AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Vi står mellom Jakob og Tobias. Vi har også Odin, Loke, Emil, Even, Oliver, Ragnar og Torje på listen, men akurrat nå liker vi best Jakob og Tobias. Hva liker dere best? Gjerne med begrunnelse 😆 Anonymkode: 34759...4d8
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Jakob. Jeg synes det var en periode rundt årtusenskiftet der "alle" ble døpt Tobias. Kjenner ikke så mange Jakober, liksom... bare min personlige erfaringer. Dette kan jo gå trend i i ulike deler av landet, så Jakob kan være vanligere andre steder. Anonymkode: 1c383...19f
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Det er VELDIG fint med bokstaven "r" i navn. Digger Torje, Torgeir, Tørres og Rolf 🤩 Anonymkode: 26b37...f9b 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jakob. Jeg synes det var en periode rundt årtusenskiftet der "alle" ble døpt Tobias. Kjenner ikke så mange Jakober, liksom... bare min personlige erfaringer. Dette kan jo gå trend i i ulike deler av landet, så Jakob kan være vanligere andre steder. Anonymkode: 1c383...19f Er ikke Jakob et hebarisk navn? Anonymkode: 26b37...f9b
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Jeg kjenner to ufyselige Jakob, så jeg ville gått for Tobias eller noe annet. Anonymkode: 98a8b...18b 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Jeg liker begge navnene veldig godt! Hva ser han mest ut som? En Tobias- ser for meg en litt lys gutt med et smil, en som er litt koselig. Eller ser han litt høy og mørk ut, som en Jakob? Anonymkode: 1f5c6...0df
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Torje. Ragnar er også fint. Jakob er finere enn Tobias, men begge er fjorten på dusinet. Anonymkode: 5323d...ba5 1 1
Daisy-love Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Jeg synes begge navnene er fine. Jeg tror jeg hadde gått for Jakob om jeg skulle velge helt fritt. Vi har en gutt med det navnet i utvidet familie, så hadde nok sett etter et annet, men jeg heller mot Jakob. Hvilket passer best med etternavnet deres, og eventuelt med navn på søsken, og dere foreldre? Det er ting du kan bruke for å eliminere. 😊
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker begge navnene veldig godt! Hva ser han mest ut som? En Tobias- ser for meg en litt lys gutt med et smil, en som er litt koselig. Eller ser han litt høy og mørk ut, som en Jakob? Anonymkode: 1f5c6...0df Umulig å vite dette, når det bare er en nyfødt Anonymkode: 6a91b...595
AnonymBruker Skrevet 27. august #10 Skrevet 27. august Liker best Tobias av de 😊. Ellers synes jeg Loke er veldig kult. Liker ikke Ragnar og Even. Emil og Oliver er fine, men veldig oppbrukt. Jakob er helt ok. Torje er fint. Anonymkode: 47a66...277
Gulline Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi står mellom Jakob og Tobias. Vi har også Odin, Loke, Emil, Even, Oliver, Ragnar og Torje på listen, men akurrat nå liker vi best Jakob og Tobias. Hva liker dere best? Gjerne med begrunnelse 😆 Anonymkode: 34759...4d8 Begge er flotte navn. Liker også Odin som dere også hadde på listen. Likte forresten alle navnere dere har der ... men vil legge til Brage som jeg også synes er nydelig og litt i stil med de andre navnene 😀
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Skrevet 27. august Jakob tenker jeg da. Tobias føles mer "oppbrukt", og jeg synes personlig at Jakob funker bedre på både barn og en voksen mann. Men Tobias er ikke noe stygt navn altså, absolutt ikke! Anonymkode: b00bd...29e
AnonymBruker Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august Så masse stygge navn. Hvem kaller barna sine sånt! Eigil, Fridjof, Torolav. Synes alle burde hete en variant av dette. Ragnar kan gå. Anonymkode: b3260...3d1 1
Ungdom06 Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi står mellom Jakob og Tobias. Vi har også Odin, Loke, Emil, Even, Oliver, Ragnar og Torje på listen, men akurrat nå liker vi best Jakob og Tobias. Hva liker dere best? Gjerne med begrunnelse 😆 Anonymkode: 34759...4d8 Velg Jakob. Tryggere odds for at gutten holder seg som gutt og ikke sklir over til Emma. Takk meg senere. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #15 Skrevet 27. august Mulig jeg er rar, men jeg synes navn som slutter på s er litt tungvint. «Hvem er det sin lue?» «Det er Mads’/Madsis/Mads sin». Istedet for «Det er Oles». Men kanskje jeg er den eneste i verden som tenker sånn. Så hvis dét ikke er noe tema, synes jeg Tobias er finest av de to. Anonymkode: d71c3...8b4
AnonymBruker Skrevet 27. august #16 Skrevet 27. august To fine og greie navn som er sånn ca likestilte, men ville valgt Jakob. Anonymkode: 29f74...67c
AnonymBruker Skrevet 27. august #17 Skrevet 27. august Alle er helt ok navn. I likhet med det meste av navn der ute. Du er redd for reaksjoner? Da vil de være like spredd som svarene i denne tråden. Slik er det bare. Anonymkode: e4e5f...cf4 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #18 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke Jakob et hebarisk navn? Anonymkode: 26b37...f9b Hebraisk navn, muligens, men hva med det? Gjør det noe? Anonymkode: 1c383...19f
AnonymBruker Skrevet 27. august #20 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jakob og Tobias. Vi har også Odin, Loke, Emil, Even, Oliver, Ragnar og Torje Stryk alle og start på nytt. Anonymkode: d586b...f98 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå