Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Jeg leter etter en "sølvfarget" øyenskygge. (Vet ikke hvordan jeg skal beskrive fargen, tror den er hvitaktig med skimmer, kan minne litt om sølv på en måte :klø Noen som forstår hva jeg mener og som vet om noen gode?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #2 Skrevet 26. mars 2006 Tror Chanel sin Ombre unique star er slik. Se her
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #4 Skrevet 26. mars 2006 Jeg kjøpte en fin, sølvfarget øyenskygge fra Landcôme for kanskje 1 år siden. Er godt fornøyd med den. De har den sikkert i parfymeriene ennå!
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2006 #5 Skrevet 26. mars 2006 Er det noe slik du mener? ← Tja, det var litt vanskelig å se hvilken farge det var. Har bare sett den på folk, så jeg aner ikke hvordan den ser ut i "fast form"
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2006 #6 Skrevet 26. mars 2006 De aller fleste typiske sølvøyenskygger har litt grått i seg, også denne fra Chanel som det snakkes om her. Hvis du vil ha en hvit med skimmer kan du sjekke ut H&M sine egen serie F.O.B. De har en monoskygge som heter Frost. Den er både billig og bra, jeg bruker den til å tone ned andre skygger, men det høres ut som det er en slik farge du er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå