Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har mørkebrunt hår nå, med kommunegrå/musegrå ettervekst🤭 ikke særlig pent med andre ord.

skal til frisør for å stripe håret i håp om at etterveksten blir litt mindre hard mot det brune. Har kikket litt på balayage, men vil det bli rart med min grå-isj ettervekst tro? Noen i en likende situasjon som har prøvd?

Anonymkode: c3390...475

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke prøvd balayage, men har farget hos frisør med farge som gradvis vaskes ut i stedet for å få den harde etterveksten. Funker bra!

Anonymkode: 6c6f9...7de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har ikke prøvd balayage, men har farget hos frisør med farge som gradvis vaskes ut i stedet for å få den harde etterveksten. Funker bra!

Samme her. Foretrekker det, og det er nesten ingen skade på håret kontra balayage. 

Har gjort balayage én gang, men jeg hatet hvor mye det ødela hårkvaliteten min (håret mitt var veldig mykt før det🫩) og det kostet latterlig mye. Var ikke verdt det. 

Anonymkode: d1131...df1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 17.55):

Så lurt! Vet du hva den fargen kalles? Er det det som er minicolour eller glansvask?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så lurt! Vet du hva den fargen kalles? Er det det som er minicolour eller glansvask?

Ja, jeg tror det er minicolor/glansvask det heter. Håret blir veldig blankt og fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...