AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Finnes det bra måte å feste masken på og fikse det, eller må jeg rakke opp. Er rimelig vanskelig mønster og alt funker. Bare en liten miss 😕 Anonymkode: 8d780...b70
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Hent den opp med en heklenål? Anonymkode: 055b0...e7c
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hent den opp med en heklenål? Anonymkode: 055b0...e7c Jeg prøvde dette, men det vil ødelegge mønsteret. Anonymkode: 8d780...b70
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg prøvde dette, men det vil ødelegge mønsteret. Anonymkode: 8d780...b70 Da må du sy fast masken som har raknet nedover, så den ikke rakner mer. Anonymkode: c01a8...90b
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da må du sy fast masken som har raknet nedover, så den ikke rakner mer. Anonymkode: c01a8...90b Den hadde heldigvis ikke raknet noe, men en løkke sto bare ut. Anonymkode: 8d780...b70
DysterPytten Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Dytt den på baksiden og fest den slik du ville festet en løs tråd. Altså, dra en løs tråd gjennom masken og fest tråden. 1 2
Boetica Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den hadde heldigvis ikke raknet noe, men en løkke sto bare ut. Anonymkode: 8d780...b70 Da ville jeg bare trukket den på baksiden og sydd den fast. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Da syr jeg den bare fast og krysser fingrene 🙂 Anonymkode: 8d780...b70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå