AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Meg og ei venninne pratet om han partilederen i KrF, vi er uenig politisk med han og partiet. Men er det flere som synes han egentlig oser skikkelig Daddy og DILF? Jeg synes han får for lite oppmerksomhet for utseendet sitt, og synes Stoltenberg får for mye. Hva tenker dere? Anonymkode: 1dbba...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Googlet han, er helt enig! Han er hot. Liker menn med sånn stil. Har ikke sett han i bevegelse. Er også politisk uenig med han. Anonymkode: 6f6c6...dc8 1 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Han ser ut som en gammel homse. Veldig usexy. Anonymkode: c68b3...cf1 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han ser ut som en gammel homse. Veldig usexy. Anonymkode: c68b3...cf1 Det sies jo at de som er i mot pride flagget ofte er skjult homo da Anonymkode: 1dbba...aa0 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Meg og ei venninne pratet om han partilederen i KrF, vi er uenig politisk med han og partiet. Men er det flere som synes han egentlig oser skikkelig Daddy og DILF? Jeg synes han får for lite oppmerksomhet for utseendet sitt, og synes Stoltenberg får for mye. Hva tenker dere? Anonymkode: 1dbba...aa0 Hvis man ser forbi det at han ikke vil fordømme folkemord, og det at han ønsker å innskrenke kvinners rett til selvbestemt abort, så er han jo ganske kjekk. Anonymkode: 8c5b1...55c 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Utrolig sjarmerende med menn som vil stramme inn kvinners rettigheter. Syns personlig Donald Trump er superkjekk 😂 Wth... Anonymkode: 8267e...86a 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Utrolig sjarmerende med menn som vil stramme inn kvinners rettigheter. Syns personlig Donald Trump er superkjekk 😂 Wth... Anonymkode: 8267e...86a Huff, jeg trekker tilbake at han er hot utsendemessig. Hadde jeg visst hadde jeg skrevet jeg er sterkt uenig og de må sjekke synet. Anonymkode: 6f6c6...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden Unnskyld med men er det Hareide vi snakker om ? Konfirmanten? Fikk han opp på Google her da jeg googlet partilederen Anonymkode: 7127e...b65
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #9 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Unnskyld med men er det Hareide vi snakker om ? Konfirmanten? Fikk han opp på Google her da jeg googlet partilederen Anonymkode: 7127e...b65 Dag-Inge Ulstein, vel. Det har jo tilogmed vært en Bollestad i mellomtida - følg med! Anonymkode: 6bbb3...f56 2
RedBull91 Skrevet 21 timer siden #10 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Unnskyld med men er det Hareide vi snakker om ? Konfirmanten? Fikk han opp på Google her da jeg googlet partilederen Anonymkode: 7127e...b65 Du kaller han også for konfirmanten? 😂
Batteri Skrevet 21 timer siden #11 Skrevet 21 timer siden En så forkastelig og usmakelig person som Ulstein kan aldri noensinne bli kjekk eller tiltrekkende uansett hvordan han ser ut. Det er få jeg misliker mer enn ham. 3
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #12 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det sies jo at de som er i mot pride flagget ofte er skjult homo da Anonymkode: 1dbba...aa0 Ja, det skulle ikke forundre meg i dette tilfelle. Fyren er forøvrig noe så kjønnsløst som samlivsterapeut:)) Anonymkode: c68b3...cf1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden Det er noe ved ham som får meg til å ville se vekk hver gang han dukker opp et sted. Noe som gir meg en litt ubehagelig følelse. Og jeg vet ikke om det er fordi jeg vet at han støtter folkemord, og mye annet grums, eller om det er en magefølelse som får meg til å styre unna. Hareide derimot, han var ganske stilig. Han fremsto også som et mye mer sympatisk menneske. Anonymkode: aeeea...54a 2 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden Han som Dilf? Nei, det ville omtrent vært som å ligge med JD Vance! Anonymkode: fe4f1...fac 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Skrevet 21 timer siden Klarer ikke helt å se det, pga jeg syns meningene hans er totalt forkastelige og fyren virker kald og kynisk. Anonymkode: 64e64...a64 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #16 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han som Dilf? Nei, det ville omtrent vært som å ligge med JD Vance! Anonymkode: fe4f1...fac Hahaha.... Ja, før jeg hadde gått til sengs med en kristenkonservativ Sunnmøring skulle jeg heller ha pult Martin Kolberg 😜 Anonymkode: 9106e...3ba
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #17 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvis man ser forbi det at han ikke vil fordømme folkemord, og det at han ønsker å innskrenke kvinners rett til selvbestemt abort, så er han jo ganske kjekk. Anonymkode: 8c5b1...55c AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Utrolig sjarmerende med menn som vil stramme inn kvinners rettigheter. Syns personlig Donald Trump er superkjekk 😂 Wth... Anonymkode: 8267e...86a Tenkte Ulsteins utseende uten meninger. Anonymkode: 1dbba...aa0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #18 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, det skulle ikke forundre meg i dette tilfelle. Fyren er forøvrig noe så kjønnsløst som samlivsterapeut:)) Anonymkode: c68b3...cf1 Uansett han er kjempe kjekk synes jeg, føler religiøse ofte er ganske kinky i tillegg Anonymkode: 1dbba...aa0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #19 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han som Dilf? Nei, det ville omtrent vært som å ligge med JD Vance! Anonymkode: fe4f1...fac Synes personlig JD Vance har for mye sånn "baby-face" ansikt Anonymkode: 1dbba...aa0
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #20 Skrevet 21 timer siden Ja, jeg synes det er så ergerlig at en som ser så bra ut kan ha så ræva holdninger 🥲 Anonymkode: e569c...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå