AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Er ei gift dame på 40 år. Har to barn sammen som nå begge er på ungdomsskolen. Har vært sammen med mannen min i 17 år. Gift i 12 år. Han er min beste venn. Vi krangler nesten aldri og om vi gjør kommer vi alltid til enighet uten at det blir roping, skriking og uvennskap. Vi liker å gå på konserter sammen, ut å spise eller ta et glass vin. Vi er begge fysikk aktive men med ulike ting. Ser veldig likt på oppradelsen av ungene. Og jeg er av de heldig som ikke har en mann som bare hjelper til, men også tar sin del av det tredje skifte (uten at jeg må skrive en liste til han). På en del områder med ungene gjør han faktisk mest, som å følge opp skolearbeid, få de opp og avgårde om morgenen. Det har vært hans oppgave i alle år fordi han styrer egen arbeidshverdag og har valgt å ikke starte før halv ni helt siden vi fikk første. Slik at vi alle skal kunne få en rolige start på dagen. Og vi har en god økonomi, mye takket være hans inntekt. Fordi han tjener mer, bidrar han også med mer penger inn i husholdningen. Han elsker meg og syns enda jeg er råflott og var det opp til han, hadde vi hatt sex daglig. Men der kommer problemene for meg. Jeg ser at han er en veldig fin mann. Både av utseende og kroppslig. Han kler seg fint og tar vare på seg selv. Hadde han blitt singel hadde nok damene stått i kø. Men jeg, tenner ikke på han lengre. Vi har ofte sex men for meg er det sidestilt med å lage middag. Syns ikke det er ekkelt, vondt eller noe. Det er bare en ting jeg gjør for å være snill med han. Han vet/merker at jeg sliter med å få orgamse så det er noe vi har pratet masse om. Jeg har bare unnlatt å si at det er fordi jeg ikke blir kåt. Vi har prøvd å sprite opp sexen med massevis av ulike leketøy. Vibratorer. Dildoer. Butplugs. Rollespill. Analtsex. Avstå fra sex for å bygge opp spenning ++++ det hjelper ikke. Så har nå i en tid skrevet melding med en venn der vi har trått litt over streken. Og meldingen har fått seksuell undertone. Og jeg oppdager at jeg lett kan bli kåt. Men ikke med han. Har avsluttet disse meldingene, for jeg vil ikke være en sånn en. Men kjenner på et stort savn etter en slik seksuell spenning. Og er mer tilfredsstillende sexliv. Dette er nok diskutert tusenvis av ganger her inne. Men spørsmålet mitt er om det er noen i dag som holder ut i forhold i lengden når man ikke blir seksuelt tilfredsstilte lengre? Hvordan leve med at en så viktig del mangler? Han er jo drømmemannen på alle andre måter og jeg vet jo at med en ny mann vil dette dabbe av også der. Er vi virkelig ment å være med en person for alltid? Jeg vurderer å foreslå et åpent forhold. For han har jo alle andre kvalitet jeg ønsker. Så kunne jeg (og han også naturligvis) fått spenningen og sex med andre. Men funker det egentlig i lengden for noen? Hilsen rådvill Anonymkode: 5f6c3...878
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Du har ikke sagt et pip om at du elsker ham. Anonymkode: f6558...e5c 2
Fighter83 Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er ei gift dame på 40 år. Har to barn sammen som nå begge er på ungdomsskolen. Har vært sammen med mannen min i 17 år. Gift i 12 år. Han er min beste venn. Vi krangler nesten aldri og om vi gjør kommer vi alltid til enighet uten at det blir roping, skriking og uvennskap. Vi liker å gå på konserter sammen, ut å spise eller ta et glass vin. Vi er begge fysikk aktive men med ulike ting. Ser veldig likt på oppradelsen av ungene. Og jeg er av de heldig som ikke har en mann som bare hjelper til, men også tar sin del av det tredje skifte (uten at jeg må skrive en liste til han). På en del områder med ungene gjør han faktisk mest, som å følge opp skolearbeid, få de opp og avgårde om morgenen. Det har vært hans oppgave i alle år fordi han styrer egen arbeidshverdag og har valgt å ikke starte før halv ni helt siden vi fikk første. Slik at vi alle skal kunne få en rolige start på dagen. Og vi har en god økonomi, mye takket være hans inntekt. Fordi han tjener mer, bidrar han også med mer penger inn i husholdningen. Han elsker meg og syns enda jeg er råflott og var det opp til han, hadde vi hatt sex daglig. Men der kommer problemene for meg. Jeg ser at han er en veldig fin mann. Både av utseende og kroppslig. Han kler seg fint og tar vare på seg selv. Hadde han blitt singel hadde nok damene stått i kø. Men jeg, tenner ikke på han lengre. Vi har ofte sex men for meg er det sidestilt med å lage middag. Syns ikke det er ekkelt, vondt eller noe. Det er bare en ting jeg gjør for å være snill med han. Han vet/merker at jeg sliter med å få orgamse så det er noe vi har pratet masse om. Jeg har bare unnlatt å si at det er fordi jeg ikke blir kåt. Vi har prøvd å sprite opp sexen med massevis av ulike leketøy. Vibratorer. Dildoer. Butplugs. Rollespill. Analtsex. Avstå fra sex for å bygge opp spenning ++++ det hjelper ikke. Så har nå i en tid skrevet melding med en venn der vi har trått litt over streken. Og meldingen har fått seksuell undertone. Og jeg oppdager at jeg lett kan bli kåt. Men ikke med han. Har avsluttet disse meldingene, for jeg vil ikke være en sånn en. Men kjenner på et stort savn etter en slik seksuell spenning. Og er mer tilfredsstillende sexliv. Dette er nok diskutert tusenvis av ganger her inne. Men spørsmålet mitt er om det er noen i dag som holder ut i forhold i lengden når man ikke blir seksuelt tilfredsstilte lengre? Hvordan leve med at en så viktig del mangler? Han er jo drømmemannen på alle andre måter og jeg vet jo at med en ny mann vil dette dabbe av også der. Er vi virkelig ment å være med en person for alltid? Jeg vurderer å foreslå et åpent forhold. For han har jo alle andre kvalitet jeg ønsker. Så kunne jeg (og han også naturligvis) fått spenningen og sex med andre. Men funker det egentlig i lengden for noen? Hilsen rådvill Anonymkode: 5f6c3...878 Kunne ikke heller foreslå for mannen å dra til sexolog eller at dere drar på sexklubb? Har du sjekket hormonnivåene dine hos fastlegen? 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Fighter83 skrev (3 minutter siden): Kunne ikke heller foreslå for mannen å dra til sexolog eller at dere drar på sexklubb? Har du sjekket hormonnivåene dine hos fastlegen? Ikke sjekket hormonnivåene. Men siden jeg merker at jeg lett kan bli tent av andre regner jeg med det ikke er ser problemet ligger. Sexolog kunne vi gitt et forsøk. Bor i en mindre by så sexklubb (svingersparty?) er ikke er alternativ og føler heller ikke at det hadde vært stedet jeg hadde ønsket å ta opp tråden med noen andre. Anonymkode: 5f6c3...878
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er ei gift dame på 40 år. Har to barn sammen som nå begge er på ungdomsskolen. Har vært sammen med mannen min i 17 år. Gift i 12 år. Han er min beste venn. Vi krangler nesten aldri og om vi gjør kommer vi alltid til enighet uten at det blir roping, skriking og uvennskap. Vi liker å gå på konserter sammen, ut å spise eller ta et glass vin. Vi er begge fysikk aktive men med ulike ting. Ser veldig likt på oppradelsen av ungene. Og jeg er av de heldig som ikke har en mann som bare hjelper til, men også tar sin del av det tredje skifte (uten at jeg må skrive en liste til han). På en del områder med ungene gjør han faktisk mest, som å følge opp skolearbeid, få de opp og avgårde om morgenen. Det har vært hans oppgave i alle år fordi han styrer egen arbeidshverdag og har valgt å ikke starte før halv ni helt siden vi fikk første. Slik at vi alle skal kunne få en rolige start på dagen. Og vi har en god økonomi, mye takket være hans inntekt. Fordi han tjener mer, bidrar han også med mer penger inn i husholdningen. Han elsker meg og syns enda jeg er råflott og var det opp til han, hadde vi hatt sex daglig. Men der kommer problemene for meg. Jeg ser at han er en veldig fin mann. Både av utseende og kroppslig. Han kler seg fint og tar vare på seg selv. Hadde han blitt singel hadde nok damene stått i kø. Men jeg, tenner ikke på han lengre. Vi har ofte sex men for meg er det sidestilt med å lage middag. Syns ikke det er ekkelt, vondt eller noe. Det er bare en ting jeg gjør for å være snill med han. Han vet/merker at jeg sliter med å få orgamse så det er noe vi har pratet masse om. Jeg har bare unnlatt å si at det er fordi jeg ikke blir kåt. Vi har prøvd å sprite opp sexen med massevis av ulike leketøy. Vibratorer. Dildoer. Butplugs. Rollespill. Analtsex. Avstå fra sex for å bygge opp spenning ++++ det hjelper ikke. Så har nå i en tid skrevet melding med en venn der vi har trått litt over streken. Og meldingen har fått seksuell undertone. Og jeg oppdager at jeg lett kan bli kåt. Men ikke med han. Har avsluttet disse meldingene, for jeg vil ikke være en sånn en. Men kjenner på et stort savn etter en slik seksuell spenning. Og er mer tilfredsstillende sexliv. Dette er nok diskutert tusenvis av ganger her inne. Men spørsmålet mitt er om det er noen i dag som holder ut i forhold i lengden når man ikke blir seksuelt tilfredsstilte lengre? Hvordan leve med at en så viktig del mangler? Han er jo drømmemannen på alle andre måter og jeg vet jo at med en ny mann vil dette dabbe av også der. Er vi virkelig ment å være med en person for alltid? Jeg vurderer å foreslå et åpent forhold. For han har jo alle andre kvalitet jeg ønsker. Så kunne jeg (og han også naturligvis) fått spenningen og sex med andre. Men funker det egentlig i lengden for noen? Hilsen rådvill Anonymkode: 5f6c3...878 Slik du skriver om han, så kommer det å foreslå et åpent forhold til å knekke forholdet, og han. Det vil være mer humant å bare skille dere. Han vil jo ha deg, men du vil ikke ha han. Om du vil ha han, forsøk å heller utforske hva det er som sperrer for deg, prøv en sexolog eller terapi. Anonymkode: 7dbc7...654 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Høres ut som at du kjeder deg og savner følelsen av å være forelsket. Og ja, det vil dabbe av med en ny mann, ivertfall hvis det blir langvarig. Så det problemet kommer ikke du unna. Men hvis noen hadde lagt seg etter mannen din eller åpenlyst flørtet med han, hadde du blitt sjalu da ? Hva hadde du følt, helt ærlig ? Når jeg oppdaget at jeg ikke lenger brydde meg om mannen flørtet med andre eller noen "ville" ha han, så var ikke de rette følelsene for ham der lenger. Tenkte jeg at de bare kunne få han. Han ville ha meg, men jeg klarte ikke å ha sex med han, jeg så ikke på han som mannen min. Vi ble skilt Anonymkode: 6a8bc...053
AnonymBruker Skrevet 28. august #7 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Når jeg oppdaget at jeg ikke lenger brydde meg om mannen flørtet med andre eller noen "ville" ha han, så var ikke de rette følelsene for ham der lenger. Tenkte jeg at de bare kunne få han. Han ville ha meg, men jeg klarte ikke å ha sex med han, jeg så ikke på han som mannen min. Vi ble skilt Anonymkode: 6a8bc...053 Gjenkjennbart! 👆🏼Husker jeg tenkte at jeg håpte han ville være utro på julebord. Da er du ferdig gitt. 🙈 Og i likhet med ts kan jeg ikke si at min eks gjorde noe feil. Snill og god og tok mer enn nok seg av huslige ting. Bra utseende og god elsker. Likevel var det helt dødt fra min side. Vi er nå skilt og har det bra begge to, og min lyst er ikke forsvunnet selv om jeg har passert 50. 😌 Anonymkode: ed697...9ab 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #8 Skrevet 28. august Kvinner mister seksuell interesse for mannen sin så tidlig som etter 12-18 mnd. Rett og slett fordi at kvinner tenner seksuelt på svært svært få menn. Og når man allerede har paret seg og forelskelsen som kom fordi man ønskes å befruktes av en mann som var villig til å være igjen å oppdra barn er borte. Så går kvinner tilbake til å kun tenne på menn som er seksuelt tiltrekkende. Problemet er ofte at dette er menn de fleste kvinner ikke kan få. Anonymkode: c9c65...b5c
AnonymBruker Skrevet 28. august #9 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kvinner mister seksuell interesse for mannen sin så tidlig som etter 12-18 mnd. Rett og slett fordi at kvinner tenner seksuelt på svært svært få menn. Og når man allerede har paret seg og forelskelsen som kom fordi man ønskes å befruktes av en mann som var villig til å være igjen å oppdra barn er borte. Så går kvinner tilbake til å kun tenne på menn som er seksuelt tiltrekkende. Problemet er ofte at dette er menn de fleste kvinner ikke kan få. Anonymkode: c9c65...b5c Hæ ? Jeg var sammen med mannen i over 10 år før vi vurderte å få barn. Hadde sunt og aktivt sexliv i alle de 10 årene. Etter barn er en annen sak, da ble han motbydelig mot meg, kritikken haglet og jeg var plutselig ikke attraktiv med ammebryster og trekkmerker på mage. Han selv havnet i sofaen og ble like feit som en julegris, så det ble sextørke i 10 år før vi gikk fra hverandre. Sexlyst har jeg hatt hele tiden før og etter barn, men hvem tenner på en som konstant kritiserer deg og ser ikke seg selv i speilet ? Funnet en som liker meg akkurat som jeg er og han er fortsatt tiltrekkende for meg etter 4,5 år Anonymkode: 6a8bc...053 3
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er ei gift dame på 40 år. Har to barn sammen som nå begge er på ungdomsskolen. Har vært sammen med mannen min i 17 år. Gift i 12 år. Han er min beste venn. Vi krangler nesten aldri og om vi gjør kommer vi alltid til enighet uten at det blir roping, skriking og uvennskap. Vi liker å gå på konserter sammen, ut å spise eller ta et glass vin. Vi er begge fysikk aktive men med ulike ting. Ser veldig likt på oppradelsen av ungene. Og jeg er av de heldig som ikke har en mann som bare hjelper til, men også tar sin del av det tredje skifte (uten at jeg må skrive en liste til han). På en del områder med ungene gjør han faktisk mest, som å følge opp skolearbeid, få de opp og avgårde om morgenen. Det har vært hans oppgave i alle år fordi han styrer egen arbeidshverdag og har valgt å ikke starte før halv ni helt siden vi fikk første. Slik at vi alle skal kunne få en rolige start på dagen. Og vi har en god økonomi, mye takket være hans inntekt. Fordi han tjener mer, bidrar han også med mer penger inn i husholdningen. Han elsker meg og syns enda jeg er råflott og var det opp til han, hadde vi hatt sex daglig. Men der kommer problemene for meg. Jeg ser at han er en veldig fin mann. Både av utseende og kroppslig. Han kler seg fint og tar vare på seg selv. Hadde han blitt singel hadde nok damene stått i kø. Men jeg, tenner ikke på han lengre. Vi har ofte sex men for meg er det sidestilt med å lage middag. Syns ikke det er ekkelt, vondt eller noe. Det er bare en ting jeg gjør for å være snill med han. Han vet/merker at jeg sliter med å få orgamse så det er noe vi har pratet masse om. Jeg har bare unnlatt å si at det er fordi jeg ikke blir kåt. Vi har prøvd å sprite opp sexen med massevis av ulike leketøy. Vibratorer. Dildoer. Butplugs. Rollespill. Analtsex. Avstå fra sex for å bygge opp spenning ++++ det hjelper ikke. Så har nå i en tid skrevet melding med en venn der vi har trått litt over streken. Og meldingen har fått seksuell undertone. Og jeg oppdager at jeg lett kan bli kåt. Men ikke med han. Har avsluttet disse meldingene, for jeg vil ikke være en sånn en. Men kjenner på et stort savn etter en slik seksuell spenning. Og er mer tilfredsstillende sexliv. Dette er nok diskutert tusenvis av ganger her inne. Men spørsmålet mitt er om det er noen i dag som holder ut i forhold i lengden når man ikke blir seksuelt tilfredsstilte lengre? Hvordan leve med at en så viktig del mangler? Han er jo drømmemannen på alle andre måter og jeg vet jo at med en ny mann vil dette dabbe av også der. Er vi virkelig ment å være med en person for alltid? Jeg vurderer å foreslå et åpent forhold. For han har jo alle andre kvalitet jeg ønsker. Så kunne jeg (og han også naturligvis) fått spenningen og sex med andre. Men funker det egentlig i lengden for noen? Hilsen rådvill Anonymkode: 5f6c3...878 Du ønsker å få i pose og sekk? En mann som forsørger deg og holder familien flytende, samtidig som du kjører seksuell egotripp. Hadde jeg vært mannen din, hadde du havnet på hue og ræva ut på sekundet. Anonymkode: 52b16...ffc 2
Sander33 Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Dere er bare foreldre. Venner. Arbeidskooperativ. Du savner spenningen. Den er totalt borte! Alle burde reise bort på hotell, ferier og oppleve nye ting sammen, jevnlig. Dere må være kjærester! Det er dere ikke. Og da er der lett å bli betatt av andre. Reis litt. Opplev spennende ting sammen. Sett dere noen mål sammen. La unga bli hjemme.
AnonymBruker Skrevet 28. august #12 Skrevet 28. august Du høres bortskjemt ut og det har gjort deg utakknemlig. Du fokuserer på det ene som ikke fungerer, hvorfor? Hvis du mister mannen din vil du mest sannsynlig angre bittert og forstå hvor tullete du prioriterte. Kan ikke fatte at du ikke heller prøver å jobbe med følelsene dine for han, det burde jo absolutt være mulig å reparere hvis du ønsker? Anonymkode: 081ab...4b7 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #13 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner mister seksuell interesse for mannen sin så tidlig som etter 12-18 mnd. Rett og slett fordi at kvinner tenner seksuelt på svært svært få menn. Og når man allerede har paret seg og forelskelsen som kom fordi man ønskes å befruktes av en mann som var villig til å være igjen å oppdra barn er borte. Så går kvinner tilbake til å kun tenne på menn som er seksuelt tiltrekkende. Problemet er ofte at dette er menn de fleste kvinner ikke kan få. Anonymkode: c9c65...b5c Dette er bare tull. Anonymkode: 081ab...4b7 2
AnonymBruker Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kvinner mister seksuell interesse for mannen sin så tidlig som etter 12-18 mnd. Rett og slett fordi at kvinner tenner seksuelt på svært svært få menn. Og når man allerede har paret seg og forelskelsen som kom fordi man ønskes å befruktes av en mann som var villig til å være igjen å oppdra barn er borte. Så går kvinner tilbake til å kun tenne på menn som er seksuelt tiltrekkende. Problemet er ofte at dette er menn de fleste kvinner ikke kan få. Anonymkode: c9c65...b5c Jeg tror dette er fra fetterene våre, det er noen studier på aper at hunnene byttet elskere annen hvert år fordi de likte variasjonen. Jeg kjedet meg litt seksuelt etter 6 år med samme, men hovedproblemet var at han ikke hadde lyst, mens jeg hadde det. Det forholdet ble avsluttet og jeg fikk det bedre. Anonymkode: 60bd5...814
Vargas Skrevet 28. august #15 Skrevet 28. august (endret) Tror heller du kanskje skal foreslå separasjon enn åpent forhold. For en slik mann vil det være mye enklere å treffe en kvinne som han gå kan all in med, fremfor å lete etter adspredelse fra deg med noen i sterk konkurranse med alle andre menn som gjerne vil ha dette- både med og uten tillatelse. Som du selv sier - Han er en attraktiv mann og kommer nok ikke til å gå så altfor lenge singel. Tror nok dette er det beste, for om du får aksept for et åpent forhold, så vedder jeg på at du kommer til å ta kontakt med vennen din ganske raskt. Forstår jo tankene dine, og frustrasjonen din over sexlivet ditt, men la nå ikke mannen din bli den tapende part her. Slipp han fri, slik at noen andre kan få det flott,- og du selv også. Husk på barna, la de komme først, og ha i bakhodet at om ca 50% av inngåtte ekteskap ryker, så er det ca. 75% av forhold nr. 2 som også ender. Endret 28. august av Vargas 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #16 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tror dette er fra fetterene våre, det er noen studier på aper at hunnene byttet elskere annen hvert år fordi de likte variasjonen. Jeg kjedet meg litt seksuelt etter 6 år med samme, men hovedproblemet var at han ikke hadde lyst, mens jeg hadde det. Det forholdet ble avsluttet og jeg fikk det bedre. Anonymkode: 60bd5...814 Så du kjedet deg seksuelt og han hadde ikke lyst. Nei, da er ikke forholdet liv laga når ingen av dere gjorde noe med det. Kan umulig være glade i hverandre om man ikke kjemper for det heller. Anonymkode: 6a8bc...053
Nooni Skrevet 28. august #17 Skrevet 28. august Jeg synes dere skal forsøke familieterapi, for det høres ut som dere har et godt liv når man ser bort fra sex. Jeg vil hvert fall forsøke det før noe annet som har en stor sjanse at fører til tillitsbrudd, sårhet og i verste fall et vondt brudd. Jeg tenker at man må grave litt dypere enn hvorvidt man har lyst på sex eller ikke, og være ærlig, vennlig og oppriktig. Finn årsaken til mangelen sammen med familieterapeut og begynn å jobb med det.
AnonymBruker Skrevet 28. august #18 Skrevet 28. august Du henger tydeligvis din tenning på nytt og spennende, og kjeder deg. Ingen forhold kan være nytt og spennende i lengden, så det er mye klokere å innstille seg på å henge sin tenning på nytelse og tilfredsstillelse, og jobbe med den biten. Jeg har funnet gode tips i både reiki og tantra for å få fokus endret til at tenning har fokus på nytelse og glede av tilfredsstillelse, ikke spenning. Fantasier er også klokt. Anonymkode: c1896...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå