Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei og velkommen til deg 🌹

Jeg har gjort lesninger her tidligere. I denne runden vil fokuset være på personlig vekst og utvikling. 

Jeg henvender meg altså til deg som ønsker en lesning som kan belyse og legge til noe positivt på din vei videre i personlig utvikling.Du bestemmer selv hva du vil spørre om, under har jeg lagt ut noen forslag for deg så det er lettere å komme i gang. 

Forslag til aktuelle temaer:

-Styrker og svakheter: Hva som bor i deg og hvordan du kan få mer ut av det som er kjernen i deg.

-Dominante tendenser i din personlighet og hvordan jobbe med dem for beste utfall

-Stressmestring

-Livssykluser etter 7-års prinsippet (Eksempel: En syklus går fra 0-7 år, neste fra 7 til 14 år osv og har ulike overordnede tema).

-Identifisering og integrering av emosjonelle behov

Betingelser for denne rundens lesninger:

-Tilbyr lesning for 7 personer

-De første 7 innleggene som inneholder fødselsår, stjernetegn, månetegn og ascendant vil få svar

-Tråden avsluttes og de 7 som har fått svar kan stille ett oppfølgingsspørsmål hver hvis ønskelig

-Jeg kan kun svare de som legger inn informasjonen som er nevnt under her

Du som ønsker en lesning må skrive inn:

-Ditt fødselsår

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Dette kan jeg ikke svare på:

-Spørsmål knyttet til utroskap, helbredelse, sykdom, fødsler og død.

- I denne runden svarer jeg ikke på spørsmål knyttet til partner, ekspartner eller fremtidig partner.

HUSK PÅ! 

Spør bare om ting du faktisk vil høre et svar på. I sårbare situasjoner hender det at man ikke er klar for innspill. Vær ærlig med deg selv i forkant og lytt til hjertet 💓

Rakk du ikke å bli med i denne omgangen? Jeg vender tilbake fra tid til annen og tilbyr nye lesninger etter hvert 🌹

Dersom du har andre innspill som ikke handler om det som denne tråden tilbyr, ber jeg deg om å opprette en egen tråd for slikt.

Ønsker å bli bedre på lesninger og håper å bidra med noe positivt til deg🥰 

Hilsen Ts, med beste intensjoner💫🤍

Anonymkode: e40a7...536

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fisk. Født i 1975. Veit ikke hva asedante er. Ønsker å høre om livet mitt fremover etter noen tunge år. Takker 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Væren, født i 1995. Ascendant i løven, månetegn i løven. Jeg er nysgjerrig på jobb og hvor jeg skal ende opp med å bosette meg, om jeg skal fortsette å jobbe her jeg nettopp har startet å jobbe eller om jeg bør utvide horisontene og satse på et annet fagfelt :) Jobber per nå innen helse. 

Anonymkode: d8d2a...104

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Screenshot_20250825-223401.png

Anonymkode: 4225d...59a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

1988

Sun: Libra

Asc: Sagittarius

Moon: Capricorn

Hva bør jeg fokusere på neste 3 mnd?

Anonymkode: e0b36...b1a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

1986

Sun: tyr

Asc: skorpion

Moon: tvilling

Vil jeg mine livsforutsettninger endres det neste året?

Anonymkode: 85d8a...113

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær født i 1979. Ascendant i løven. Månetegn skiftet fra løve til skorpion dagen jeg ble født, vet dessverre ikke klokkeslett.

Trenger råd for å styrke meg for fremtiden og håndtering av stresset som følger med utfordringene jeg vet vil komme.

Anonymkode: 4cc96...017

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Molly 4.5 år skrev (1 time siden):

Fisk. Født i 1975. Veit ikke hva asedante er. Ønsker å høre om livet mitt fremover etter noen tunge år. Takker 🥰

Hei, så gøy at du vil delta😍

Dersom du ser i HI så ber jeg alle opplyse om stjernetegn, månetegn og ascendant.

Grunnen til det er at dersom jeg gir en lesning basert på de opplysningene du har gitt, så vil det være en lesning som vil gjelde for alle født i Fiskene i 1975.

For at du skal få kvalitet og dybde, kan du kalkulere månetegn og ascendant (også kalt Rising sign enkelte steder) på denne siden: Ascendant Sign Calculator - BirthChart.net

Grunnen til at jeg ikke kan gjøre dette for deg er fordi jeg ikke ønsker å bidra til at informasjon slik som fødselsdato, sted og tidspunkt, blir stående i denne tråden.

Håper du finner opplysningene, poster her og blir med videre💓

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vær født i 1979. Ascendant i løven. Månetegn skiftet fra løve til skorpion dagen jeg ble født, vet dessverre ikke klokkeslett.

Trenger råd for å styrke meg for fremtiden og håndtering av stresset som følger med utfordringene jeg vet vil komme.

Hei, kan det stemme at månen skiftet tegn mellom løve og jomfruen på din fødselsdag? Tegnet for Jomfruen og Skorpionen er temmelig like og lett å forveksle. Grunnen til at jeg spør er at lesningen blir meningsløs for deg dersom jeg har beregnet feil månetegn. Håper å høre fra deg 🙂

Jomfruen ser slik ut image.png.bc4f82f02f06144b560f02b910936cfb.png                             Skorpionen ser slik ut image.png.082f0de50163ed410e419034a0280198.png

AnonymBruker
Skrevet

Tvilling, født 1987. Ascedanten min er vekt 🥰

Anonymkode: d5e0b...ef1

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nummmer 7! 

Ditt fødselsår

1985

-Ditt stjernetegn, månetegn og ascendant

Jomfruen, fisken, væren - i den rekkefølgen. 

-Ditt spørsmål. Vær så spesifikk du kan uten at du utleverer deg selv eller andre.

Hvilke muligheter for forfremmelser i jobben jeg er i nå neste halvåret? 

Anonymkode: b7e90...91c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei, kan det stemme at månen skiftet tegn mellom løve og jomfruen på din fødselsdag? Tegnet for Jomfruen og Skorpionen er temmelig like og lett å forveksle. Grunnen til at jeg spør er at lesningen blir meningsløs for deg dersom jeg har beregnet feil månetegn. Håper å høre fra deg 🙂

Jomfruen ser slik ut image.png.bc4f82f02f06144b560f02b910936cfb.png                             Skorpionen ser slik ut image.png.082f0de50163ed410e419034a0280198.png

Hei<3 skorpionen har jeg nå funnet ut er mitt månetegn😊

AnonymBruker
Skrevet

1998

Jomfru, Tyr og Steinbukken (Sol, Måne og Acd)

Hva bør jeg jobbe med for å bli en bedre version av meg selv?

Anonymkode: 64977...29d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Tvilling, født 1987. Ascedanten min er vekt 🥰

Hei, så gøy at du deltar!

Hvis du ser i HI så ber jeg alle opplyse om soltegn, månetegn og ascendant. Hvis du er usikker på ditt månetegn, kan du bruke denne nettsiden for å få svar på det Moon Sign Calculator - BirthChart.net

I tillegg er det lurt å spørre om noe du vil vite mer om. 

Dersom du er usikker på hva du kan spørre om, kan du se at jeg har laget noen forslag til temaer i HI.

Håper du finner opplysningene, poster her og blir med videre 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen 💞

Da stenger tråden for nye henvendelser her.

Rakk du det ikke denne gang? Jeg kommer tilbake fra tid til annen og håper å se deg da 🌹

Det er så hyggelig å se deres engasjement og det er kommet mange gode spørsmål, som jeg vil forsøke å belyse 💫💓

Alle som har skrevet inn her til nå vil få svar. Det gjelder også dere som ikke har gitt fullstendige opplysninger, dersom dere gir tilbakemelding innen rimelig tid 🙂

Hilsen Ts 🤍💫

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei, så gøy at du deltar!

Hvis du ser i HI så ber jeg alle opplyse om soltegn, månetegn og ascendant. Hvis du er usikker på ditt månetegn, kan du bruke denne nettsiden for å få svar på det Moon Sign Calculator - BirthChart.net

I tillegg er det lurt å spørre om noe du vil vite mer om. 

Dersom du er usikker på hva du kan spørre om, kan du se at jeg har laget noen forslag til temaer i HI.

Håper du finner opplysningene, poster her og blir med videre 🙂

Sol tegn: Tvilling

Månetegn: Skytten 

Ascedant: Vekten

Vil gjerne vite litt generelt om jobb og kjærlighet 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 16.40):

Væren, født i 1995. Ascendant i løven, månetegn i løven. Jeg er nysgjerrig på jobb og hvor jeg skal ende opp med å bosette meg, om jeg skal fortsette å jobbe her jeg nettopp har startet å jobbe eller om jeg bør utvide horisontene og satse på et annet fagfelt :) Jobber per nå innen helse. 

Hei og takk for din henvendelse 🌹

Nå er du i en periode i livet hvor du står begynner å stå godt på egne ben. Det er en tid for å definere hva det emosjonelle innholdet i livet skal bestå av. Ta revisjon på indre verdier, med grunnlag i de personlige erfaringene du har gjort deg og hvordan familie og samfunn har preget deg frem til nå. Denne perioden er over når du runder 36-37 år. Da begynner et nytt kapittel, så benytt følelsen av behov for endring for alt den er verdt i årene som kommer.

Du har sterke meninger som du ikke er så redd for å gi uttrykk for. Den måten du identifiserer deg med tankene og ideene dine på, kan tenkes å være litt som at du er det du sier og at du er det du tenker. Den kunnskapen du har skaffet deg er du stolt over og det gir det selvtillit. Kanskje kan ditt mål være å bli en autoritet på et område, og at det ikke bare blir med tanken. 

Du er en person som raskt kjenner på omtenksomhet og omsorg. Og så har du en stor trang til å beskytte enten det er deg selv eller andre. Så det kan virke som du har havnet på riktig plass jobbmessig innen helse. Nå sier du ikke noe om du jobber administrativt eller med praktisk omsorg. 

Du kan være ærlig og direkte, noe som er en god egenskap dersom det brukes på rett måte. Det er ikke alltid lett å se andres perspektiv, men det kan hende du har fått lært mye om andre gjennom jobb. Du er den fødte omsorgspersonen enten på jobb eller hjemme. Da er det også veldig viktig å finne en balanse mellom det å ta ansvar og ledelse versus ditt behov for å føle deg trygg. Dette blir litt på siden: Hvis du har opplevd å være sensitiv for trygghet, kan du se nærmere på hvordan ditt behov for å hjelpe og beskytte har oppstått og om det står i forhold til den du er i dag. Og ikke kun basert på erfaringer fra oppvekst. 

Så, når du nå snuser på nye jobbmuligheter kan det være lurt å tenke over hva du er redd for å miste og hvorfor. På hvilke områder du motsetter deg endring. Og hvilke sannheter i deg selv har du unngått?

Du kan føle deg trukket mot arbeidsplasser som er emosjonelt intense, som krever stor grad av diskresjon, tillit og dyp innsikt. Et sted hvor du kan veilede noen gjennom kriser, traumer eller endring generelt. Du kan blomstre på steder som du får ta tilbake din personlige autoritet eller hjelpe andre til å bli sterkere i seg selv. Forsøk å unngå roller eller arbeidsplasser som handler om å gjøre det på den trygge måten bare fordi det alltid har blitt gjort slik. Det er lurt å ikke komme i en rolle hvor du blir overdrevent pliktoppfyllende eller hjelper andre på en slik måte at du ofrer for mye av deg selv.

Tenk over hvordan du kan gjøre din egen greie, samtidig som du samarbeider med andre. Og finn måter å gi av deg selv på uten å ofre dine egne prinsipper. 

Du er uredd og tåler å ta noen risker, så jeg tror du har mye å hente på å gå for det som intuisjonen og magefølelsen forteller deg! Hvorvidt du skal ut av fagfeltet er noe du må tenke godt igjennom, og kanskje er det mange ting du må ta hensyn til (ny utdanning, økonomi, familie, forpliktelser etc). Men jeg kan nevne noen områder du kanskje vil se nærmere på: Terapeut (psykolog, sexolog), akupunktør, etterforsker, arkeolog, økonomi og analyse, eiendom.

Bruk perioden mellom oktober til desember i år til å vurdere hvordan du vil løse arbeidslivet ditt. Det kan være at du ser resultatet av det du nå velger ved utgangen av 2026 og tidlig i 2028. Husk at det er fri vilje og du bestemmer i ditt liv, dette er kun veiledning 🙂

Hvor du geografisk bosetter deg kan jeg ikke svare på. Men for deg vil det være viktig å finne en bolig og et område hvor du føler på stor trygghet. For som sagt så er du jo en beskytter! 

Håper noe resonnerte for deg, det er hyggelig dersom du har lyst til å spørre om noe mer eller gi en liten tilbakemelding 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 17.34):

Screenshot_20250825-223401.png

Anonymkode: 4225d...59a

Hei og takk for din henvendelse🌹

Noen ganger kand u kanskje dra fest og moro litt for langt. Spesielt kan det være vanskelig å stoppe i god tid når det gjelder romanser, fester, pengebruk og slikt som er gøy. Dette kan hende ligger lengre bak i tid for deg nå som du er i en periode av livet hvor du oppdager deg selv litt på nytt. Du ser annerledes på dine målsettinger for fremtiden.

Dersom du ser etter en partner er du tjent med å bruke god tid til å bli kjent og finne en som ser og behandler deg som den betydningsfulle personen du er. Mest av alt trenger du å styrke dette i deg selv, slik at du klarer å gjenkjenne det og ta det i mot når det kommer fra din partner. Det kan hende at du kjente litt på å bli oversett av en maskulin skikkelse da du var yngre. Eller det motsatte -at det ikke var fred å få, slik at du laget deg et forsvar i det å være litt usynlig.

Kanskje har du brukt tid og krefter på å bli godt kjent med din egen identitet og ser egne behov nå. Ikke vær redd for å be om det du trenger, en god partner vil godta deg som den du er. La masken falle og våg å være sårbar med den rette.

Dersom du ikke har møtt noen enda, er det stor sjanse for at du treffer en som er litt annerledes enn de du pleier å falle for, i nærmeste tid. Du verdsetter frihet i et forhold, så du trenger en som tåler det. Det mangler nok ikke på oppmerksomhet fra potensielle partnere, så her gjelder det å balansere kjærlighet, frihet og uavhengighet. Kanskje det vil passe for deg med et mindre konvensjonelt kjærlighetsforhold. For eksempel et avstandsforhold eller et åpent forhold.

Du er relativt sta, så du trenger en partner som tolererer og utfordrer at ting skjer på dine premisser. Se om det er noe du kan gi slipp på kontrollen over, dersom du møter en du føler er verdt å gi en sjanse. Gode partnere for deg kan være noen som er født i Jomfruen, Tvillingene, Vannmannen eller Fiskene.

Gå for noen du kan etablere et vennskap med og se om det kan utvikle seg.

Masse lykke til💞

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hei og takk for din henvendelse 🌹

Nå er du i en periode i livet hvor du står begynner å stå godt på egne ben. Det er en tid for å definere hva det emosjonelle innholdet i livet skal bestå av. Ta revisjon på indre verdier, med grunnlag i de personlige erfaringene du har gjort deg og hvordan familie og samfunn har preget deg frem til nå. Denne perioden er over når du runder 36-37 år. Da begynner et nytt kapittel, så benytt følelsen av behov for endring for alt den er verdt i årene som kommer.

Du har sterke meninger som du ikke er så redd for å gi uttrykk for. Den måten du identifiserer deg med tankene og ideene dine på, kan tenkes å være litt som at du er det du sier og at du er det du tenker. Den kunnskapen du har skaffet deg er du stolt over og det gir det selvtillit. Kanskje kan ditt mål være å bli en autoritet på et område, og at det ikke bare blir med tanken. 

Du er en person som raskt kjenner på omtenksomhet og omsorg. Og så har du en stor trang til å beskytte enten det er deg selv eller andre. Så det kan virke som du har havnet på riktig plass jobbmessig innen helse. Nå sier du ikke noe om du jobber administrativt eller med praktisk omsorg. 

Du kan være ærlig og direkte, noe som er en god egenskap dersom det brukes på rett måte. Det er ikke alltid lett å se andres perspektiv, men det kan hende du har fått lært mye om andre gjennom jobb. Du er den fødte omsorgspersonen enten på jobb eller hjemme. Da er det også veldig viktig å finne en balanse mellom det å ta ansvar og ledelse versus ditt behov for å føle deg trygg. Dette blir litt på siden: Hvis du har opplevd å være sensitiv for trygghet, kan du se nærmere på hvordan ditt behov for å hjelpe og beskytte har oppstått og om det står i forhold til den du er i dag. Og ikke kun basert på erfaringer fra oppvekst. 

Så, når du nå snuser på nye jobbmuligheter kan det være lurt å tenke over hva du er redd for å miste og hvorfor. På hvilke områder du motsetter deg endring. Og hvilke sannheter i deg selv har du unngått?

Du kan føle deg trukket mot arbeidsplasser som er emosjonelt intense, som krever stor grad av diskresjon, tillit og dyp innsikt. Et sted hvor du kan veilede noen gjennom kriser, traumer eller endring generelt. Du kan blomstre på steder som du får ta tilbake din personlige autoritet eller hjelpe andre til å bli sterkere i seg selv. Forsøk å unngå roller eller arbeidsplasser som handler om å gjøre det på den trygge måten bare fordi det alltid har blitt gjort slik. Det er lurt å ikke komme i en rolle hvor du blir overdrevent pliktoppfyllende eller hjelper andre på en slik måte at du ofrer for mye av deg selv.

Tenk over hvordan du kan gjøre din egen greie, samtidig som du samarbeider med andre. Og finn måter å gi av deg selv på uten å ofre dine egne prinsipper. 

Du er uredd og tåler å ta noen risker, så jeg tror du har mye å hente på å gå for det som intuisjonen og magefølelsen forteller deg! Hvorvidt du skal ut av fagfeltet er noe du må tenke godt igjennom, og kanskje er det mange ting du må ta hensyn til (ny utdanning, økonomi, familie, forpliktelser etc). Men jeg kan nevne noen områder du kanskje vil se nærmere på: Terapeut (psykolog, sexolog), akupunktør, etterforsker, arkeolog, økonomi og analyse, eiendom.

Bruk perioden mellom oktober til desember i år til å vurdere hvordan du vil løse arbeidslivet ditt. Det kan være at du ser resultatet av det du nå velger ved utgangen av 2026 og tidlig i 2028. Husk at det er fri vilje og du bestemmer i ditt liv, dette er kun veiledning 🙂

Hvor du geografisk bosetter deg kan jeg ikke svare på. Men for deg vil det være viktig å finne en bolig og et område hvor du føler på stor trygghet. For som sagt så er du jo en beskytter! 

Håper noe resonnerte for deg, det er hyggelig dersom du har lyst til å spørre om noe mer eller gi en liten tilbakemelding 🥰

Wow, tusen takk for en veldig fin lesning ❤️ Det er utrolig hyggelig at du tar deg tid til å lese oss! Det stemmer nok godt det du sier om at jeg runder av perioden om 6-7 år, da jeg mest sannsynlig vil være ferdig spesialist på et eller annet felt innen det. Spennende nok treffer du veldig godt på hva jeg tiltrekkes av når det kommer til arbeidsplass og at jeg er en omsorgsperson. Det vil også være aktuelt å tenke på videre vei i spesialiseringen min ved utgangen av 2026, så da treffer du igjen. 

Jeg vet at du ikke skulle svare på spørsmål om partner, men får du frem noe når det kommer til å leve livet alene versus stifte familie? Har jeg noe spesielt med meg i birth charten som indikerer om jeg vil være mer eller mindre lykkelig alene? Det er spørsmål jeg ofte tenker på selv. 

Takk igjen ❤️ 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2025 den 15.39):

Alle som har skrevet inn her til nå vil få svar. Det gjelder også dere som ikke har gitt fullstendige opplysninger, dersom dere gir tilbakemelding innen rimelig tid 🙂

Hilsen Ts 🤍💫

Så gøy, venter i spenning! 😊

Anonymkode: e0b36...b1a

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...