Gå til innhold

Har fantasert litt om å ligge med en fremmed mens jeg er på solo ferie. Erfaringer?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Føler du deg enda kulere enn meg da du påpeker at du er uenig i min kommentar? Gjør det dagen din bedre?

Kan hende jeg ikke bor her inne på KG, sånn at jeg ikke oppdaget denne tråden før nå - fordi jeg ikke er her så ofte som du.

Anonymkode: 71243...b1e

Jeg plager deg som du plager ts. Men det likte du virkelig ikke, kun du som skal plage andre. Notert.

Anonymkode: 62f87...74c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette har jeg gjort. Når jeg var 29. Dro på solo-reise til Pattaya og traff en dame på en bar der. Det ene ledet til det andre og vi havnet til sengs hvor vi hadde sex hele natten. Anbefales!

Anonymkode: 7bea2...5b5

Helt sikker på om det var ei dame ????

Anonymkode: 81269...436

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant mannen min på tinder i et annet land. Planen var å bare ha litt gøy, men så møttes vi mer enn en gang og likte hverandre så da ble det mer. Så tinder er jo et alternativ hvis du synes at det er vanskelig Irl først. 

Anonymkode: a6e3d...8bc

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Det er jo ekstremt lett. Bare å spørre tilfeldige menn om sex så oppnår du det raskt. Men du må passe på å være forsiktig. De kryr av resistente bakterier i utlandet, en del virus osv. Heller ligg med 100stk du er sikker på enn en du ikke vet nok om

Det innebærer også stor risiko å bli med fremmede menn hjem. Blor litt som å gi en 10 åring alkohol. Du vet ikke hvor galt det kan gå

Endret av Majer
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg vet dette kanskje høres litt koko ut men jeg har så og si aldri "ligget rundt" og har sånn sett aldri hatt noe spesielt behov for det før nylig.

Er singel kvinne i slutten av 20-åra og har drømt om å dra på solo reise til Skottland spesielt men også en del andre europeiske land. I den siste tiden har det fristet å bare få meg et ligg i samme slengen uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor dette plutselig ble av interesse for meg. Jeg ser i vært fall ikke for tiden etter et fast forhold av diverse personlige grunner.

Drømmen hadde jo så klart vært å bare møte en flott kar på en pub og tatt det derfra men nå er det kanskje ikke så lett. Jeg er ikke akkurat modell. Også er det jo beskymringene rundt det å faktisk være alene med en fremmed i et annet land og alt rundt dette med tanke på at det ville blitt første gang jeg har funnet på noe slik noen gang...

Noen som har historier å dele? Tar gjerne fra både menn og kvinner. Syns det er litt spennende.

Anonymkode: 80a27...7ad

JA!! Absolutt en fantasi her også å hooke opp med en viril skotte! 🤤

Bare husk å bruke kondom! 💪

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har reist en del rundt i verden alene, men turen i Norge topper listen min.

Satt på en bar i en liten by i Norge, på en dag det normalt ikke går ut mye folk. Fikk en del blikk fra en pen jente som var der som var halvparten av min alder, syntes det var merkelig og skjønte ikke helt hva dette gikk ut på, og hvordan jeg skulle agere.

Men for å gjøre en lang historie kort så tok hun kontakt med meg, og jeg spanderte noen øl mens vi pratet. Mens vi gikk til mitt hotell så tenkte jeg "dette skjer ikke", men visst pokker skjedde det. Her står jeg foran en naken dame på halvparten av min alder, som ser fantastisk ut og sikkert kunne fått hvem hun ville. Sexen var fantastisk, og toppet alt av tidligere opplevelser. Ville ikke vært foruten denne opplevelsen, og lever ennå på minnene.

Anonymkode: 607f4...4e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hehe, den klassiske "jeg er ikke en sånn som ligger rundt". Joda, du er det. Pass bare på å holde det hemmelig som de alle gjør, og bli sint og gå rett i forsvar når noen bemerker at det å ligge rundt ikke er en bra ting. 

Anonymkode: 5c34f...160

Grusomt hvor mange folk som råder folk til å lyve for partneren sin. Virkelig fantastisk grunnlag for et forhold

Anonymkode: d23ee...682

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Clusia skrev (2 timer siden):

JA!! Absolutt en fantasi her også å hooke opp med en viril skotte! 🤤

Bare husk å bruke kondom! 💪

Godt det ikke bare er meg HAHAH 🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Godt det ikke bare er meg HAHAH 🤣

Ser for meg Jamie Fraser i Outlander liksom 🤤🤤🤤😅😅😅 Gleder meg vilt til den nye Highlander med Henry Cavill kommer ut også *swoon*

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg plager deg som du plager ts. Men det likte du virkelig ikke, kun du som skal plage andre. Notert.

På seg selv kjenner man jo andre. 

Anonymkode: 71243...b1e

AnonymBruker
Skrevet
Clusia skrev (1 time siden):

Ser for meg Jamie Fraser i Outlander liksom 🤤🤤🤤😅😅😅 Gleder meg vilt til den nye Highlander med Henry Cavill kommer ut også *swoon*

Jeg bor i Skottland og kan love deg at menn ikke ser ut som Jamie Fraser her, men det bør ikke være noe problem å få seg ligg, finnes masse hyggelige menn, så bare kjør på.

Anonymkode: d82eb...70a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg bor i Skottland og kan love deg at menn ikke ser ut som Jamie Fraser her, men det bør ikke være noe problem å få seg ligg, finnes masse hyggelige menn, så bare kjør på.

Heldigvis ikke det jeg hadde forventet heller hahaha

Fint med en reality check uansett da! Sikkert flere som gjerne skulle møtt en Fraser 🤣

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 9.34):

Det er jo det ferier er til 🤭

Anonymkode: fb58b...233

Godt å vite, kona gå meg en helt annen versjon av hva ferie er, men nå vet jeg!

Anonymkode: 41009...aa5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du alene i utlandet bør du være ekstremt forsiktig med fremmed mann. Kommer du til sengs er det ikke sikkert han vil bruke kondom, og bare tvinger frem et ligg uten. Du risikerer å komme hjem med både det ene og det andre! Får gjøre som du vil, men ikke la musa bestemme over deg. Jeg har aldri hatt tilfeldig/ons, det er for risikabelt. Bør bli kjent med personen først.

Anonymkode: bc70a...3f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 1.52):

Jeg vet dette kanskje høres litt koko ut men jeg har så og si aldri "ligget rundt" og har sånn sett aldri hatt noe spesielt behov for det før nylig.

Er singel kvinne i slutten av 20-åra og har drømt om å dra på solo reise til Skottland spesielt men også en del andre europeiske land. I den siste tiden har det fristet å bare få meg et ligg i samme slengen uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor dette plutselig ble av interesse for meg. Jeg ser i vært fall ikke for tiden etter et fast forhold av diverse personlige grunner.

Drømmen hadde jo så klart vært å bare møte en flott kar på en pub og tatt det derfra men nå er det kanskje ikke så lett. Jeg er ikke akkurat modell. Også er det jo beskymringene rundt det å faktisk være alene med en fremmed i et annet land og alt rundt dette med tanke på at det ville blitt første gang jeg har funnet på noe slik noen gang...

Noen som har historier å dele? Tar gjerne fra både menn og kvinner. Syns det er litt spennende.

Det beste med å være singel, er jo at du kan gjøre ting du aldri kan oppleve med en mann. Du er fri som fuglen, og har lov til å gjøre det som enn behager deg🫠

Ok.. Jeg tror frihetsfølelsen skaper en del seksuelle fantasier? Det er iallefall slik med meg, og jeg har de samme fantasiene som deg.. Fremmede mennesker gir både spenning og tenning.. Men som mann føler jeg det er uten stor risiko, for alt det jeg har opplevd har gått meget bra så langt. Og ikke har det blitt ONS, vi endte opp som ferie elskere. Så ONS med ei random kvinne blir verken aktuelt eller seksuelt😅 

Jeg tror du må finne "vennskapet", som gjør det tryggere å ha sex. Man kan ikke utelukke ran, voldtekt eller utnyttelse, som gjør ferien til et H....ete. Men jeg vil jo ikke skremme deg heller.. det kan gå meget bra også. Så skepsisen må aldri forlate deg.. 
Og joda.. menn fra utlandet er selfølgelig ikke værre enn menn i norge..
Om en kvinne spør meg pent om å ha sex, så sier jeg aldri nei.. Det er fordi jeg ser på sex som omsorg og livsglede🥰😉

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 9.58):

Du synes ikke det er noe negativt nå. Disse greiene følger deg hele livet. Du må enten juge for din fremtidige partner og basere forholdet på en løgn, eller være åpen om det og ta til takke med de som gidder å være sammen med noen som ligger rundt. 

Anonymkode: 5c34f...160

Ikke hør på han surpompen over i alle fall. Lyve for partner trenger du ikke med mindre du drømmer om å gifte deg inn i en strengt religiøs sekt. Bo på vandrehjem eller lignende der du treffer andre som også er ute og reiser. Uansett kjekt å henge med andre som liker å reise, noen ganger blir det bare hyggelig prat og utveksling av gode reisehistorier, andre ganger mer om man ønsker det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 11.48):

Dette har jeg gjort. Når jeg var 29. Dro på solo-reise til Pattaya og traff en dame på en bar der. Det ene ledet til det andre og vi havnet til sengs hvor vi hadde sex hele natten. Anbefales!

Hvor mye kostet hun? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 23.37):

Er det forkjell mellom Skottland og Norge? Med flørt og det sosiale. Er det en sjangse de er mer på?

Ikke ts, til nå drikker jeg ikke og har ikke brukt app. Er det de enste metodene uten å ta kontakt selv, med Skottske menn også? 

Å trives du? Inbiller meg at du lever et svært koslig liv, men har kanskje jeg bare over romatiserer Skottland som plass?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er det forkjell mellom Skottland og Norge? Med flørt og det sosiale. Er det en sjangse de er mer på?

Ikke ts, til nå drikker jeg ikke og har ikke brukt app. Er det de enste metodene uten å ta kontakt selv, med Skottske menn også? 

Å trives du? Inbiller meg at du lever et svært koslig liv, men har kanskje jeg bare over romatiserer Skottland som plass?

Men kan være jeg bare over romantiserer*

AnonymBruker
Skrevet
HMK skrev (12 minutter siden):

Hvor mye kostet hun? 

Kun barfine på 500 baht til baren slik at hun kunne gå på date med meg. Så kostet ikke noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...