Gå til innhold

Hvordan finne igjen en person man møtte for mange år siden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en del år siden møtte jeg en fyr på byen som jeg ble veldig betatt av. Husker han som ganske sjenert og bare kjempesøt og snill. Vi møttes et par ganger, men så flytta jeg til utlandet og vi mistet kontakten. I det siste har jeg tenkt en del på han, lurer veldig på hvordan det går med han. Jeg har prøvd å finne han på sosiale medier, men det er litt vanskelig når jeg ikke husker etternavnet hans engang.. Jeg var Facebook-venn med kompisen hans, men han har visst slettet profilen sin og jeg husker ikke etternavnet hans heller.. Jeg har to bekjente som muligens vet hvem han er, men jeg har ikke kontakt med dem ellers så jeg føler det blir litt rart å spørre de? Eller kanskje det er helt innafor å gjøre det. Det eneste jeg har av info på han er fornavn, og hvor han bodde og jobba i 2016 😅

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke det er rart 😊 Bare gjør det og se om du får svar.

Anonymkode: e6d7a...9d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo først sjekke om han er facebook-venn med de to bekjente av deg. Mange som har ganske så perifere venner.

Ellers ville jeg bare ha spurt de når du treffer på de. Muligens litt klient å ringe kun for akkurat det, men du kan jo snakke om det sammen med noe annet.

Du kan f.eks. spørre: "Husker du....? Hvordan går det med han nå?'

Anonymkode: 5d880...a5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan jo først sjekke om han er facebook-venn med de to bekjente av deg. Mange som har ganske så perifere venner.

Ellers ville jeg bare ha spurt de når du treffer på de. Muligens litt klient å ringe kun for akkurat det, men du kan jo snakke om det sammen med noe annet.

Du kan f.eks. spørre: "Husker du....? Hvordan går det med han nå?'

Anonymkode: 5d880...a5b

Nei jeg tror det er best å bare rive av plasteret for ellers kan de unngå å ønske å prate fordi de ikke kjenner hverandre og de tenker det er noens som kanskje vil ha penger eller noe.

Anonymkode: e6d7a...9d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...