AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Jepp, som overskriften sier: Jeg lurer på om noen faktisk merket forskjell på for eksempel fordøyelsen eller andre ting i kroppen etter de begynte med fermentert kål (eller andre grønnsaker) som del av daglig kosthold? (Legger for ordens skyld til at jeg her sikter til fermentert OG upasteurisert. Vet at mye av det man får kjøpt ferdig er pasteurisert). Anonymkode: b3b68...6dc
AnonymBruker Skrevet 28. august #2 Skrevet 28. august Tenker du på matvarer som mater mikrobiomet i fordøyelsen? Jeg har ikke prøvd meg på akkurat det du skriver om, men har for første gang egentlig kjøpt og drukket Biola fast i en ukes tid. Og jeg merker stor forskjell på fordøyelsen på bare de dagene. Anonymkode: 59d1b...3e9
AnonymBruker Skrevet 28. august #3 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker du på matvarer som mater mikrobiomet i fordøyelsen? Jeg har ikke prøvd meg på akkurat det du skriver om, men har for første gang egentlig kjøpt og drukket Biola fast i en ukes tid. Og jeg merker stor forskjell på fordøyelsen på bare de dagene. Anonymkode: 59d1b...3e9 Stor forskjell, som i hvordan? Anonymkode: c7d92...5d5
AnonymBruker Skrevet 28. august #4 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Stor forskjell, som i hvordan? Anonymkode: c7d92...5d5 Som i uregelmessig tømming av magen med masse press ofte luft og vondt, til at tømming skjer en gang om dagen uten stress og press. Anonymkode: 59d1b...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå