Gå til innhold

Er det virkelig så kjipt å ha ferien sin i Europa istenfor Dubai og Singapore?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste noen som skrev på FB at Europe is a boring shit hole@! Jeg tenkte ,eh hvorfor? Jeg kjente litt på det når jeg leser kommentarer her på reiseliv, at går det mest i at favoritter er Australia og Bali, Mauritius og Dubai. Ikke så ofte Europa. Europa er for nærmere og småkjedelig.

Jeg har selv reist verden rundt,vært i alle verdendmsdeler og tenkt at om det ikke er utenfor Europa, er det ikke å være utenland på skikkelig. 

Men så har det av forskjellige grunner blitt Europa de siste årene og jeg har hatt de beste opplevelsene noensinne.

London, Stockholm, Østerrike, Italia, Kroatia, Island, Slovenia, Danmark, Paris, Tyskland. 

Jeg synes det har vært fantastisk og har blitt mer og mer glad i egen verdensdel. Det er så utrolig mye og se og oppleve. 

Er det virkelig så annenrangs å ikke reise til vietnam eller Mexico?

Anonymkode: d9c8f...cdd

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Beklager alle skrivefeil. Jeg har tastet litt for rask ser jeg 😊

Skrevet (endret)

Må man velge det ene eller det andre? Jeg elsker å reise i Europa, både til Storbritannia, Sverige,  Danmark,  Frankrike,  Italia, Spania, Kroatia og mange andre land.  De fleste land i Europa er veldig forskjellige og unike,  og derfor spennende å reise i. 

Men jeg synes også det er spennende å reise til Asia, feks til Vietnam,  som ble nevnt.  

Endret av tirben
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt mer glad i å reise i Norge senere år, det er svært varierende landskap og natur. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre måtte mene er "kjedelig", slags "I-lands" bortskjemt problemstilling at man mener en hel verdensdel er boring shithole. Så utrolig tåpelig.

Anonymkode: 833eb...c70

• Liker 4
Skrevet

Dubai er i alle fall ikke noe å trakte etter. 
Europa er veldig bra. Det er mange andre steder også. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Å rangere steder slik, er bare teit. Å mene at en hel verdensdel er kjedelig sier utelukkende noe om alvorlig mangel på kreativitet.

Anonymkode: d4349...d3f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er da masse flotte steder i Europa. Synes ikke det er "annenrangs" å feriere her.

Anonymkode: 00d45...4ed

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Dubai er i alle fall ikke noe å trakte etter. 
Europa er veldig bra. Det er mange andre steder også. 

Noe mindre autentisk enn Dubai finnes vel knapt 

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk, begge deler. Mye fint i Europa, mye fint utenfor.

Anonymkode: 643ba...fb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dubai, er bare uvitende slum mennesker som drar. Gaza vennlige.

Anonymkode: 257cf...d31

• Liker 2
Skrevet

Dubai 😁😁😁 Like autentisk som Danskebåten 😆

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 22.04):

Jeg reiser en del i Europa. Jeg digger London og Roma. Om man drar feks. til New York er min mening at den byen ikke når London eller Roma til anklene. (Skal til London i høst)

Ellers, skal vi til Thailand til vinteren, men vanligvis reiser vi til Granka som "alle andre". Vi drar dit for å slappe av, spise sene middager, være på stranda, så om noen mener det er "Harry" så greit for meg. Vi storkoser oss. Deilig å ta en tur til varmen i januar/februar :skya:

Endret av test1e
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å dra til Dubai er som å dra på ferie til fienden. 

Anonymkode: a7e8f...4a0

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har heldigvis ikke den ekstreme reiselysten mange har, så trives godt her i min lille Norges-boble for øyeblikket. Reist mye som liten da.

Anonymkode: 96e73...482

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg leste noen som skrev på FB at Europe is a boring shit hole@! Jeg tenkte ,eh hvorfor? Jeg kjente litt på det når jeg leser kommentarer her på reiseliv, at går det mest i at favoritter er Australia og Bali, Mauritius og Dubai. Ikke så ofte Europa. Europa er for nærmere og småkjedelig.

Jeg har selv reist verden rundt,vært i alle verdendmsdeler og tenkt at om det ikke er utenfor Europa, er det ikke å være utenland på skikkelig. 

Men så har det av forskjellige grunner blitt Europa de siste årene og jeg har hatt de beste opplevelsene noensinne.

London, Stockholm, Østerrike, Italia, Kroatia, Island, Slovenia, Danmark, Paris, Tyskland. 

Jeg synes det har vært fantastisk og har blitt mer og mer glad i egen verdensdel. Det er så utrolig mye og se og oppleve. 

Jeg er enig! Fantastisk mange fine steder i Europa, og det er maaange europeiske land jeg ikke har vært i enda, men som jeg kunne tenke meg å dra til. Synes Europa har utrolig mye flott å by på. Har hatt veldig spennende reiser i Afrika og Asia, det blir jo enda mer eksotisk og annerledes, men Europa er fint 👌

Anonymkode: 3ee1b...a60

Skrevet

Europa er kjedelig? Øh, nei, overhodet ikke! Kan ikke tenke meg noe mer kjedelig enn Dubai, altså.

Jeg elsker å reise, men jeg reiser mest innenfor Europa. Men, jeg sier ja, takk: begge deler. Ja, det er gøy å reise langt, men det er også spennende å reise ikke like langt. Europa er flott og variert!

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dubai er virkelig det dølleste stedet jeg har vært. Var der ifm. jobb, men med nok tid lagt inn til at vi også kunne gjøre litt annet. Helt forferdelig. 

Anonymkode: 72ed7...cb8

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har reist mye i Europa, og interrail. Og elsker det. Det er jo så mange fantastiske steder.

Anonymkode: 14b08...641

• Liker 4
Skrevet

Europa er finest synes jeg! Så mange kulturer, fin arkitektur, god mat, trygt de fleste plasser og nærme :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For meg høres det ut som mennesker som tror at de høres ekstra kule ut fordi de liker å reise utenfor Europa. Kontinentet vårt har så utrolig mange morsomme og fine opplevelser å by på. Den som ikke klarer å underholde seg selv i noen av landene vi har i Europa, er rett og slett bare fantasiløs. 

Anonymkode: fe700...209

• Liker 4
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...