AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Jeg har masse hår i ræva. Rundt bæsjehullet og greier. Noen her som har samme hårvekst og som bruker å barbere eller klippe hårene der? Synes det er uhygienisk når det kan henge fast danglebær fra nupper/bæsj der. Anonymkode: 381d4...8c6 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august nei jeg har vokset en gang og kommer alderi i livet gjøre det en gang til, det klør noe inn i granskauen mye Anonymkode: 116cf...025
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har masse hår i ræva. Rundt bæsjehullet og greier. Noen her som har samme hårvekst og som bruker å barbere eller klippe hårene der? Synes det er uhygienisk når det kan henge fast danglebær fra nupper/bæsj der. Anonymkode: 381d4...8c6 Det viktigste å huske er å ta danglebærene før du tar barten, ellers er det uhygienisk. Anonymkode: 111a9...001 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Voksing gir meg bare fæle nupper. Jeg barberer. Men kan ikke gjøre det hver dag Derfor hater jeg at den nye kjæresten skal stryke på rumpa mi de dagene imellom hvor jeg har "mannfolkrumpe" med masse stubber både på rumpeballene og i hakket Akk, savner den tiden jeg ikke hadde hår der Anonymkode: 2d524...658
Soft mann Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden Eg har vokset i mange år. Ingen nupper eller kløing her. Hvilket produkt bruker dere?
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 10.34): Det viktigste å huske er å ta danglebærene før du tar barten, ellers er det uhygienisk. Anonymkode: 111a9...001 Går mye ut på ett, siden alt forsvinner uansett. Anonymkode: ee2e2...af9
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Trengs ikke. Jeg har ikke hår rundt anus eller på rumpa. Helt hårfri fra naturens side. Trodde alle kvinner var sånn, jeg, helt til jeg leste på KG at det er de ikke! Anonymkode: 84f55...6c1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Jeg tar en Brazilian av og til. Har en del hår i rumpa, men det er heldigvis ikke sentrert rundt hullet, men utover. kan ikke barbere da jeg får inngrodde hår etc av det. "Alle" har hår i rumpa, i varierende grad. Det gjør det ikke til en mannerumpe, som beskrevet lenger opp. Hvis det var forbeholdt menn, ville det vokst penis på oss samtidig Anonymkode: 8be87...259 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trengs ikke. Jeg har ikke hår rundt anus eller på rumpa. Helt hårfri fra naturens side. Trodde alle kvinner var sånn, jeg, helt til jeg leste på KG at det er de ikke! Anonymkode: 84f55...6c1 Det kommer ofte i 30 årene. Anonymkode: 6b93c...f23 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kommer ofte i 30 årene. Anonymkode: 6b93c...f23 Jeg er langt over 30. Ingen hår der. Anonymkode: 84f55...6c1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er langt over 30. Ingen hår der. Anonymkode: 84f55...6c1 6c1 😌😌😌 Anonymkode: 89abc...3c4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det kommer ofte i 30 årene. Anonymkode: 6b93c...f23 Har hatt det siden jeg fikk hår 😅 Derfor; brazilian i salong med sukkervoks en gang i mnd. Verdt hver krone! Anonymkode: b1db3...6b6 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Jeg gjør det en gang i blant på grunn av eksem. Mye bedre livskvalitet og mer smell i fjertene. M Anonymkode: 9ba86...be8 1 1 1
Soft mann Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Har hatt det siden jeg fikk hår 😅 Derfor; brazilian i salong med sukkervoks en gang i mnd. Verdt hver krone! Anonymkode: b1db3...6b6 Hvor mye betaler dere, forviten mann?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Klør det ikke veldig når det gror ut igjen ? Anonymkode: 84915...bfa
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 10.31): Jeg har masse hår i ræva. Rundt bæsjehullet og greier. Noen her som har samme hårvekst og som bruker å barbere eller klippe hårene der? Synes det er uhygienisk når det kan henge fast danglebær fra nupper/bæsj der. Anonymkode: 381d4...8c6 Anonymkode: 880a8...537
Stor pike Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Hvis man tørker seg skikkelig, blir det vel ikke danglebær?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden Hvordan klarer en voksen person få danglebær? Anonymkode: 2886a...502
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Klør det ikke veldig når det gror ut igjen ? Anonymkode: 84915...bfa Jo, noe helt grønnjævlig. Derfor kun gjort det èn gang og aldri igjen. Anonymkode: 2886a...502
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, noe helt grønnjævlig. Derfor kun gjort det èn gang og aldri igjen. Anonymkode: 2886a...502 Men det er jo bare til å klø litt der og så går det over. Anonymkode: a4a93...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå