AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Er så utrolig kåt for tiden, men tenner absolutt ikke på samboeren min. Vi er begge ganske overvektige, forskjellen er at jeg er bevisst det og prøver å gjøre noe med det. Han derimot har ikke noe problem med å gofle i seg en hel pose ostepop og drikke en hel flaske brus på kvelden. Jeg trener og prøver så godt jeg kan å spise sunt og unngå så mye snop og snacks. I det siste har jeg blitt hektet på erotiske noveller og mobilspill, oppsøker sensuelt innhold i serier og filmer så mye jeg kan og onanerer nesten daglig, noe jeg ikke har gjort på flere år. Jeg fantaserer om andre menn og hva jeg ville gjort med de, men så fort jeg tenker på min samboer forsvinner lysten. Utenom det seksuelle har vi det veldig fint sammen, men det er liksom noe som mangler og jeg frykter jeg kommer til å være utro eller gå ifra han om ting ikke endrer seg snart. Jeg har prøvd å snakke med han om det, men føler ikke jeg kommer noen vei da han ikke innser at han faktisk er feit og gjør ikke noe for å endre dette. Skal jeg bare bite tenna sammen og bli slank igjen og håpe han følger etter eller er dette en dødfødt sak? Anonymkode: 463fa...2e0 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Da bor du sammen med feil person, da. Du får kjøre ditt eget løp kostholdsmessig og treningsmessig, og planlegge når du kan flytte ut. Ingen vits å være sammen. Anonymkode: e340d...132
Eric_B Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Vanskelig å snakke om at han er feit om du er feit sjøl. Så da er det beste å vise med eksempel tenker jeg. 5
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dere barn? Anonymkode: d4b0d...cc9 Ikke felles barn. Heldigvis kan man vel si. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da bor du sammen med feil person, da. Du får kjøre ditt eget løp kostholdsmessig og treningsmessig, og planlegge når du kan flytte ut. Ingen vits å være sammen. Anonymkode: e340d...132 Håper jo at min innsats skal få han på gli sånn etter hvert da. Vi trente begge to da vi ble sammen, men ble vel litt for komfortable i samboerbobla. Eric_B skrev (2 minutter siden): Vanskelig å snakke om at han er feit om du er feit sjøl. Så da er det beste å vise med eksempel tenker jeg. Er jo det jeg skriver. Jeg prøver virkelig, så får vel bare håpe han kommer etter når jeg begynner å bli slank og attraktiv for andre menn igjen. Håpe frykten for å miste meg gir han den motivasjonen han trenger kanskje? Anonymkode: 463fa...2e0
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Voldsomt mange tråder om feite menn for tiden🤔 Anonymkode: c8ca6...b78
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Voldsomt mange tråder om feite menn for tiden🤔 Anonymkode: c8ca6...b78 Er vel voldsomt mange feite menn også da sikkert. 🤷♀️ Anonymkode: 463fa...2e0
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Voldsomt mange tråder om feite menn for tiden🤔 Anonymkode: c8ca6...b78 Det er vel ett av trollene på KG som har valgt seg dette som tema denne uka kanskje? Anonymkode: 2709e...d47
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel ett av trollene på KG som har valgt seg dette som tema denne uka kanskje? Anonymkode: 2709e...d47 Ikke noe troll her, selv om jeg kanskje ser sånn ut til tider. 🫣😅 Ts Anonymkode: 463fa...2e0
AnonymBruker Skrevet 28. august #10 Skrevet 28. august Uansett hva det gjelder så må motivasjonen komme innenfra. Mat, trening, røyk, alkohol osv. Å mase når mottakeren ikke er mottakelig vil bare medføre gnisninger og krangling. Noen ganger må en bare innse at noen vil vokse fra hverandre og oppsøke en annen livsstil. Man får mer livserfaring og velger å vokse på den erfaringen og gå videre. Andre blir sittende fast. Når to sånne låses mot hverandre så er det beste å ta en skikkelig prat om hva en ønsker ut av livet og felles mål mot fremtiden. Og så ta et valg om å enten gå den samme veien eller det kanskje er på tide å starte nye kapitler hver for dere. Anonymkode: 2bec8...4bc
AnonymBruker Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Kvinner tenner seksuelt på et svært lite utvalg av menn. At du ikke tenner på mannen din er helt normalt. Anonymkode: d6c97...0f1
AnonymBruker Skrevet 28. august #12 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kvinner tenner seksuelt på et svært lite utvalg av menn. At du ikke tenner på mannen din er helt normalt. Anonymkode: d6c97...0f1 Jeg tente jo på han da vi ble sammen, men med tiden (og vekten) forsvant tenningen. Lenge hadde jeg ikke lyst i det hele tatt, hverken på han, andre eller onani. Begynte å tro jeg var blitt aseksuell, men nå som jeg har funnet igjen den generelle lysten skjønner jeg at det må endringer til for at jeg skal ha lyst på samboeren. Jeg må vel kanskje bare være tålmodig og håpe han følger etter meg i endringen. 🤞 Anonymkode: 463fa...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå