Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ElectricScum skrev (På 8.12.2025 den 15.38):

Høres ut som samme inntrykk som en tidligere poster i denne tråden som skrev en ganske vittig beskrivelse av Alta. Jeg har ikke noe forhold til Alta selv, men jeg likte den levende beskrivelsen 😆

"Alta. Folk kjører skuter, drar på hytta og holder seg til slekta. Repeat. Iskaldt. Mil etter mil til det skrekkelige sykehuset i Hammerfest, med innflydd helsepersonell fra helvete (de lokale prøver å dekke over). Eller småfly til trivelige Kirkenes sykehus som topper alle statistikker for feilbehandling og sykehusinfeksjoner. Alta som sted ser ut som slitne legoklosser tilfeldig strødd utover byen med et kjempekrematorie i stål midt i (det er ei kirke). En skøytebane med gratis skøyter i ett av tre sentrum er litt søtt. Universitetet er folketomt som Tsjernobyl "

Ja, det var sykehuset jeg glemte å nevne.

Anonymkode: 261d8...ebb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av byene på østlandet. Moss, Fredrikstad, Drammen og Sarpsborg er jævlige. 

Anonymkode: 9a1a6...020

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2025 den 16.34):

Karmøy har veldig dårlig rykte generelt sett. Velkjent at det er mange spesielle folk derfra, og spesielle på en veldig negativ måte 😅🙈

Anonymkode: 666ce...ae0

Er han her fra Karmøy? Det er vel i området den dialekten hører til? 

Skrevet

Oslo. Bodde der noen år da jeg studerte(rett før corona, flyttet hjem under corona). Ekstremt med narkomane. Folk stod og injiserte heroin på åpen gate, ofte lå de hengslengt på et gatehjørne og så døde ut. Følte meg svært utrygg som enslig kvinne, var svært mye voldtekter overalt. Mye slåssing, knivstikking, skyting…Men i seg selv likte jeg godt Oslo. Klassiske, fine leiligheter, mye tilbud, gode kafeer og restauranter og ble kjent med svært mange gøyale folk. Men jeg kommer aldri til å flytte tilbake. 

Også kan jeg se for meg at jo mer nord du kommer i landet, jo verre er det å bo der. Skjønner ikke at folk gidder å bo i Nord-Norge😅 kommer aldri til å bosette meg i Nordland, Troms eller Finnmark. 

Anonymkode: c3a90...dbb

Skrevet
Grüner skrev (På 28.8.2025 den 21.13):

Sier mer om deg enn dem

Sier mer om meg enn om dem at jeg ikke liker gjenger som knivstikker hverandre (og til og med skyter til tider, vil og minne om at en av granatene skulle til Sarpsborg), narkomane som er ruset åpenlyst, stinkende fabrikk? Ok...

Anonymkode: ab098...e14

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...