Gå til innhold

Har fantasert litt om å ligge med en fremmed mens jeg er på solo ferie. Erfaringer?

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dette kanskje høres litt koko ut men jeg har så og si aldri "ligget rundt" og har sånn sett aldri hatt noe spesielt behov for det før nylig.

Er singel kvinne i slutten av 20-åra og har drømt om å dra på solo reise til Skottland spesielt men også en del andre europeiske land. I den siste tiden har det fristet å bare få meg et ligg i samme slengen uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor dette plutselig ble av interesse for meg. Jeg ser i vært fall ikke for tiden etter et fast forhold av diverse personlige grunner.

Drømmen hadde jo så klart vært å bare møte en flott kar på en pub og tatt det derfra men nå er det kanskje ikke så lett. Jeg er ikke akkurat modell. Også er det jo beskymringene rundt det å faktisk være alene med en fremmed i et annet land og alt rundt dette med tanke på at det ville blitt første gang jeg har funnet på noe slik noen gang...

Noen som har historier å dele? Tar gjerne fra både menn og kvinner. Syns det er litt spennende.

Anonymkode: 80a27...7ad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en mann. Lang historie. Jeg tok initiativet. Begge satt slene og hadde mye vin igjen etter middagen. Vi satt hver  kvelden og pratet sammen. Så ble det sex. Jeg inviterte ham inn. Den beste sexen jeg har hatt. Vi møtes fortsatt hvert år. 

Anonymkode: e5aaf...be6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør som Isabell Raad

Anonymkode: 5061c...b21

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet dette kanskje høres litt koko ut men jeg har så og si aldri "ligget rundt" og har sånn sett aldri hatt noe spesielt behov for det før nylig.

Er singel kvinne i slutten av 20-åra og har drømt om å dra på solo reise til Skottland spesielt men også en del andre europeiske land. I den siste tiden har det fristet å bare få meg et ligg i samme slengen uten at jeg kan sette fingeren på hvorfor dette plutselig ble av interesse for meg. Jeg ser i vært fall ikke for tiden etter et fast forhold av diverse personlige grunner.

Drømmen hadde jo så klart vært å bare møte en flott kar på en pub og tatt det derfra men nå er det kanskje ikke så lett. Jeg er ikke akkurat modell. Også er det jo beskymringene rundt det å faktisk være alene med en fremmed i et annet land og alt rundt dette med tanke på at det ville blitt første gang jeg har funnet på noe slik noen gang...

Noen som har historier å dele? Tar gjerne fra både menn og kvinner. Syns det er litt spennende.

Dette har jeg gjort! Jeg reiste alene på ferie og hadde i bakhodet at om det passet seg slik, jeg ble sjekket opp og han fallt i smak, så skulle jeg ha mitt første ONS. Bare for å ha prøvd det. Var singel og barnløs i begynnelsen av 30-årene.

Det ble full klaff! Ganske kjekk ung bartender. Helt sikkert en rundbrenner. Han hadde et talent for å være lett flørtinde og sjarmerende uten å være pågående. Ydmyk, men samtidig utadvendt og med ett blikk som sa mer enn 100 ord.
Jeg satt i baren og vi vekslet blikk og noen ord. Så ble jeg med ham hjem etter jobb. Han viste meg rundt i området og lot meg bli kjent med ham. Det viste seg også at han spilte i band og var en lokal kjent musiker der han bodde. Etter vi hadde sex, var han en skikkelig gentleman. Ingen hit&run. Spilte egen komponerte låter for meg og hadde meg i armkroken. Fulgte meg til slutt helt hjem til leiligheten. La meg til på Facebook. Da jeg kom hjem til Norge var det litt deilig å kjenne det krible litt ved å se bilder og følge han på Facebook. Se bilder og videoer fra musikk oppdrag han var på. Før han ble glemt. Kom faktisk ikke på ham før nå når jeg så tråden her. 15 år, mann og tre barn senere. Men ser fortsatt tilbake på det som et godt minne☺️

Anonymkode: aca89...e95

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger, det har vært fine opplevelser. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, den klassiske "jeg er ikke en sånn som ligger rundt". Joda, du er det. Pass bare på å holde det hemmelig som de alle gjør, og bli sint og gå rett i forsvar når noen bemerker at det å ligge rundt ikke er en bra ting. 

Anonymkode: 5c34f...160

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har også den drømmen, er noe litt mer romantisk med det når det gjøres på den måten. 

Anonymkode: 62f87...74c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruk kondom. 

Anonymkode: d95ea...c8c

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er mann har selv opplevd dette på sydentur så mitt råd er kjør på 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo det ferier er til 🤭

Anonymkode: fb58b...233

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hehe, den klassiske "jeg er ikke en sånn som ligger rundt". Joda, du er det. Pass bare på å holde det hemmelig som de alle gjør, og bli sint og gå rett i forsvar når noen bemerker at det å ligge rundt ikke er en bra ting. 

Jeg var ikke det. Syns ikke det er noe negativt om noen gjør det, men det føltes unaturlig for meg veldig lenge. Bare derfor jeg skrev det slik. Men takk for at du kjenner meg bedre enn jeg selv gjør hahaha

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg var ikke det. Syns ikke det er noe negativt om noen gjør det, men det føltes unaturlig for meg veldig lenge. Bare derfor jeg skrev det slik. Men takk for at du kjenner meg bedre enn jeg selv gjør hahaha

Du synes ikke det er noe negativt nå. Disse greiene følger deg hele livet. Du må enten juge for din fremtidige partner og basere forholdet på en løgn, eller være åpen om det og ta til takke med de som gidder å være sammen med noen som ligger rundt. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du synes ikke det er noe negativt nå. Disse greiene følger deg hele livet. Du må enten juge for din fremtidige partner og basere forholdet på en løgn, eller være åpen om det og ta til takke med de som gidder å være sammen med noen som ligger rundt. 

Et forhold basert på løgn er ikke verdifullt eller fullverdig. 

Hva er grunnen til at du oppfordrer andre mennesker til å lyve?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hennes fremtidige partner har da sikkkert gjort det samme han også?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette har jeg gjort. Når jeg var 29. Dro på solo-reise til Pattaya og traff en dame på en bar der. Det ene ledet til det andre og vi havnet til sengs hvor vi hadde sex hele natten. Anbefales!

Anonymkode: 7bea2...5b5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Dette er vel ikke så spesielt? Knull om du vil, bruk kondom:-)

Anonymkode: 81502...520

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du så glad i Solo?

Hvis du tenker på å dra alene på ferie, da må du skrive Soloferie. Da er det enklere for andre å skjønne hva du mener. 

Feil orddeling. 

Anonymkode: 71243...b1e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er du så glad i Solo?

Hvis du tenker på å dra alene på ferie, da må du skrive Soloferie. Da er det enklere for andre å skjønne hva du mener. 

Feil orddeling. 

Tok det lang tid før du forstod sammenheng nok til å kunne påpeke denne feilen?

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Tok det lang tid før du forstod sammenheng nok til å kunne påpeke denne feilen?

Føler du deg enda kulere enn meg da du påpeker at du er uenig i min kommentar? Gjør det dagen din bedre?

Kan hende jeg ikke bor her inne på KG, sånn at jeg ikke oppdaget denne tråden før nå - fordi jeg ikke er her så ofte som du.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting som er så lett som å ligge på ferie. 

Jeg har reist over flere kontinenter, og det er ingen sak om man vil. Har dog bare sagt ja til en jeg møtte på ferie i et latinamerikansk land. 

Jeg var i begynnelsen av 20-årene, han var en jevnaldrende nabo. Vertsfamilien jeg bodde hos introduserte oss og han viste meg rundt i byen. Etterpå dro jeg han opp trappa og viste han litt rundt.

Ta med kondom fra Norge, da noen land enten har tykke gummihanskekondomer eller det er vanskelig å få tak i.

Synes folk kan droppe moraliseringen. Hva to voksne mennesker frivillig gjør angår da ingen andre.

Anonymkode: a5d07...af4

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...