Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nylig byttet bank til Nordea. La i kveld inn min første overføring, men da kommer transaksjonen på «kommende betalinger» vil det si at den er godkjent og vil gå ut av konto av seg selv eller må jeg gjøre noe mer? Virker ikke som pengene har blitt trukket. Noen som har samme bank og kan dele erfaring? 

Anonymkode: f37b5...3aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

..

Anonymkode: f37b5...3aa

AnonymBruker
Skrevet

Alle bankkjøringer foregår på dagtid. Du må vente til i morgen kl. 8, før pengene faktisk er trukket. 

Anonymkode: f6a84...be3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sliter med det samme! Ting som bare fungerte med Danske Bank er bare irriterende og unødvendig mye styr og uoversiktlig med Nordea. Mine kommende betalinger må godkjennes før de betales ut.

Anonymkode: 52739...d2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor elendig siden i nettbanken deres er! At det går an, skulle tro den var laget av en totalt ukyndig person.

Anonymkode: c0308...57f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvor elendig siden i nettbanken deres er! At det går an, skulle tro den var laget av en totalt ukyndig person.

SÅ enig! Skjønner ikke at det går an å lage en så dårlig nettbank😡

AnonymBruker
Skrevet

Ja, var ikke fornøyd med hverken nettbank, renter eller kundeservice der, så jeg byttet bank.

Anonymkode: b44b4...806

AnonymBruker
Skrevet

Nettbanken er litt styrere. Du må både godkjenne og ofte bekrefte.

Flere ganger jeg tror en e-faktura er betalt, så viser det seg at de trenger et siste steg og du må finne e-fakturaen og bekrefte nok en gang.

Litt styr.

Men de slår mange andre banker på rente. Den skal de ha.

Anonymkode: b6544...138

AnonymBruker
Skrevet

‘Kommende betalinger’ er godkjente betalinger og trekkes på forfallsdato. Regninger under ‘til godkjenning’ må du godkjenne før de trekkes. 

Jeg liker nettbanken, eller mobilbanken som jeg bruker mest, til Nordea. Enkel og oversiktlig 

Anonymkode: 35f60...f5a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

forkjølajente skrev (16 timer siden):

SÅ enig! Skjønner ikke at det går an å lage en så dårlig nettbank😡

Jeg synes den er utmerket. Har hatt Nordea siden 2004. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Peanut skrev (4 minutter siden):

Jeg synes den er utmerket. Har hatt Nordea siden 2004. 

Da har du fint lite å sammenligne med. Vi satt alle mann med kodebrikker i 2004😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gikk fra Sbanken til Nordea. Det ble rykk tilbake til start. 

Anonymkode: 76723...03c

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da har du fint lite å sammenligne med. Vi satt alle mann med kodebrikker i 2004😉

Faren min har fremdeles kodebrikke til DnB, og NordeaID. 
Jeg bruker bare NordeaID. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mange av oss som har hatt Nordea i mange mange år har også konti i andre banker og derfor et godt sammenligningsgrunnlag😊

Anonymkode: 35f60...f5a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja, den er fæl. Appen også. Jeg trodde Danske Bank var ille, men Nordea er enda verre. 

Anonymkode: db4ff...48a

AnonymBruker
Skrevet

En ny ting som skjedde denne måneden var at overføringen fra Brukskonto (der lønnen kommer inn) til konto for Fleksilån tok et døgn. Tidligere skedde dette umiddelbart. Litt rart og litt irriterende, for jeg liker å se med en gang at lånet blir mindre... 

Anonymkode: d5a83...907

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nettbanken er litt styrere. Du må både godkjenne og ofte bekrefte.

Flere ganger jeg tror en e-faktura er betalt, så viser det seg at de trenger et siste steg og du må finne e-fakturaen og bekrefte nok en gang.

Litt styr.

Men de slår mange andre banker på rente. Den skal de ha.

Hvilken rente har de som er bra?

Anonymkode: c5520...8e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...