AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Har en litt sær katt (eller kanskje han er helt normal for å være katt 😆) på 6 år, og nesten hver kveld når han skal inn, står han klar ved utgangsdøren når jeg kommer ut for å hente han. Når jeg åpner døren og sier;"nå skal du få komme inn Felix", så løper han litt lenger bort i gaten og setter seg ned og så begynner dette er ritualet som han skal gjør før han skal inn. för For hver gang jeg lukker døren og går inn i oppgangen, så flytter han seg et par meter og setter seg ned, og etter at jeg har åpnet og lukket døren 3-4 ganger så har han kommet helt bort til trappen.😆 Hvis jeg venter noen minutter før jeg ser ut vinduet, så sitter han og ser opp mot vinduet fordi han vet hva jeg kommer til å gjøre. Hvis jeg sier:" du får være ute i natt" og går inn, så sitter han ute på gaten og ser opp mot soveromsvinduet mitt, fordi han vet at før eller siden så får jeg dårlig samvittighet og kommer ut for å hente han. Han er akkurat som et barn i trassalder Anonymkode: 368c6...e5f 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Slik holder katten min også på. Jeg roper på han, også kommer han løpende og stopper opp et par meter før døra. Da setter han seg ned og skal vaske seg eller ruller seg på grusen. Om jeg later som om jeg lukker døra, så titter han veldig. Noen ganger henter jeg ham, noen ganger kommer han - til slutt, og noen ganger bare lukker jeg døra og lar han være. Anonymkode: 123aa...a5f
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Slik holder katten min også på. Jeg roper på han, også kommer han løpende og stopper opp et par meter før døra. Da setter han seg ned og skal vaske seg eller ruller seg på grusen. Om jeg later som om jeg lukker døra, så titter han veldig. Noen ganger henter jeg ham, noen ganger kommer han - til slutt, og noen ganger bare lukker jeg døra og lar han være. Anonymkode: 123aa...a5f 😹 Akkurat slik holder Felix på også. Fatter ikke hvorfor de gjør det når de egentlig vil inn Ts Anonymkode: 368c6...e5f
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august Min vil ut verandadøra, men når han skal inn igjen så hopper han opp til kjøkkenvinduet 😸 Han skjønner tydeligvis ikke at det går an å gå inn verandadøra også 😸😼 Anonymkode: fa90f...35c 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #5 Skrevet 28. august Den ene min må løpe rundt sofaen en omgang før den går ut. Sitter ved døra og venter, så kommer jeg får åpne døra. Da må den løpe ut i stua, rundt sofaen før den piler ut. Har riktignok katteluke også, men det er visst under hennes verdighet å benytte seg av. De andre kattene bruker den. Anonymkode: 9da3d...05b
AnonymBruker Skrevet 28. august #6 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den ene min må løpe rundt sofaen en omgang før den går ut. Sitter ved døra og venter, så kommer jeg får åpne døra. Da må den løpe ut i stua, rundt sofaen før den piler ut. Har riktignok katteluke også, men det er visst under hennes verdighet å benytte seg av. De andre kattene bruker den. Anonymkode: 9da3d...05b Merkelige katter😹 Min katt går aldri ut med en gang når jeg åpner døren, selv om han har mast om å komme ut, så døren må være vidåpen og så må jeg gå ut av gangen og inn gå kjøkkenet for at han kan løpe ut av stuen og ut. 😹 Ts Anonymkode: 368c6...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå