AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Noen som kan gi en oppsummering? Tror jeg har det samme… https://www.vg.no/forbruker/i/GydMOV/emelie-29-har-dermatillomani-jeg-river-til-det-bloer Anonymkode: caa1b...e82
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Oi jeg gjør det også, jeg googlet det på engelsk og kom frem til at det er en form for OCD.. yey.. Anonymkode: 7ce66...a0c
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Oi jeg gjør det også, jeg googlet det på engelsk og kom frem til at det er en form for OCD.. yey.. Anonymkode: 7ce66...a0c OCD er ikke noe du selvdiagnostiserer. Anonymkode: 95b70...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Sønnen min har adhd, og han holder også på slik. Er generelt veldig til å plukke på ting, og det er helt vanlig med den diagnosen iflg. BUP. Nå vet jeg ikke hva som feiler hun du viser til, for får ikke lest hele Anonymkode: 96d67...8be
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): OCD er ikke noe du selvdiagnostiserer. Anonymkode: 95b70...0b5 Nei ok. Nå snakket vi om hva det er og kalles, ikke diagnoser. Anonymkode: 7ce66...a0c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå