AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Hva er det? Gjerne også oppskrift/ingrediensliste. Ønsker litt idéer. Anonymkode: 13045...eae
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Hjemmelagde kjøttkaker med ertestuing, brunsaus, potet og litt grønnsaker. Garantert suksess hos de fleste menn. Anonymkode: 49adb...0b3 1 1
Brunello Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hjemmelagde kjøttkaker med ertestuing, brunsaus, potet og litt grønnsaker. Garantert suksess hos de fleste menn. Anonymkode: 49adb...0b3 Det kommer vel an på anledning. Tror mange hadde blitt skuffa om de fikk det på en romantisk middag, men blitt veldig fornøyd midt i uka eller om det ble servert som søndagsmiddag. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Han elske alt jeg lager. Så det slår aldri feil uansett hva jeg lager. Anonymkode: 4de1d...7b7 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Det beste jeg lager til kona, er en asiatisk inspirert vri hun liker eller en frokost jeg noen ganger lager i helgene. Frokosten/lunsjen er ganske enkel, men kombinerer umami, salt og søtt i en liten smaksbombe. Griller/rister lyst surdeigsbrød lett i en grillpanne. Lager en avokadokrem. Avokado, creme fresh, salt, pepper, litt lime, korianderfrø jeg har mortret og noen tørkede chiliflak. Har på et godt/tykt lag med avokadokremen. Deretter har jeg på stekt sopp. Alt etter hva som er i sesong. Bare stekt med litt smør. Så noen tynne strimler med stekt/sprø tørrsaltet bacon. Så litt akasiehonning over til slutt. Anonymkode: 8f020...393 2 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Han elsker quiche lorraine, eller baconpai. Den spør han ofte om. Serverer salat til. En slager! https://www.matprat.no/oppskrifter/gjester/quiche-lorraine/ Anonymkode: d56c9...2fb
Soft mann Skrevet 27. august #10 Skrevet 27. august Brunello skrev (25 minutter siden): Det kommer vel an på anledning. Tror mange hadde blitt skuffa om de fikk det på en romantisk middag, men blitt veldig fornøyd midt i uka eller om det ble servert som søndagsmiddag. Eg blir alltid veldig fornøyd med det hun lager, om hun svir i bunn så er eg fortsatt veldig fornøyd med det eg får. Eg ser middagen mer som et symbol på at hun bryr seg om meg, det er det som teller❤️ 1 3
Brunello Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august Soft mann skrev (1 minutt siden): Eg blir alltid veldig fornøyd med det hun lager, om hun svir i bunn så er eg fortsatt veldig fornøyd med det eg får. Eg ser middagen mer som et symbol på at hun bryr seg om meg, det er det som teller❤️ Deg om det.
AnonymBruker Skrevet 28. august #13 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det beste jeg lager til kona, er en asiatisk inspirert vri hun liker eller en frokost jeg noen ganger lager i helgene. Frokosten/lunsjen er ganske enkel, men kombinerer umami, salt og søtt i en liten smaksbombe. Griller/rister lyst surdeigsbrød lett i en grillpanne. Lager en avokadokrem. Avokado, creme fresh, salt, pepper, litt lime, korianderfrø jeg har mortret og noen tørkede chiliflak. Har på et godt/tykt lag med avokadokremen. Deretter har jeg på stekt sopp. Alt etter hva som er i sesong. Bare stekt med litt smør. Så noen tynne strimler med stekt/sprø tørrsaltet bacon. Så litt akasiehonning over til slutt. Anonymkode: 8f020...393 Litt safran og importerte persilleblad på toppen her, så er det suksess. Anonymkode: b39b7...24b
Gjest jegerrinne Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august Elgbiff, med ovnsbakte poteter, hjemme laget bearnaisesaus og enten grønsaker eller salat til
AnonymBruker Skrevet 28. august #15 Skrevet 28. august Selv har jeg laget biff med grønnsaker/fløtegratinerte poteter. Koteletter med potetmos/grønnsaker. Kjøttkaker, lasagne og spagetti med kjøttboller . Alt dette liker han godt🥰 Noen som har flere tips? Anonymkode: 3f350...44f
AnonymBruker Skrevet 28. august #16 Skrevet 28. august Denne er en veldig populær rett blitt hjemme hos oss. Jeg synes den er knallgod selv. Marry Me Chicken Anonymkode: 2c4b5...807 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #17 Skrevet 28. august Vi pleier å lage baconsurret kyllingfilet med sopprisotto. Med stekt asparges og bakte tomater til. Nam Anonymkode: 0b7c7...c38
AnonymBruker Skrevet 28. august #18 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hjemmelagde kjøttkaker med ertestuing, brunsaus, potet og litt grønnsaker. Garantert suksess hos de fleste menn. Anonymkode: 49adb...0b3 Æsj! Anonymkode: b3116...4d1
AnonymBruker Skrevet 28. august #19 Skrevet 28. august Soft mann skrev (21 timer siden): Eg blir alltid veldig fornøyd med det hun lager, om hun svir i bunn så er eg fortsatt veldig fornøyd med det eg får. Eg ser middagen mer som et symbol på at hun bryr seg om meg, det er det som teller❤️ Tror ikke du skjønte spørsmålet. Anonymkode: b3116...4d1
Disco Skrevet 28. august #20 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Æsj! Anonymkode: b3116...4d1 Voksne folk som sier æsj til mat er utrolig barnslige... and not in a good way! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå