Gå til innhold

Vibb lar meg ikke logge inn på appen - uten å godta ny strømavtale! Helt ut av det blå!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle inn å sjekke prisen, men da var jeg logget ut (ikke gjort dette selv). Da får jeg valget om å godta ny avtale, eller logge inn med BankID. Uansett hva jeg velger så MÅ jeg godta ny avtale. En avtale jeg da ikke vet noe om, står bare bestilling og et valg; godta! Dette kan da ikke være lov? 

Anonymkode: b0d14...bb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring Vibb og spør hva dette er for noe.

Jeg har nettopp blitt kunde hos Vibb og synes appen er lite brukervennlig.

Hadde Fortum tidligere og likte deres app mye bedre.

Anonymkode: 6893c...2ae

AnonymBruker
Skrevet

Du bør tipse Forbrukertilsynet ASAP.

Anonymkode: 747bd...fb2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gjelder dette Norgesprisen?

AnonymBruker
Skrevet
Rødvinsfilosofen skrev (5 minutter siden):

Gjelder dette Norgesprisen?

Jeg skulle bare inne å sjekke på appen, alt av forbruk og faktura står der. Men kommer ikke inn uten å godta ny avtale. En avtale jeg ikke har hørt om, og som jeg ikke får sett på uten å bare si ja! Helt sykt spør du meg… 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ring Vibb og spør hva dette er for noe.

Jeg har nettopp blitt kunde hos Vibb og synes appen er lite brukervennlig.

Hadde Fortum tidligere og likte deres app mye bedre.

Anonymkode: 6893c...2ae

Prøvde å skrive til de, men de har bare robot. Så må gjøre det i morgentidlig. Jeg har vært kunde i 2 år. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skulle bare inne å sjekke på appen, alt av forbruk og faktura står der. Men kommer ikke inn uten å godta ny avtale. En avtale jeg ikke har hørt om, og som jeg ikke får sett på uten å bare si ja! Helt sykt spør du meg… 

https://www.vg.no/nyheter/i/AvoPO5/konkurransetilsynet-norgespris-en-god-anledning-til-aa-bytte-stroemavtale

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir flytta til Vibb grunnet sammenslåing. Dvs vi fant enn annen leverandør, for avtalene Vibb kunne tilby var ikke gunstige. 

Anonymkode: fd7f1...31e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brukt tid på dette. Med mindre du ønsker å betale 49 kr i mnd., er det eneste som ligger i appen fakturaene, og de finner du i nettbanken.

Vi har den vanlige Vibb-avtalen, med 0 kr i mnd. og null påslag. Varer i tre år.

Anonymkode: 6535a...e77

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om appen har trøbbel, jeg får ikke logget inn i det hele tatt.

Anonymkode: c58ac...265

Skrevet

Det høres mystisk ut.  Jeg er kunde hos Å strøm. Vi blir flyttet over til Vibb nå snart.  Det skulle visst gå automatisk, og jeg er spent på appen deres. Å strøm har ganske grei og oversiktlig app.

Jeg har også nettopp lest at vi selv må bestille Norgespris, om vi vil ha det, fra elhub.  Det står veldig greit om når og hvordan her Norgespris - Elhub

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...