Gå til innhold

Rimelig og god pizza i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi er 5 som skal ut å spise pizza og jeg spanderer, men har ikke råd til å betale for mye heller.

Hvor er det rimelig og god pizza?

Anonymkode: 6f738...885

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hoggorm Pizza 🙌

Men pizza er jo rimelig uansett... så er usikker op hva du legger i rimelig her... 

Anonymkode: 3f561...8d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kafé spesial var iallfall ganske rimelig (og veldig bra) før, men mange år siden jeg har vært der 

Anonymkode: 33433...675

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter min mening har Bien Centro den beste pizzaen i Bergen.

Villiani i Skostredet ser også bra ut, men den har jeg ikke smakt selv. Om disse er billigere eller dyrere enn annen pizza vet jeg lite om dessverre, men du får sjekke menyer og priser på nett og finne ut om det er mer enn du kan spandere.

Hoggorm synes jeg ellers er oppskrytt.

Anonymkode: 8086a...a90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Etter min mening har Bien Centro den beste pizzaen i Bergen.

Villiani i Skostredet ser også bra ut, men den har jeg ikke smakt selv. Om disse er billigere eller dyrere enn annen pizza vet jeg lite om dessverre, men du får sjekke menyer og priser på nett og finne ut om det er mer enn du kan spandere.

Hoggorm synes jeg ellers er oppskrytt.

Anonymkode: 8086a...a90

Det kommer egentlig an på stilen man foretrekker. Det er tydelig at du foretrekker tradisjonell napolitansk (som jeg uansett ikke synes er så bra, og lite autentisk, i Norge). 

Hoggorm om man vil ha flere smaker, en slags fusion, lokal vri, og mer topping. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det kommer egentlig an på stilen man foretrekker. Det er tydelig at du foretrekker tradisjonell napolitansk (som jeg uansett ikke synes er så bra, og lite autentisk, i Norge). 

Hoggorm om man vil ha flere smaker, en slags fusion, lokal vri, og mer topping. 

Jeg må prøve huggorm 😭

Anonymkode: b9c99...5e4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg må prøve huggorm 😭

Anonymkode: b9c99...5e4

Hva er det å gråte for?

Anonymkode: 11da0...b13

AnonymBruker
Skrevet

Du må huske at noen serverer porsjonspizza. Slik som villani og hoggorm. Dvs du må ha en pizza per person. Ikke sikkert det er så billig. 

Det billigste vil sikkert være en vanlig "take away pizza restaurant". De har ofte noen sitteplasser. Men ofte lite koselig. 

Anonymkode: 40c65...74a

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk et kjempegodt tips av min datter. Den heter Venecia. Jeg fikk også et råd om å velge rømmedipen til den. Helsike det var godt....Jeg sikler. 

AnonymBruker
Skrevet

Ferdinand på Engen

Anonymkode: 35119...4a9

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

San Marino på Landås er ok pris, god pizza og lokaler der dere kan sitte og spise. 

Anonymkode: 37bcd...fbf

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 16.47):

hoggorm Pizza 🙌

Men pizza er jo rimelig uansett... så er usikker op hva du legger i rimelig her... 

Ikke 250-350 kr pr stk

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Sitronterte skrev (På 29.8.2025 den 3.20):

Jeg fikk et kjempegodt tips av min datter. Den heter Venecia. Jeg fikk også et råd om å velge rømmedipen til den. Helsike det var godt....Jeg sikler. 

Folk som dynker pizza i rømmedressing vet ikke hva god pizza er. Om rømmedressing er et must så er ikke det et kompliment til pizzaen.

Anonymkode: 4ced6...154

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk som dynker pizza i rømmedressing vet ikke hva god pizza er. Om rømmedressing er et must så er ikke det et kompliment til pizzaen.

Anonymkode: 4ced6...154

Du vet folk er forskjellige? Du er en klønesnobb.

Anonymkode: 18bc1...135

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke 250-350 kr pr stk

Ts

Da må du, som en annen også skriver, gå på et "take away"sted. En skikkelig pizzarestaurant vil som regel ha priser mellom 250 og 300 kroner. Hvis du ikke har råd til det, så er det bedre å bestille pizza hjem eller aller helst lage det selv.

Anonymkode: 86f25...152

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...