AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Går det ann å ha slik allergi? At man får allergi symptomer av å være i nærheten av noen som røyker for eksempel? Anonymkode: 1cf91...72b
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Man kan få astmaanfall av at noen røyker i nærheten, hvis det er noe sånt du tenker på. Allergi som i elveblest, hevelser og i verste fall anafylaksi har jeg ikke hørt om, men det er ikke mindre alvorlig med et astmaanfall. Anonymkode: bfda8...bda 1
Mezzosoprena Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Går det ann å ha slik allergi? At man får allergi symptomer av å være i nærheten av noen som røyker for eksempel? Anonymkode: 1cf91...72b Av røyk ja, men jeg tviler på at snus har samme effekt på andre. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Røyk er vi mange som ikke tåler. Blir dårlig bare noen som har røykt så det sitter i klærne kommer i nærheten av meg. Snus er jeg kanskje ikke allergisk mot, men fy som det stinker. Anonymkode: d8231...21d 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Ja, det går an. Jeg blir tett i halsen og begynner å hoste av røyk. Anonymkode: 528d6...0c5
katties Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august Jeg har ikke generelt astma, men ja, kan få problemer med at halsen lukker seg delvis når noen rundt røyker.
Peanut Skrevet 29. august #7 Skrevet 29. august Jeg får og problemer med røyk. Øynene renner og halsen lukker seg. Hvis det er mye, så får jeg åndenød. Må da bare vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå