Gjest King James Skrevet 26. mars 2006 #1 Skrevet 26. mars 2006 Her skal man bare skrive tull. Uten sammenhng det første tullet som man tenker. f.eks En rundt bil kjører over vannet og fiskene flyr mens kattene løper inn i skogen mot forskene som hopper over paddene. Og salamanderene synger Og på kirkegården står gravene mens likene danser under jordene og klager på at at de levende ikke bytter blomster og at de trår på deres graver. bare tull altså.. vis dere forstår...Dette er tråden hvor det ikke er et snev av fornuft ikke et snev av poeng...Bare tull.. jeg må ha et sted hvor jeg kan gjøre dette....Og derfor lager jeg den selv om jeg så er den enste som skriver her inne
Gjest LoisLane Skrevet 28. mars 2006 #2 Skrevet 28. mars 2006 Jamie, da. Denne tråden er skreddersydd for deg selv. Og du er borte.
Gjest King James II Skrevet 31. mars 2006 #4 Skrevet 31. mars 2006 Jeg er nå på en vei. Kan jeg gå en katt kommer du er hvem er hva er jeg er du er vi er er er lalalal ta en katt jeg kommer ta meg nei nei jeg er ikke gal. Hvor er du jeg er er kan jeg skrive noe aent en er. Hvorfor ROSA ROSA ROSA ELEFANTER jeg synger en sang som nynner på en tann. Nå gidder jeg mer hva hvem sa det en stemme i hode som synger drep drep drep drep. Jeg så supermann i dag han snakket med batman .JEG ER BATMAN og nå sitter jeg i bathula mi for noe tull en flaggermus fløy men nå skal jeg gå og ta joker.
Gjest King James II Skrevet 31. mars 2006 #5 Skrevet 31. mars 2006 King James 10 Lover 1 Lov- Du skal gjøre det stemmen i hode sier 2 Lov- Du skal ikke fornærme den rosa elefant 3 Lov- Du skal aldri aldri ta på et grønnt ekorn 4 Lov- Du skal gjøre som stemmen i hode sier 5 Lov- Du skal gjøre som stemmen i hode sier 6 Lov- Du skal gjøre som stemmen i hode sier 7 Lov- Du skal gjøre som stemmen i hode sier 8 Lov- Du skal gjøre som gjøre som stemmen i hode sier 9 Lov- Du ska gjøre som stemmen i hode sier 10 Lov- Du skal gå til lukket avdeling vist du gjør noen av de 9 lovene over den 10 lov
Gjest King James II Skrevet 31. mars 2006 #6 Skrevet 31. mars 2006 (endret) Det var en gang en hatt som gikk på en krakk. Og da krakken sprakk så sa hatten takk. Endret 31. mars 2006 av King James
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #7 Skrevet 31. mars 2006 Det var ein gong ein grønn banan som var venn med ein rosa bjørn som elska lilla saltpastiller. Den grønne bananen hadde litt problemer med å inkludere lilla saltpastiller, men hadde aldri vanskeleghetar med å leike med dei gule.
Gjest King James II Skrevet 1. april 2006 #9 Skrevet 1. april 2006 Jeg er gal stemmen i hode kan du gå hvor er du jeg er gal jeg er gal dø.dø.dø.dø dødødødødødødødødødødød død død død ondskap ondskap...for noe møl
Gjest gjest1 Skrevet 1. april 2006 #10 Skrevet 1. april 2006 veslo er skrullete ← Ne-hei, eg er søt! SØTSØTSØT! Og litt bløt. Bare rar innimellom. Caught in the middle. Nei og nei. Pølse med skei!
Gjest King James II Skrevet 1. april 2006 #11 Skrevet 1. april 2006 Det var en gang en frosk som løp ved et tog og frosken hoppet over vannet og toget stoppet og forsken daue og ble spist av en måke
Lemming Skrevet 1. april 2006 #13 Skrevet 1. april 2006 (endret) Forøvrig synes jeg det bare er tull at vi skal måtte forholde oss til sånne mennesker som ikke har peiling på hva de snakker om, men som alltid later som - dette fenomenet har nemlig vist seg å være meget, meget skadelig for blomstene, de får en utrolig mye dårligere evne til å vokse hvis de hører noen snakke om ting de ikke vet noe om. For ikke å snakke om at alle desimalene til PI alltid må taes i betraktning når man prøver å forutse konsekvensene av de handlingene man gjør - henholdsvis under innflytelse av gnuffene, for de har større evne til å påvirke oss i våre handlinger enn man skulle tro! Endret 1. april 2006 av Lemming
Lemming Skrevet 1. april 2006 #14 Skrevet 1. april 2006 (endret) Avskjeden Er jeg virkelig nødt til å påpeke at du ikke har grunnlag for å beskylde meg for noe slikt? Er ikke jeg kanskje en av de Mest pålitelige, trofaste allierte til dere små gule skapninger som jeg ikka klarer uttale navet til? glåffno. gålffnå? glåffånå! Nei, jeg gir opp, men det ver heller ikke poenget. La oss ikke spore av diskusjonen vår her! Når slike viktige saker er oppe til diskusjon kan vi ikke la oss distrahere av bagateller! Mener du å si at jeg, jeg, er en bedragerisk sviker??!! Jeg er meget sjokkert! Vi har da alltid vært venner, kolleger, allierte, vi har vunnet kriger, vi har gått seirende ut av de mest bisarre utenkelige situasjoner, men nå er vi altså kommet til dette. At du sitter her og beskylder meg for noe slikt, det går min fatteevne forbi. Tør jeg spørre, hvordan jeg har gjort meg fortjent til slik mistillit? Dette er høyst uhørt. Hva nå da? Er det hele over? Hva med den gangen vi sammen klarte å løse mysteriet om Grukk-oblingene? Eller den gangen vi rullet i gresset i hagen til kongen av Krapp-kagelianene, helt til alle de vemmelige sloperiltene ikke lenger orket se på, og stakk av? Tenk, hele den lange historien vår! Betyr den intet for deg? Nehei. Da er det best vi går hver vår vei. Og når du finner den skyldige - ikke bry deg med å be om forlatelse. Min stolthet er såret og min ære tråkket på. Vi må fra nå av møtes kun som fiender. Adjø. Endret 1. april 2006 av Lemming
Lemming Skrevet 1. april 2006 #16 Skrevet 1. april 2006 Nå er det en gang slik at jeg med tanke på alle de jeg må ta hensyn til ikke ønsker å uttale meg nærmere om emnet da jeg føler det vil være uten hensikt siden alle i mummidalen har gått i dvale for vinteren - det kan forøvrig tenkes at jeg kan være villig til å ta opp dette dilemmaet til revurdering til våren, og kanskje komme fram til en løsning hvor jeg muligens kan komme til å fortelle - om ikke alt så iallefall en viss prosentdel av historien slik at ikke alle de intresserte tilskuere sitter totalt i mørket om hva som skjer - det er jo ikke særlig gunstig når ingen riktig forstår hva som har skjedd og hva som kan komme til å skje videre. Med hensyn til dette er det slettes ikke umulig at jeg senere i år kan komme til å røpe deler av sakens kjerne - nå er det jo ikke til å komme utenom at det hele avhenger av hvem som vinner i lotto 4 uker fra nå - det er nemlig slik at hvor i landet vinneren kommer fra avgjør hvor mye jeg kan røpe av sakens innhold, og hvor mye lottovinneren vinner i stor grad bestemmer hva sakens kjerne faktisk er! Så som du skjønner avhenger det i stor grad av lottovinnerne her - ikke for å legge noe press på de, for all del, men nå er det jo bare engang slik at alt avhenger av dem. Ikke noe press altså, bare det at alle våre sjebner ligger i deres hender. Som forøvrig pleier å være meget velstelte! Jeg har enda til gode å møte en blivende lottomillionær som har ustelte negler, eller møkkete hender! Dette er jo ganske fascinerende! Hva mer er, er at mumiene fra egypt også har velstelte negler. For ikke å snakke om at muslingene som har vokst opp i grønnehavet faktisk ikke smaker særlig godt. Kongen av Kyllingene synes visst de er veldig gode, men han er jo ikke akkurat kjent for å være spesielt tilregnelig. Personlig liker jeg bedre å danse salsa - det hjelper på både det ene og det andre. Sist jeg danset salsa var huset skinnende rent da jeg kom hjem, og gangen før det igjen kom jeg hjem til å finne hagen full av sjokoladekake, som jeg er så glad i. Men jeg synes likevel ikke det er særlig lurt å sjenke edderkopper fulle - de har en tendens til å spinne edderkoppspinn som slettes ikke er noe å skryte av, helt uregelmessige mønstre med store huller her og der - nei, slikt er ikke noe for meg. Jeg foretrekker kaktuser, jeg, dersom jeg på død og liv må velge en plante.
Lemming Skrevet 1. april 2006 #17 Skrevet 1. april 2006 jeg tror kanskje jeg burde gå å legge meg nå.
Gjest King James II Skrevet 1. april 2006 #18 Skrevet 1. april 2006 De kommer ja de kommer. Jeg vet de kommer alle sier det men jeg vet det hører dere ikke. Innvasjonen er i gang hvorfor vil ingen høre. Dere naive tullinger idioter er dere kastrerte katter uten verdig. Nei jeg må gå hvorfor les en bok. Det var en gang sier man i eventyrene. Hvorfor kommer legen når jeg er frisk stemmen er borte alt jeg hører er en svak liten røst som nynner en sang. La oss gå over skogen la oss komme ned i engen la oss dra bort mellom fjellet opp til bloksberg. Vil dere høre en historie. Da skal jeg begynne. Det var en gang en mann med navn Pang. Han hadde en hund mend navn KANG så kom hans Pang og sa kom nå kang. Og Pang og Kang gikk mot en elv. Som ikke var våt men bare dåt. Pang drepte kang og kang ble sur og spøkte Pang som skjøt seg med et Pang. Begravelsen ble holdt for Pang og Kang på kirkegården Tang.
Gjest King James II Skrevet 1. april 2006 #19 Skrevet 1. april 2006 (endret) KIRKEGÅRDSVOKTEREN glem det ingen får lese den.... Endret 6. april 2006 av James
Lemming Skrevet 1. april 2006 #20 Skrevet 1. april 2006 (endret) hæ?? Den kan ikke slutte sånn? Hva sa nabokirkegårdsvokteren? Viste han noe om dette? Hva skjedde med Leonardo? Hvordan fikk Trajan Cicero slutt på at ånder fra nabokirkegården snek seg over??? *forventer en Kirkegårdsvokteren del II* Endret 1. april 2006 av Lemming
Anbefalte innlegg