Gå til innhold

Mikset signaler! Er han interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, så jeg har fått et lite crush på en kollega. Det er en deltidsjobb i en butikk, så vi møtes ikke så alt for ofte. Jeg føler at han er interessert, basert på hanes oppførsel når vi er in person, men digitalt skulle man tro han ikke tålte trynet mitt. 

Så han er en beskjeden og sjenert fyr, det tok en del tid før vi ble kjent og begynte å prata sammen. Nå snakker vi alltid masse når vi er på jobb, om alt mulig. Praten går veldig bra og jeg føler vi har veldig mye til felles og en god kjemi. Han kommer alltid bort, holder praten i gang osv. Vi har en del øyekontakt og en flørtende tone. Både jeg og ei anna kollega av meg som også jobber der har begge skjønt at han er litt sjenert i starten, men veldig grei når man først blir kjent. 

Jeg la han til slutt til på snap, men der har det vært lite kontakt. Tror egentlig ikke har er en fyr som bruker snap aktivt og basert på det jeg har fått med meg sitter han ganske lite på telefonen. Men fortsatt, jeg ga han jo en god mulighet til å ha mer kontakt uten for jobb. 

Det som kanskje gjør meg mest usikker er at han ønsker å passe hunden min når jeg skal på ferie. Han skal bo hos meg mens han passer hunden. Han foreslo dette helt selv og har tatt det opp flere ganger. Det kan selvfølgelig være at han bare er veldig glad i hunder og synes det er digg å slippe å bo i kollektiv, mens han passer min hund. Men det er jo litt mye å tilby en person som du eventulet ikke skulle være noe interessert i? Eller? 

Så jeg skrev melding til han og sa at vi må møtes en dag slik at han får hilse på hunden før han skal passe den. Det jeg fikk til svar da var bare et tørt "ja". Så jeg føler jeg igjen må dra dette videre. 

Så jeg lurer på hva dere tenker? Er han interessert, men bare veldig sjenert/forsiktig? Synes bare det er så mikset signaler når vi er in person så er han veldig på og snakker osv, mens digitalt er han nesten litt klein og virker veldig uintressert. 

Planen videre er å avvente litt for å så spørre han direkte ut om når det passer å møtes.

Anonymkode: 6b077...826

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt hund så hadde jeg ikke latt denne mannen passe den 👆

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper det er hans sjenerthet og kommunikasjonsform som gjør at han er litt knapp. Han er kanskje ikke vant med å utbrodere og vise tydelig at han er interessert. Det høres unge ut, så han har kanskje ikke mye erfaring med dating og jenter.

Anonymkode: ccbc9...1cc

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Interessert eller ikke interessert, jeg hadde først og fremst vært panikkslagen for at en person jeg ikke kjenner særlig godt skal passe hunden min og BO i mitt hjem mens jeg er på ferie. Hadde aldri greid å slappe av på den ferien. Hva gjør han? Snoker han? Roter han og griser leiligheten?

Hva om han egentlig ikke er interessert i deg (du er jo usikker på det), men heller drar med seg damer hjem til din leilighet og har sex med de i din seng?

En fyr som bor i kollektiv og på eget initiativ sier han vil passe dyr og bo hos deg mens du er vekk. Rødt flagg rødt flagg rødt flagg. Han er drittlei av å bo med masse andre mennesker og gleder seg til å få være i fred og kose seg under ditt tak.

Anonymkode: b97e8...d52

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker han er hjelpsom med hunden og vil bli likt og også være en god kollega.

Jeg tenker flørtingen er fra din side, inntil videre.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha. Interessert eller ikke interessert, jeg hadde først og fremst vært panikkslagen for at en person jeg ikke kjenner særlig godt skal passe hunden min og BO i mitt hjem mens jeg er på ferie. Hadde aldri greid å slappe av på den ferien. Hva gjør han? Snoker han? Roter han og griser leiligheten?

Hva om han egentlig ikke er interessert i deg (du er jo usikker på det), men heller drar med seg damer hjem til din leilighet og har sex med de i din seng?

En fyr som bor i kollektiv og på eget initiativ sier han vil passe dyr og bo hos deg mens du er vekk. Rødt flagg rødt flagg rødt flagg. Han er drittlei av å bo med masse andre mennesker og gleder seg til å få være i fred og kose seg under ditt tak.

Anonymkode: b97e8...d52

Jeg har en familiemedlem hvem passer ofte på andre sin dyr og bor i huset demmes uten de kjenner hverandre og det er i hele Europa.

Anonymkode: bfcc2...88f

AnonymBruker
Skrevet

Kan godt hende han er veldig interessert og forespørsel om å møtes først, ble sett på litt som en bremsekloss for han, ville ikke lagt så mye i det. Mulig hans kjærlighetsspråk er å gjøre tjenester for deg

Anonymkode: 085c6...5a6

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger tid til å finne ut av hva det er. Men du bør ikke la en fremmed passe hunden din og bo i ditt hus uten at du kjenner han godt! Du vet jo ikke hvem dette egentlig er og hva han gjør mens du er borte. Tenker det er ekstremt naivt.

Anonymkode: 5fd50...1d6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...