AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:57 #1 Skrevet onsdag kl 19:57 For ikke så lenge siden flyttet jeg til andre siden av landet på grunn av samboer, men nå er det slutt - og jeg har ikke rukket å finne meg noen venninner. Jeg jobber - men der er det et rart miljø og ikke så godt fellesskap. På byen og i festsammenhenger synes jeg det er vanskelig å finne ekte venninner som faktisk følger opp. Jeg er 30 år og er på utkikk etter gode, ekte og trygge vennskap - med samme interesser. Jeg opplever det som litt vanskelig i denne alderen, og spesielt i min situasjon. Jeg har en app som heter "venn", men der er det ikke så lett å få kontakt med noen heller. Tips? Eventuelt noen i samme situasjon? Anonymkode: 27c5d...abc
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:05 #2 Skrevet onsdag kl 20:05 Bytt ut tankegangen din. Dropp ‘hvordan skaffe seg venner’, vennskap er ikke noe som kommer fiks ferdig. Spesielt ikke etter hvert som en begynner å bli voksen. Tenk heller på hvordan du kan bli kjent med folk, treffe folk og hvordan du kan bygge gode relasjoner. Stein for stein over tid. Anonymkode: 0aa8e...c3e 2 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:13 #3 Skrevet onsdag kl 20:13 Min personlige mening. Hvis du ikke lenger har noen kjæreste som holder deg tilbake fra hjemstedet, hvorfor ikke flytte til der foreldre og sannsynligvis resten av familien bor? Jeg aner ikke mye om din livssituasjon, og jeg har både samboer og nære venner. Men om det hadde blitt slutt, hadde jeg nok flyttet tilbake til der nettverket av nær familie og barndomvenner er Anonymkode: d03b6...dec 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 04:46 #4 Skrevet torsdag kl 04:46 Bli aktiv innen hobbyer og fritidsinteresser. Anonymkode: 40045...33d 1
Mymlen Skrevet torsdag kl 05:03 #5 Skrevet torsdag kl 05:03 Begynn i kor (dette er veldig undervurdert for både menn og kvinner), strikkekafe, pilates, yoga, frivillighetsarbeid 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå