AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Mange menn er villig til gjøre mye for å tilgang til den. Anonymkode: 83ba5...cab 1
SPOCA Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Nei. Jeg er ikke interessert i "mange menn". Jeg er fornøyd med mannen jeg er gift med. At det finnes andre menn er uinteressant. 11 7
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Er ikke interessert i å prostituere meg. Anonymkode: 98208...391 9 9
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Nei. Jeg hadde valgt å bli mann. Jeg har blitt seksualisert av menn siden jeg var 10-11 år. Alt fra kommentarer, klåing og ekle blikk. Voldtatt 2 ganger av 2 forskjellige. Blitt kalt hore fordi jeg ikke ville ha sex med noen, luremus fordi jeg ikke ville ta i mot en drink på byen. Har dessverre mange flere eksempler. Anonymkode: 96c63...7de 3 24
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Rumpa mi er ikke til salgs. Anonymkode: 1aba0...14a 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Men de er ikke villige til å jobbe med seg selv slik at kvinner ser på den som potensielle partnere... Anonymkode: bc2c2...c39 1 3
Rødvinsfilosofen Skrevet 27. august #10 Skrevet 27. august Leser og hører stadig dette narrativet om at kvinner styrer hvilke menn som får ligge og ikke. Det kjenner jeg meg ikke helt igjen i i det virkelige liv? Man prøver å finne noen man kan ha gode samtaler med og har god kjemi med, men så blir liggingen en del av det etter hvert? «Mange menn er villig til gjøre mye for å tilgang til den» Hva er det i så fall de gjør for å få tilgang på denne «gullgruva» ? 🤔 5 7
AnonymBruker Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august Lol, nei. Tror menn tenker mye mer på denne «gullgruva» enn det kvinner gjør. Et underliv er til for mer enn puling og de færreste kvinner tenker seksuelt på sitt underliv utenom en seksuell kontekst. Blir ikke tent av å gå på dass, blir ikke opphisset av å se mitt eget underliv uten klær…det er en del av kroppen og har et hverdagsliv på samme som resten. Hobbyvirksomheten dens tenker jeg kun på når det er relevant. Anonymkode: 4e5dc...38a 6 3
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Skrevet 27. august Mener ikke prostitusjon da. Bare det at du som kvinne vet mange menn ligger langflate etter gullgruva di. Men du er smart og venter på den rette. Kanskje en rik mann eller en kjendis. Lar han vente og kjempe for den. Og når han har ventet lenge nok da er gullgruva åpen. Og da vil han være fortapt i deg. Anonymkode: 83ba5...cab
Kalikalinka Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mener ikke prostitusjon da. Bare det at du som kvinne vet mange menn ligger langflate etter gullgruva di. Men du er smart og venter på den rette. Kanskje en rik mann eller en kjendis. Lar han vente og kjempe for den. Og når han har ventet lenge nok da er gullgruva åpen. Og da vil han være fortapt i deg. Anonymkode: 83ba5...cab Du har noen skrudde holdninger til virkeligheten. 13 7
Kålrota Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august SPOCA skrev (14 minutter siden): Nei. Jeg er ikke interessert i "mange menn". Jeg er fornøyd med mannen jeg er gift med. At det finnes andre menn er uinteressant. Spot on. 5
AnonymBruker Skrevet 27. august #15 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mener ikke prostitusjon da. Bare det at du som kvinne vet mange menn ligger langflate etter gullgruva di. Men du er smart og venter på den rette. Kanskje en rik mann eller en kjendis. Lar han vente og kjempe for den. Og når han har ventet lenge nok da er gullgruva åpen. Og da vil han være fortapt i deg. Anonymkode: 83ba5...cab Er du 14 år, eller? Normale, oppegående menn er ikke så sykelig opptatt av denne "gullgruva" som du tydeligvis er..... Anonymkode: 98208...391 8 3
AnonymBruker Skrevet 27. august #16 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mener ikke prostitusjon da. Bare det at du som kvinne vet mange menn ligger langflate etter gullgruva di. Men du er smart og venter på den rette. Kanskje en rik mann eller en kjendis. Lar han vente og kjempe for den. Og når han har ventet lenge nok da er gullgruva åpen. Og da vil han være fortapt i deg. Anonymkode: 83ba5...cab Et tips til deg: Om du viser like mye interesse for resten av dama som du vier denne underlivs-obsessionen din så er sjansen mye større for at du faktisk får deg noe på et punkt. Kvinner tenker ikke med underlivet, vi vil ha emosjonell connection. Da kommer den seksuelle lysten etter. Anonymkode: 4e5dc...38a 11 6
Rødvinsfilosofen Skrevet 27. august #17 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mener ikke prostitusjon da. Bare det at du som kvinne vet mange menn ligger langflate etter gullgruva di. Men du er smart og venter på den rette. Kanskje en rik mann eller en kjendis. Lar han vente og kjempe for den. Og når han har ventet lenge nok da er gullgruva åpen. Og da vil han være fortapt i deg. Anonymkode: 83ba5...cab På tide å være litt mindre online? 😅 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #18 Skrevet 27. august Rødvinsfilosofen skrev (Akkurat nå): På tide å være litt mindre online? 😅 Det er vanskelig å logge av. Mobilen og KG er med meg overalt. Anonymkode: 83ba5...cab
AnonymBruker Skrevet 27. august #19 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Mener ikke prostitusjon da. Bare det at du som kvinne vet mange menn ligger langflate etter gullgruva di. Men du er smart og venter på den rette. Kanskje en rik mann eller en kjendis. Lar han vente og kjempe for den. Og når han har ventet lenge nok da er gullgruva åpen. Og da vil han være fortapt i deg. Anonymkode: 83ba5...cab M igjen, eller en copycat? Hvilken verdi har det om menn man ikke er interessert i ligger langflate? Svært få av oss velger en rik eller kjent mann. Anonymkode: 56a88...cee 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. august #20 Skrevet 27. august Huff, menn blir jo bare verre og verre. Anonymkode: 485cd...4aa 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå