Gå til innhold

Partilederen i KrF er DILF

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Googlet han, er helt enig! Han er hot. Liker menn med sånn stil. Har ikke sett han i bevegelse. 

Er også politisk uenig med han.

Anonymkode: 6f6c6...dc8

Synes stemmer hans er ganske sexy, liker dialekta! 

Anonymkode: 1dbba...aa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hahaha.... Ja, før jeg hadde gått til sengs med en kristenkonservativ Sunnmøring skulle jeg heller ha pult Martin Kolberg   😜

Anonymkode: 9106e...3ba

Haha, faktisk helt enig 🤣 

Anonymkode: 64e64...a64

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser ut som en kjedelig gubbe

Anonymkode: 4ad0b...8f3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes stemmer hans er ganske sexy, liker dialekta! 

Anonymkode: 1dbba...aa0

Nei, jeg syns han faktisk har en oppsiktsvekkende stemme på den måten at vi bør ignorere den helt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hahaha.... Ja, før jeg hadde gått til sengs med en kristenkonservativ Sunnmøring skulle jeg heller ha pult Martin Kolberg   😜

😂😂😂 

Anonymkode: 0a1ef...0e2

• Liker 3
Skrevet

Not my cup of tea...!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Googlet han, er helt enig! Han er hot. Liker menn med sånn stil. Har ikke sett han i bevegelse. 

Er også politisk uenig med han.

Du måtte google for å finne ut hvordan han ser ut?

Stortingsvalg, politikk og seriøs presse er ikke dine fremste interesser, skjønner vi.

Anonymkode: 47798...33c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du måtte google for å finne ut hvordan han ser ut?

Stortingsvalg, politikk og seriøs presse er ikke dine fremste interesser, skjønner vi.

Anonymkode: 47798...33c

Jo det er en av mine interesser, men er så skuffet over politikerne, å jeg mener alle sammen. Vi har et bra land, men jeg blir brydd av dumt så mye er. Utsetter å sjekke dem ut, skal men ikke enda.

Er ikke religiøs så jeg ignorerer krf helt. Syns ikke religion har noe i politikk å gjøre, men de er bedre fyll mellom større partier og at dem som Norges demokrater og lignende kommer på tinget så ok nok for det behovet. Å de har sikkert en å annen sak, bra for eldre eller noe. Resten kan de holde fingrene unna.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo det er en av mine interesser, men er så skuffet over politikerne, å jeg mener alle sammen. Vi har et bra land, men jeg blir brydd av dumt så mye er. Utsetter å sjekke dem ut, skal men ikke enda.

Er ikke religiøs så jeg ignorerer krf helt. Syns ikke religion har noe i politikk å gjøre, men de er bedre fyll mellom større partier og at dem som Norges demokrater og lignende kommer på tinget så ok nok for det behovet. Å de har sikkert en å annen sak, bra for eldre eller noe. Resten kan de holde fingrene unna.

Har bestemt meg for hvem jeg skal stemme på utifra hva jeg allerede vet av partier sine verste saker.

• Liker 1
Skrevet

Han er kjekk. Skal ikke stemme på KrF, men er uenig i at alt de står for er feil. 

Anonymkode: 0bd46...0bb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han som Dilf?

Nei, det ville omtrent vært som å ligge med JD Vance!

Anonymkode: fe4f1...fac

Pføy, står for meg som tidenes marerittforestilling, Vance. Æsj. 

Anonymkode: a63e5...2ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Han ser ut som en gammel homse. Veldig usexy.

Anonymkode: c68b3...cf1

Hva med å la være å bruke ordet Homo eller Homse som et skjellsord, eller som en dårlig unnskyldning på at noen ser/er sånn og sånn? Det er en veldig usexy holdning å ha, vi skriver 2025.

Anonymkode: ce898...e5f

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva med å la være å bruke ordet Homo eller Homse som et skjellsord, eller som en dårlig unnskyldning på at noen ser/er sånn og sånn? Det er en veldig usexy holdning å ha, vi skriver 2025.

Anonymkode: ce898...e5f

Homsene selv har bidratt sterkt til å gjøre ordet stuerent, så det bruker jeg med god samvittighet. Dessuten: hvis det er noe jeg bryr meg ekstremt lite om, så er det om et argument eller et synspunkt er «usexy». Argumenter er gode eller dårlige, synspunkter er mer eller mindre velbegrunnede. 

Anonymkode: c68b3...cf1

• Nyttig 1
Skrevet

Så han for første gang i en debatt nylig. Trodde gjennom nesten hele programmet at det var et humorshow med Bernt Hulsker...

Skrevet

Han ser ut som en narsissist 

Anonymkode: 93b44...e20

Skrevet

Jeg synes han er litt for «perfekt». Folk som er det har ofte noen skjulte sider…

Anonymkode: 92c62...613

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 21.18):

Sunnmøring - helt greit, Ap-politiker - over mitt lik.

Anonymkode: cc669...817

Skrevet

Nei, han er absolutt verken Daddy eller DILF eller noe jeg ville hatt i senga…

• Liker 2
Skrevet

Måtte google og sjekke hvordan han ser ut, og NEI, jeg tenker overhode ikke DILF eller noe som ligner. Han ser ut som en helt ordinær fyr i dress som sklir gjennom verden med et sleskt glis. Når man da tar med i beregningen at hun mener mye som er helt imot mine meninger og holdninger (og er i helt feil parti), så ramler han enda lengre ned på lista. Nei takk, ikke mye øyecandy han der, selv om man holder seg for ørene og ikke forholder seg til meningene hans.

Anonymkode: 5e07e...66e

• Liker 1
Skrevet

Ja, kjekk fyr. Fint hår. Pent ansikt. Og stemmer KrF. Men går ikke rundt og sikler på han. Ikke helt min type.

Anonymkode: 5134d...9ee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...