Gå til innhold

Hittegods funker ikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nesten ikke noe poeng i å oppsøke hittegods om man har lagt igjen noe på transportmidlene i Oslo-området.

Hvordan kan gummistøvler bare forsvinne, er det befolkningen som stjeler som ravner eller transportselskapene som roter det til?

Etter mye reising over mange år har jeg mistet ting tidligere også og det får jeg aldri tilbake. Man bør i det minste få igjen over halvparten av det man har mistet. Kan nesten lure på om det er verdt å beholde hittegodsordningen.

Anonymkode: 023ea...738

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De færreste bør miste så mye over et livsløp at det er noen halvpart å beregne. Men ja, er nok en del som stjeler som ravner før det havner på hittegods. 

Anonymkode: c9e3e...8e4

AnonymBruker
Skrevet

Tipper ting blir kastet også. Jeg har bare god erfaring, har vært flere ganger på hittegods hos Kolumbus å hentet ungdommens AirPods.  

Anonymkode: c00c9...4ab

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mistet én ting i løpet av mine 17 år i Oslo og på daglig trikk+busstur. Den hadde de fått inn noen dager senere på hittegodset. Dette er høyst subjektivt og merkelig å lage innlegg om 😂 det er snarere du som er en rotekopp og surrehue og bør har bedre skikk på tingene dine. 

Anonymkode: 5e25e...e57

Skrevet

Et tips kan også være å merke tingene med navn og telefonnummer. Jeg har returnert flere bankkort jeg har funnet. 

Andre ting jeg har funnet i nabolaget har jeg etterlyst eier til via oppslag og andre kanaler uten å finne rette eier. 

Har også glemt igjen ting som har blitt returnert pga det er merket med navn og telefonnummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...