AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:43 #1 Skrevet onsdag kl 08:43 Er det noen her inne med alvorlig ME, og også angst/depresjonssymptomer, som har blitt bedre av nevroplastisk arbeid og nervesystem regulering/mikro regulering? Rent kroppslig tilnærming? Anonymkode: ca538...44a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:42 #2 Skrevet onsdag kl 14:42 Eller bare ved alvorlig ME da. Det er det viktigste Anonymkode: ca538...44a
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:35 #3 Skrevet onsdag kl 19:35 Dytter og håper du får innspill her ts. Anonymkode: 3aeb9...15a
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:22 #4 Skrevet fredag kl 16:22 AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 21.35): Dytter og håper du får innspill her ts. Anonymkode: 3aeb9...15a Ser dårlig ut 🤪 Anonymkode: ca538...44a
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:27 #5 Skrevet fredag kl 16:27 Jeg er til utredning og vet ikke om jeg har ME eller om det er andre diagnoser som blir resultatet. Dersom det er ME er jeg forberedt å gi meg i kast med nevroplastisk arbeid. Jeg har tiltro til at det funker, men at det tar tid. Anonymkode: 32fa1...f05
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:33 #6 Skrevet fredag kl 16:33 Jeg har ikke ME, så ikke sikkert mitt svar er relevant. Bare ignorer det i såfall ☺️ Jeg har hatt kompleks PSTD med mye utmattelse og depresjon som symptom. Min erfaring med nevroplastisk arbeid var at jeg gjorde «alt» riktig tidligere, men jeg følte ikke at det monnet før jeg gikk i ketaminbehandling. Først etter det begynte jeg å merke nytte av det nevroplastiske arbeidet - nå, ett år etterpå, er jeg nesten frisk 🙌🏻 Anonymkode: e6e7d...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå