Gå til innhold

Kristiansand- Konstant bråk og veiarbeid

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha flyttet til Kristiansand for noen år siden må jeg si at en av tingene som sjokkerte mest var det konstante arbeidsbråket døgnet rundt. Jeg har bodd ulike steder både i og utenfor byen og det er alltid ett eller annet som bygges som også bygges på natta. Var ikke før jeg tok meg en tur til en annen by at jeg innså hvor mye bråk det konstant var i bakgrunnen der jeg bor. 
Har jo selvfølgelig forståelse for at ting må bygges, lages og forbedres, men det er nesten imponerende hvor mye arbeiderene jobber overtid i denne byen. Det arbeides i hver enste gate med evigvarende prosjekter og startes nytt et måned etter de er ferdig. 
Er dette noe nytt?

Anonymkode: 538af...22d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken bydel er dette? Ikke slik her 

Anonymkode: 31970...a4f

Skrevet

Det er vel en by i sterk vekst! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Sånn har det vært siden jeg var liten. Jeg er 40 nå. 
Lite forandring men det jobbes og jobbes. 

Helt sprøtt. 

Anonymkode: 9b7f7...7d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har både vært sånn på , lund og selvfølgelig sentrum. I sentrum må man jo forvente at det bråker, så var ingen sjokk. Var mer overrasket over hvor mye av arbeidet foregikk om natten og hvor lite forvarsel en fikk. Hver melding sluttet med «beklager kort forvarsel». 
i tillegg så ble vannet tatt flere ganger uten forvarsel og gikk på det meste 20 timer uten vann, og uten info om at det skulle tas, så hadde jo ikke forberedt meg.

Anonymkode: 538af...22d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...