AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Har mørkebrunt hår nå, med kommunegrå/musegrå ettervekst🤭 ikke særlig pent med andre ord. skal til frisør for å stripe håret i håp om at etterveksten blir litt mindre hard mot det brune. Har kikket litt på balayage, men vil det bli rart med min grå-isj ettervekst tro? Noen i en likende situasjon som har prøvd? Anonymkode: c3390...475
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Jeg har ikke prøvd balayage, men har farget hos frisør med farge som gradvis vaskes ut i stedet for å få den harde etterveksten. Funker bra! Anonymkode: 6c6f9...7de
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har ikke prøvd balayage, men har farget hos frisør med farge som gradvis vaskes ut i stedet for å få den harde etterveksten. Funker bra! Anonymkode: 6c6f9...7de Samme her. Foretrekker det, og det er nesten ingen skade på håret kontra balayage. Har gjort balayage én gang, men jeg hatet hvor mye det ødela hårkvaliteten min (håret mitt var veldig mykt før det) og det kostet latterlig mye. Var ikke verdt det. Anonymkode: d1131...df1
AnonymBruker Skrevet 1. september #4 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 17.55): Jeg har ikke prøvd balayage, men har farget hos frisør med farge som gradvis vaskes ut i stedet for å få den harde etterveksten. Funker bra! Anonymkode: 6c6f9...7de Så lurt! Vet du hva den fargen kalles? Er det det som er minicolour eller glansvask? Anonymkode: c3390...475
AnonymBruker Skrevet 1. september #5 Skrevet 1. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så lurt! Vet du hva den fargen kalles? Er det det som er minicolour eller glansvask? Anonymkode: c3390...475 Ja, jeg tror det er minicolor/glansvask det heter. Håret blir veldig blankt og fint! Anonymkode: 6c6f9...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå