AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Jeg har i mange år vært kunde hos Mango. Nettbutikken har fri frakt og gratis retur, og jeg har aldri hatt problemer med dem. Tidligere i år fant jeg en trenchcoat jeg likte i Mango sin nettbutikk, men den ble utsolgt. Jeg fant den senere igjen på Mango Outlet og sendte etter den. Er første gang jeg bestilte derifra. Da pakken kom inneholdt den en helt annen vare og jeg returnerte denne. Det kostet meg nesten 400kr. Jeg bestilte trenchcoaten på nytt og da var prisen økt litt. Har vært i kontakt med kundeservice og fikk i dag vite at jeg ikke får refundert noe av dette. Det er deres policy. Så tenk deg om før du bestiller fra Mango Outlet 🫵 Anonymkode: d1878...977 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Men kontaktet du dem før du returnerte? Ved reklamasjon og feil leveranse vil de fleste sende returetiket hvir porto er dekket. Anonymkode: 0869f...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Sendte etter den? 🙄🤭 Anonymkode: 7431c...62f 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har i mange år vært kunde hos Mango. Nettbutikken har fri frakt og gratis retur, og jeg har aldri hatt problemer med dem. Tidligere i år fant jeg en trenchcoat jeg likte i Mango sin nettbutikk, men den ble utsolgt. Jeg fant den senere igjen på Mango Outlet og sendte etter den. Er første gang jeg bestilte derifra. Da pakken kom inneholdt den en helt annen vare og jeg returnerte denne. Det kostet meg nesten 400kr. Jeg bestilte trenchcoaten på nytt og da var prisen økt litt. Har vært i kontakt med kundeservice og fikk i dag vite at jeg ikke får refundert noe av dette. Det er deres policy. Så tenk deg om før du bestiller fra Mango Outlet 🫵 Anonymkode: d1878...977 Hæ? Skjønte ikke hva du mener her? Hva har skjedd? Anonymkode: 2084d...06d 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Men kontaktet du dem før du returnerte? Ved reklamasjon og feil leveranse vil de fleste sende returetiket hvir porto er dekket. Anonymkode: 0869f...6e1 Hvis det var tilfelle hadde de vel nevnt at det var det hun skulle gjort da. AnonymBruker skrev (1 time siden): Sendte etter den? 🙄🤭 Anonymkode: 7431c...62f AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hæ? Skjønte ikke hva du mener her? Hva har skjedd? Anonymkode: 2084d...06d Ikke gjør dere dummere enn dere må. Takk for advarsel ts, da vet jeg at fri retur IKKE gjelder outlet varene deres. Anonymkode: b1e32...728 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Outlet-butikker har stort sett aldri retur Anonymkode: e14b8...f61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå