på ferie og snappet fra bassengkanten, men ikke ett ord om konen.

Jeg bgynte å lure på om han hadde reist alene fordi de hadde skilt seg, siden han skrev til meg: "i dag skal jeg gå tur opp til en høyde" eller " i natt sov jeg dårlig fordi det var full fest på naborommet".

Da han kom hjem fra ferien spurte jeg om det hadde vært en fin tur, og det bekreftet han, og så spurte jeg om konen også var fornøyd med ferien, og da sa han ja.

Skryter ofte om ting han har gjort tidligere i livet og det oppfattes jeg som litt kleint.

Slik jeg ser det er han en egosentrisk type, kun fokus på seg selv. Lurer på om han er en slik som alltid går 3m foran. Mest sannsynlig en slik som alltid har skrytt og alltid skal være best. 

Anonymkode: af31d...b0d

• Liker 11
Skrevet

Så lenge han ikke samtidig flørter med deg/andre eller han ikke avviser flørting og tilnærmelser fra andre, så er det vel helt kurant? 

Tror du prøver å legge mer i det enn det er. Skulle du helst ønske det var noe mer? 

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor legger du så mye i dette? Han holder deres relasjon på et "jeg" nivå og holder sin relasjon til kona privat - du legge rmer i det enn det er tror jeg. 

Anonymkode: 01cdc...2f6

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du han på Snap i det hele tatt? :klo: 

Du kjenner ikke kona, og da er det jo kanskje ikke så naturlig å si «vi»? 🤷‍♀️

Anonymkode: ce13c...e5c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du leter etter problemer som ikke finnes. 

Kanskje han er privat av seg. Du deler en felles hobby med fyren, ikke kona hans. 

Kanskje han bare er interessert i å ha en relasjon med deg via denne hobbyen men at du ikke er interessant nok til å involveres i livet hans ellers. 

Jeg har ikke møtt mannens hobbyvenner og er heller ikke interessert i å treffe dem. De prater sjeldent om livene sine på disse treffene kun om felles interesse. Møtte tilfeldigvis på en av de i butikken da jeg var ute med mannen. Denne hobbykompisen tok det for gitt at mannen min var singel og ble overrasket at han har en så vakker kone. 

Nå gjør ikke denne hobbykompisen annet enn å spørre mannen min om meg og har foreslått julebord som inkluderer partnere i år🙄

Derfor er det best å skille hobby og privatliv fra hverandre. 

Anonymkode: 0b8d1...a48

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Haha, dette hørtes ut som en eks av meg, fryktelig irrit å være den som «ikke eksisterer» også… men det var i ungdommen og ikke midt i livet. Tror noen menn er sære, aldri opplevd jente/kvinne holde på sånn. 

• Liker 2
Skrevet

Tror vel ikke dette er en så uvanlig oppførsel.

Mange ønsker å holde privatlivet sitt nettopp det. Privat.

Og helt uten å ha baktanker rundt det.

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Noen menn prater sånn. 

Jag trodde lenge at en kollega var skilt fordi han prata så mye om alt "han" måtte jobbe og betale for tur med ungene osv. Kona jobber også fullt, viste det seg...

• Liker 6
Skrevet
Verbena skrev (10 minutter siden):

Tror vel ikke dette er en så uvanlig oppførsel.

Mange ønsker å holde privatlivet sitt nettopp det. Privat.

Og helt uten å ha baktanker rundt det.

Hvis de vil holde privatlivet privat på jobb, så legger de ikke ut om ferie og fisketurerr. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han opptrer ikke som singel når han har sagt at han er gift. 

Virker som om du er mer interessert i han, siden du fisker etter info om kona og om de eventuelt har gjort det slutt. Men han sa ja til at kona hadde vært fornøyd med ferien. Ikke «forholdet er dårlig, vi holder sammen for barnas skyld bla bla, blir du med på litt Netflix og chill i hemmelighet». 

Anonymkode: c67b7...397

• Liker 7
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Min mann møtte meg for 15 år siden, da hadde jeg en depresjon, sosial angst og følte meg som et null på alle måter.

Alle vennene hans trodde jeg var et spøkelse, siden ingen hadde sett eller hørt om meg. 

Etter fem år våknet jeg opp av dvalen min og beveget meg mer og mer ut. 

Kanskje kona til vennen din sliter med noe og han ønsker å gjøre så lite som mulig ut av det. 

Anonymkode: baa9d...5cf

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Jeg er kun interessert å ha han som venn, og det er som oftest han som bombarderer meg med sms og snapper om kveldene, og tilbyr seg å hjelpe til med alt mulig.

Jeg er ikke i forhold nå, men når jeg har vært i forhold er det naturlig for meg å snakke om min partner når jeg blir venn med folk, og introdusere de for hverandre siden jeg ikke ønsker misforståelser ved å holde mannlige venner for meg selv.

I går spurte jeg om han blir med på åpningen av en ny bar i morgen, men det kan han ikke fordi han skal kjøpe gardiner.

Jeg begynte å le og spurte om han skulle bruke en hel fredagskveld på å velge gardiner, og da sa han at han skulle "hjelpe hun han bor sammen med" å velge ut gardiner fordi hun ønsket det.

I mitt siste forhold var jeg sammen med en mann som hadde mange venninner som han aldri introduserte til meg, uten at jeg ba om det.

Han sa han hadde behov for å ha venner alene, men det ble fort stress for meg når det var venner av det motsatte kjønn, og flere av disse venninnene var interessert i han, men det skjønte han ikke.

Jeg fant ut etter 11 år at han hadde vært utro med en av disse venninnene, men hun visste ikke at han hadde dame (meg) og de hadde vært venner i 5 år.

Jeg spurte han om han var flau over meg siden han aldri nevnte at han var i forhold, men det var han ikke fortalte han.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samboer, men ingen av mine kollegaer eller andre bekjente vet hva han heter engang. Mange tror nok at jeg er singel, prater aldri om han heller. Kun en profil på FB med et tegneserie-bilde og navn, ingen bilder eller noe info om det livet jeg lever sammen med han.

Jeg har ikke samme adresse som han heller, bruker foreldrene mine sin adresse. Dersom en person vil søke meg opp på nett, vil det bli håpløst. Hemmelig tlf.nr m.m.

Kun nærmeste familie og noen venner vet at jeg er i et forhold

Det samme med han, ingenting informasjon utad.

Vi er slutten av 40 årene og bodd sammen i mange år. Jeg har barn fra før, utflyttet

Hvorfor: Fordi jeg er en ekstremt privat person og hva jeg styrer på med på min fritid, har faktisk ikke kollegaer eller andre noe med. Han liker også at det er privat. Er noen særinger begge 2.

Anonymkode: 72e98...cb7

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan være han er ensom?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...