Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det? Gjerne også oppskrift/ingrediensliste.

Ønsker litt idéer.

Anonymkode: 13045...eae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva liker han, da? 

Anonymkode: 9470b...6be

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker med ertestuing, brunsaus, potet og litt grønnsaker. Garantert suksess hos de fleste menn.

Anonymkode: 49adb...0b3

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hjemmelagde kjøttkaker med ertestuing, brunsaus, potet og litt grønnsaker. Garantert suksess hos de fleste menn.

Det kommer vel an på anledning.  Tror mange hadde blitt skuffa om de fikk det på en romantisk middag, men blitt veldig fornøyd midt i uka eller om det ble servert som søndagsmiddag.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han elske alt jeg lager. Så det slår aldri feil uansett hva jeg lager. 

Anonymkode: 4de1d...7b7

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Lasagne

Anonymkode: 0940a...ac8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det beste jeg lager til kona, er en asiatisk inspirert vri hun liker eller en frokost jeg noen ganger lager i helgene.

Frokosten/lunsjen er ganske enkel, men kombinerer umami, salt og søtt i en liten smaksbombe.

Griller/rister lyst surdeigsbrød lett i en grillpanne.

Lager en avokadokrem. Avokado, creme fresh, salt, pepper, litt lime, korianderfrø jeg har mortret og noen tørkede chiliflak.

Har på et godt/tykt lag med avokadokremen.

Deretter har jeg på stekt sopp. Alt etter hva som er i sesong. Bare stekt med litt smør.

Så noen tynne strimler med stekt/sprø tørrsaltet bacon.

Så litt akasiehonning over til slutt.

Anonymkode: 8f020...393

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Dr ötkers pizza.

Anonymkode: 844c2...2d3

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (25 minutter siden):

Det kommer vel an på anledning.  Tror mange hadde blitt skuffa om de fikk det på en romantisk middag, men blitt veldig fornøyd midt i uka eller om det ble servert som søndagsmiddag.

Eg blir alltid veldig fornøyd med det hun lager, om hun svir i bunn så er eg fortsatt veldig fornøyd med det eg får. Eg ser middagen mer som et symbol på at hun bryr seg om meg, det er det som teller❤️

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
Soft mann skrev (1 minutt siden):

Eg blir alltid veldig fornøyd med det hun lager, om hun svir i bunn så er eg fortsatt veldig fornøyd med det eg får. Eg ser middagen mer som et symbol på at hun bryr seg om meg, det er det som teller❤️

Deg om det. 

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmelagd pizza! :spise:

Anonymkode: ad458...3a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det beste jeg lager til kona, er en asiatisk inspirert vri hun liker eller en frokost jeg noen ganger lager i helgene.

Frokosten/lunsjen er ganske enkel, men kombinerer umami, salt og søtt i en liten smaksbombe.

Griller/rister lyst surdeigsbrød lett i en grillpanne.

Lager en avokadokrem. Avokado, creme fresh, salt, pepper, litt lime, korianderfrø jeg har mortret og noen tørkede chiliflak.

Har på et godt/tykt lag med avokadokremen.

Deretter har jeg på stekt sopp. Alt etter hva som er i sesong. Bare stekt med litt smør.

Så noen tynne strimler med stekt/sprø tørrsaltet bacon.

Så litt akasiehonning over til slutt.

Anonymkode: 8f020...393

Litt safran og importerte persilleblad på toppen her, så er det suksess.

Anonymkode: b39b7...24b

Gjest jegerrinne
Skrevet

Elgbiff, med ovnsbakte poteter, hjemme laget bearnaisesaus og enten grønsaker eller salat til

AnonymBruker
Skrevet

Selv har jeg laget biff med grønnsaker/fløtegratinerte poteter. Koteletter med potetmos/grønnsaker. Kjøttkaker, lasagne og spagetti med kjøttboller . Alt dette liker han godt🥰 

Noen som har flere tips?

Anonymkode: 3f350...44f

AnonymBruker
Skrevet

Denne er en veldig populær rett blitt hjemme hos oss. Jeg synes den er knallgod selv.

Marry Me Chicken

Anonymkode: 2c4b5...807

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å lage baconsurret kyllingfilet med sopprisotto. Med stekt asparges og bakte tomater til. Nam

Anonymkode: 0b7c7...c38

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Æsj!

Anonymkode: b3116...4d1

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (21 timer siden):

Tror ikke du skjønte spørsmålet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Æsj!

Voksne folk som sier æsj til mat er utrolig barnslige... and not in a good way!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...