AnonymBruker Skrevet onsdag kl 17:51 #1 Skrevet onsdag kl 17:51 Lurer på om noen har erfaringer med denne trafikkskolen. Jeg har fullført alle trinnene i kjøreopplæringen og tatt flere timer etterpå. Virker som trafikkskolen aldri synes jeg er flink nok til å ta førerprøven. De vil jeg skal ha enda flere timer. Har bikket totalt 50k i på lappen hittil. Begynner å lure på om de bare vil at folk skal ha flest mulig timer hos de..? Lurer også på om noen kan forklare meg dette med trinn-vurderingene. Jeg trodde underveis at når jeg har klart alle trinnvurderingen,så er jeg klar til å kjøre opp. ? Men kjørelærer sier at jeg bør kjøre enda mere først. Håper noen kan hjelpe meg med svar her. Redd jeg blir lurt rett og slett. Anonymkode: 8bcec...110
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:27 #3 Skrevet torsdag kl 19:27 De gjør det dårlig økonomisk så det kan godt hende de ønsker å melke deg for penger ja.. Dersom du føler deg klar for førerprøve, men trafikklæreren din nekter så ville jeg ha prøvd å byttet skole. Anonymkode: f0a15...1a4
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:29 #4 Skrevet torsdag kl 19:29 Gå heller for wright:) Anonymkode: c72e9...0f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå