Coachshinny Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Hvordan er deres sexlysten i fra alderen, 20 og hvert 10-år til 70? Spørsmålet er til både damer og menn.
Mardina Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Er 46 og har god sexlyst enda 😁 Er hodestups forelsket i kjæresten min og har lyst på han stadig vekk 😍 🤤
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august K50 har masse lyst på kjæresten. Hadde mindre lyst i perioder i 30-og 40årene. Anonymkode: 83498...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Mann 47. Kan ha lyst daglig, men ikke nok til at jeg gidder å gjøre noe med det og prioriterer nesten alltid andre ting. kan sammenligne med at jeg kan ha lyst på en Snickers hver dag, men kjøper det faktisk aldri. Anonymkode: b1dad...c2f
SPOCA Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Kvinne 38. Høy lyst med riktig mann. Hadde lite eller ingen lyst i 20-årene med feil mann. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Har vært bra i alle år egentlig: 20 årene med første kjæresten var bra og vi var studenter med mye tid til hverandre. 30 årene gift med småbarn, vi holdt oss til minimum 2 dager i uka, ikke snakk om å legge det på hylla 40 ble dessverre skilt, selv om lysten var på topp, årsak tillitsbrudd og trøbbel etterpå Er nå 50+ med kjæreste og har det helt topp på den fronten K54 Anonymkode: d0227...1f3 1
Mr X Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Mann passert 60 og har like høy sexlyst i dag som for 40 år siden. Hjelper veldig bra med sexy partner.
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Coachshinny skrev (21 minutter siden): Hvordan er deres sexlysten i fra alderen, 20 og hvert 10-år til 70? Spørsmålet er til både damer og menn. Veldig høy sexlyst fra 20-28 år. Gradvis falt til nesten ikke eksisterende ved 35 år. Har nok mye med hvilken livsfase man er i. Mann Anonymkode: a8b31...84e
Trøndermann Skrevet 27. august #10 Skrevet 27. august Strigiformes skrev (22 minutter siden): Det blir bare verre og verre 😂 Kan kjenne meg igjen der 😅 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august Enorm sexlyst i 17-20 årene.. lite sexlyst i midten av 30 årene frem til 44. 2 barn, full jobb og småbarnslivet drepte min lyst. Fikk også lavt stoffskifte problemer som tok livet av kroppen min. Etter 44 vokste den igjen.. så får vi se hva slutten av 40-50-60 årene viser Anonymkode: 52abd...45f
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Skrevet 27. august Litt lav lyst hele veien. Lysten følger syklusen min. 30 årene. Kvinne. Anonymkode: d0a2d...b6d 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august Alltid hatt lav lyst, jeg er kvinne i 20 årene... Anonymkode: 1b191...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august Høy sexlyst. Får jeg muligheten tar jeg den hver gang. Har dobbelt så mye sex nå sammenlignet for 20 år siden. Elsker store svarte glinsende peniser. Gerd, 52 Anonymkode: d8e81...bb9 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #15 Skrevet 27. august Tror dette handler mer om at det er individuelt ut fra person/mengde hormoner/interesse osv, enn faktisk alder. De jeg kjenner nært nok til å vite noe om sexlivet dems tyder på dette. De som er veldig glad i sex har høy lyst gjennom hele livet (eldste jeg vet er 60), selv om det kan være perioder der den er lavere som følger av livssituasjon, før den går opp igjen til deres normal. Og de som har lav generelt kan trigges av hormoner og forelskelse slik at den blir høyere i perioder, men vil havne tilbake på sin «normal». Anonymkode: f49ba...deb 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #16 Skrevet 27. august SPOCA skrev (34 minutter siden): Kvinne 38. Høy lyst med riktig mann. Hadde lite eller ingen lyst i 20-årene med feil mann. Kvinners sexlyst avhenger av en mann, kvinner har ikke en egen seksualitet Anonymkode: d49a2...931
SPOCA Skrevet 27. august #17 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kvinners sexlyst avhenger av en mann, kvinner har ikke en egen seksualitet Anonymkode: d49a2...931 Eh, nei. Det er bare tull. Det er heller ikke det jeg skriver. 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #18 Skrevet 27. august SPOCA skrev (Akkurat nå): Eh, nei. Det er bare tull. Det er heller ikke det jeg skriver. Poenget er at menns sexlyst ikke avhenger av en dame, eller at dama gjør ditt og datt på riktig måte. Menns sexlyst kommer innenifra Anonymkode: d49a2...931
AnonymBruker Skrevet 27. august #19 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget er at menns sexlyst ikke avhenger av en dame, eller at dama gjør ditt og datt på riktig måte. Menns sexlyst kommer innenifra Anonymkode: d49a2...931 Det er da ikke vår heller? Vår kommer innenfra den å, vi har en biologisk lyst. Ofte mer rundt eggløsning og mensen. Tror du ikke damer onanerer? Men så er det mer kronglete når man skal ha sexlyst sammen med noen, for da blir den jo påvirket positivt og negativt. Anonymkode: d0a2d...b6d
SPOCA Skrevet 27. august #20 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Poenget er at menns sexlyst ikke avhenger av en dame, eller at dama gjør ditt og datt på riktig måte. Menns sexlyst kommer innenifra Anonymkode: d49a2...931 Okay. Dette må jeg tydeligvis mate deg med teskje, siden du liker å tolke ting akkurat som du selv vil. Meningen med mitt innlegg var ikke å si at jeg aldri hadde lyst i 20-årene, kun grunnet en mann, det legitimerer ikke deg til å si at kvinner ikke har egen indre sexlyst/sexdrive. Det kan du bare legge vekk med en gang. Noen kvinner er kanskje som du skriver, men mange av oss har altså egen indre lyst. MEN, den kan bli veldig påvirket av den man er sammen med. Jeg var sammen med en ekstremt voldelig mann, et forferdelig menneske. Sex var liksom ikke det jeg tenkte mest på i den perioden. MEN, i perioder hadde jeg allikevel ganske høy lyst uavhengig av ham (og jeg hadde ikke sex med han, selv om jeg hadde en indre lyst). Som singel har lysten alltid vært relativt høy. Den kommer innenifra, som den også gjør nå. Jeg har høy lyst generelt i nå i 30-årene fordi jeg for det første har en mann som absolutt tenner meg og gjør at jeg vil være med han (selvfølgelig hjelper det på lysten, men ikke eneste grunn), men jeg føler meg også bra, har det trygt og godt, og føler meg vel i egen seksualitet. Jeg føler lyst uavhengig av hva mannen gjør eller ikke gjør. Jeg blåser i om han tar oppvasken eller ikke, lysten min er høy uansett. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er da ikke vår heller? Vår kommer innenfra den å, vi har en biologisk lyst. Ofte mer rundt eggløsning og mensen. Tror du ikke damer onanerer? Men så er det mer kronglete når man skal ha sexlyst sammen med noen, for da blir den jo påvirket positivt og negativt. Anonymkode: d0a2d...b6d Nettopp. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå