AnonymBruker Skrevet 30. august #81 Skrevet 30. august Kan vel ikke si jeg har noe hatforhold til noen plasser, men kan nevne Fetsund som mindre hyggelig. Så mye mygg at barnehager blir stengt ned verste sesongen. Ekle innpåslitne bygningsarbeidere, ingen taxi og togstans ofte og de mest grelle kakene og blomstene jeg noen sinne har sett i neonfarger😬 Anonymkode: d31a6...3ab
AnonymBruker Skrevet 30. august #82 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Naustdal. De to guttene som jaga en annen på elva så han døde bodde der og var helt syke i hodet allerede mange år før det. Anonymkode: fcaa9...276 Var ikke det Sogndal? Anonymkode: 0cda1...3cd 3 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #83 Skrevet 30. august Fyllingsdalen i Bergen! Anonymkode: d8ef6...fab 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #84 Skrevet 30. august Karmøy er den desidert verste plassen jeg har bodd. Masse rus og drit, og de frekkeste barna og ungdom jeg har vært borti faktisk. Det var flere ganger i uka hvor jeg gikk tur med hunden, at det kom bort en eller annen frekk snørrunge som prøvde å kødde med hunden. Ikke klappe den men snakke om kjønnorganet dens, tute med signalhorn rett i øret på den, true med å sykle på den osv... Anonymkode: 53f05...8ed 2
Pawn Hearts Skrevet 30. august #85 Skrevet 30. august (endret) Ikke at jeg har bodd der selv, men åpenbart er Holmenkollåsen, Bygdøy og Tjuvholmen helt forferdelige steder å bo. Urbefolkningen der føler seg jo regelrett presset til å flytte til Sveits. Endret 30. august av Pawn Hearts 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #86 Skrevet 30. august Moss eller Oslo øst. Anonymkode: 9a1a6...020 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #87 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Var ikke det Sogndal? Anonymkode: 0cda1...3cd Jo, men gjerningsmannen (hovedmannen) var fra Naustdal Anonymkode: b5e3a...123 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #88 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 16.16): Arendal - ekstremt krise Anonymkode: 04672...a9d Jeg er enig. Levekårsundersøkelsen viser at dette er en by med stor forskjell på fattig og rik og dårlige og gode områder. Arendal Nord er et av de dårligste stedene å vokse opp i Norge, med veldig mange fattige, folk utenfor arbeidslivet og innvandrere. https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/-norges-skjulte-forskjeller--1.17427843 I tillegg er kulturen på Sørlandet og Arendal falsk og overfladisk, man snakker bak ryggen istedenfor til folk. Status er veldig viktig og folk dømmer deg ut i fra hva du har og hvor du bor. Veldig mye rus. Kriminalitet. Barnevern og vold. Arendal har veldig mange utfordringer. Da hjelper det ikke at sentrum er fint om sommeren. Anonymkode: ee632...73b 1 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #89 Skrevet 30. august Verste plassen er Ørsta. Blir sliten av striden mot Volda. Hvor Ørsta-gjengen og Volda-gjengen ofte går i klinsj mot hverandre. Anonymkode: 52d77...4c7 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #90 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Naustdal. De to guttene som jaga en annen på elva så han døde bodde der og var helt syke i hodet allerede mange år før det. Anonymkode: fcaa9...276 Det var vel i Sogndal? Anonymkode: 5a7ef...098 2
AnonymBruker Skrevet 30. august #91 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var vel i Sogndal? Anonymkode: 5a7ef...098 *Ser nå at andre har reagert på det samme* Anonymkode: 5a7ef...098
AnonymBruker Skrevet 30. august #92 Skrevet 30. august Drammen. Dårlig økonomi og dårlig miljø. Anonymkode: 891cc...5bd 3 1
Mardina Skrevet 30. august #93 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hele Oslo er fæl ja. Var noen fine områder fram til på 90-tallet, men nå er alt forferdelig Anonymkode: 5189f...83d Og da spør jeg deg igjen, hvor ofte har du vært i Oslo? 1 gang? 10 ganger? 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #94 Skrevet 30. august Mardina skrev (8 minutter siden): Og da spør jeg deg igjen, hvor ofte har du vært i Oslo? 1 gang? 10 ganger? Hvor mange ganger var du i numendal? Nok til å nominere stedet og kalle det "gørrkjedelig" så.... Ikke meg du siterer men Oslo er et høl, har bodd der som barn, flytta da jeg var 17. Anonymkode: 891cc...5bd 3
AnonymBruker Skrevet 30. august #95 Skrevet 30. august Mardina skrev (11 minutter siden): Og da spør jeg deg igjen, hvor ofte har du vært i Oslo? 1 gang? 10 ganger? Men sånn er det jo med alle stedene som blir nevnt her? Man kan alltid spørre hvor mange ganger man har vært der og hvor i byen man har bodd etc. Anonymkode: 8c02c...5bf 1
Mardina Skrevet 30. august #96 Skrevet 30. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvor mange ganger var du i numendal? Nok til å nominere stedet og kalle det "gørrkjedelig" så.... Ikke meg du siterer men Oslo er et høl, har bodd der som barn, flytta da jeg var 17. Anonymkode: 891cc...5bd Eksen min er fra Numedal, så jeg har vært der en del ja. Jeg trives mye bedre i Oslo 😊 Hadde heller bosatt meg der, enn i gørrkjedelige Numedal 😄 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #97 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (16 timer siden): Var ikke det Sogndal? Anonymkode: 0cda1...3cd Skjedde i Sogndal, men begge guttene som jaga han var fra Naustdal. Anonymkode: fcaa9...276 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. august #98 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 30.8.2025 den 19.09): Verste plassen er Ørsta. Blir sliten av striden mot Volda. Hvor Ørsta-gjengen og Volda-gjengen ofte går i klinsj mot hverandre. Anonymkode: 52d77...4c7 Atte hæ? Bodde i Ørsta i flere år (og trivdes kjempegodt!) og er gift med en ørsting. Aldri verken merket eller hørt noe av det du nevner. Den "striden" som er mellom bygdene er jo mest bare gøy. Kan du peke på noen konkrete ting du har i tankene, for jeg er genuint forbauset og nysgjerrig 😄 Anonymkode: 26287...b27
AnonymBruker Skrevet 31. august #99 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 14.42): Slår aldri feil! Folk blir krenket når noen sier noe negativt om Oslo. Jeg ler og ler 😅 Anonymkode: 7ab02...293 Poenget er jo at mange sier de ikke liker Oslo basert på veldig snever erfaring. Jeg diskuterte med en her inne for noen år siden som hardnakket påstod at jeg løy når jeg skrev at jeg har bodd flere steder i Oslo med skog rett utenfor døra og rådyr i hagen. Hen ga seg ikke selvom jeg sa jeg har bodd i Oslo i hele mitt liv så visste hen bedre. Blir ikke krenka, bare litt oppgitt over de som tror de har sett hele Oslo ved å være i sentrum. Anonymkode: a8367...b54 8
AnonymBruker Skrevet 31. august #100 Skrevet 31. august Vennesla. Verste rasist stedet ever for en utlending som kom dit på slutten av 90 tallet. Nabo barna kastet chips og steiner på oss og kalte oss for svarte. Tror de er like rasister der enda. Anonymkode: f37c9...1f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå