AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Blir det ikke litt mye? Altså det er fint å trene å ta vare på helsa. Men når man ser jenter med større overarmer enn gutta, som drikker på en Shake så får jeg litt sånn at det er ikke så veldig feminint. Når jeg ser jenter bunkrer opp med protein og cottage cheese og alt så er det noe merkelig. Og det verste er disse tightsene jentene går i… Noe SÅ grusomt. Med sånn sprekk inn i rumpa, eller så kort at man ser alt om de bøyer seg frem. Hva skjedde med jentene.. er likestilling gått for langt… kan man ikke trene litt mer tildekt. Anonymkode: 3d712...b69 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august ok. Du syns kanskje det er litt flaut at jentene har større muskler enn deg? Anonymkode: a7bc1...991 8 1 6
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Følg kardemommeloven, du ☺️ Anonymkode: 3fcab...9cb 2 2
Hmmmmmm Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir det ikke litt mye? Altså det er fint å trene å ta vare på helsa. Men når man ser jenter med større overarmer enn gutta, som drikker på en Shake så får jeg litt sånn at det er ikke så veldig feminint. Når jeg ser jenter bunkrer opp med protein og cottage cheese og alt så er det noe merkelig. Og det verste er disse tightsene jentene går i… Noe SÅ grusomt. Med sånn sprekk inn i rumpa, eller så kort at man ser alt om de bøyer seg frem. Hva skjedde med jentene.. er likestilling gått for langt… kan man ikke trene litt mer tildekt. Anonymkode: 3d712...b69 Hva har likestilling med trening å gjøre?? Mener du at treningssentrene skal forby kvinner å trene der? 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Man ser jo at kvinner som har prøvd å kvallifisere seg til spesialstyrker i millitæret som både får mikrobrudd og andre belastningsskader, mister mens og blir permanent infertile. Skulle tru at andre formee for hard trening også er usunnt for kvinner på samme måte. Og på de som tar steroider vokser jo klitoris seg til å se ut som en mikropenis... Anonymkode: 8e55b...729
Rødvinsfilosofen Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir det ikke litt mye? Altså det er fint å trene å ta vare på helsa. Men når man ser jenter med større overarmer enn gutta, som drikker på en Shake så får jeg litt sånn at det er ikke så veldig feminint. Når jeg ser jenter bunkrer opp med protein og cottage cheese og alt så er det noe merkelig. Og det verste er disse tightsene jentene går i… Noe SÅ grusomt. Med sånn sprekk inn i rumpa, eller så kort at man ser alt om de bøyer seg frem. Hva skjedde med jentene.. er likestilling gått for langt… kan man ikke trene litt mer tildekt. Anonymkode: 3d712...b69 Hvordan angår dette deg? Hvordan de kler seg og hvor store overarmer de har angår da ikke deg? Kjenner flere frisører, paramedics, sykepleiere, vernepleiere, leger, fengselsbetjenter og politiansatte som «passer til beskrivelsen din». De trener både fordi de har lyst, men også fordi de må, for at arbeidshverdagen skal bli lettere. 6 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august Ikke for ingenting sørøst asiater som kommer til Norge kikker ekstra lenge etter de norske damene og lurer på om de amazoner fra Wonder Woman. Anonymkode: 4ae1e...ec9 1
Fighter83 Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke for ingenting sørøst asiater som kommer til Norge kikker ekstra lenge etter de norske damene og lurer på om de amazoner fra Wonder Woman. Anonymkode: 4ae1e...ec9 🤣 Så jeg for meg Xena serien🤣 Btw: Jeg elsker å se sterk og frisk ut! Jeg veier 80 kg men ser ikke så tung ut. Endret 27. august av Fighter83 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Blir det ikke litt mye? Altså det er fint å trene å ta vare på helsa. Men når man ser jenter med større overarmer enn gutta, som drikker på en Shake så får jeg litt sånn at det er ikke så veldig feminint. Når jeg ser jenter bunkrer opp med protein og cottage cheese og alt så er det noe merkelig. Og det verste er disse tightsene jentene går i… Noe SÅ grusomt. Med sånn sprekk inn i rumpa, eller så kort at man ser alt om de bøyer seg frem. Hva skjedde med jentene.. er likestilling gått for langt… kan man ikke trene litt mer tildekt. Anonymkode: 3d712...b69 Forøvrig bør vi være stolte av vår kulturarv. Og sette pris på at det er så mange norske jenter der ute som trener og er kjempesterke. Og som kan kick ass. Tross alt hadde vi fryktløse vikingkvinner som kjempet side om side med menn under vikingtiden. Som var fryktet nedover på kontinentet. Nå mangler norske kvinner noe få cm i snitthøyde på de høyeste i verden, kvinner i Nederland. Men vil påstå de norske kvinnene er de tøffeste og best trente i verden. Ja, virkelighetens amazoner anno 2025. Har f.eks. sett norske jenter i førstegangstjeneste i militæret fullstendig gruse US marines på vinterøvelser i utholdenhet og tøffhet. Anonymkode: 4ae1e...ec9 1 2
Gorgonzola Skrevet 27. august #10 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Blir det ikke litt mye? Altså det er fint å trene å ta vare på helsa. Men når man ser jenter med større overarmer enn gutta, som drikker på en Shake så får jeg litt sånn at det er ikke så veldig feminint. Når jeg ser jenter bunkrer opp med protein og cottage cheese og alt så er det noe merkelig. Og det verste er disse tightsene jentene går i… Noe SÅ grusomt. Med sånn sprekk inn i rumpa, eller så kort at man ser alt om de bøyer seg frem. Hva skjedde med jentene.. er likestilling gått for langt… kan man ikke trene litt mer tildekt. Anonymkode: 3d712...b69 😂Om det var et forsøk på å sette forumet i fyr og flamme så traff du ikke helt, men du skal ha for forsøket. Applauder alle som trener for helsas skyld. Ikke sikkert du lever lengre men du lever garantert bedre. Mange gutter trener spesifikke muskler for både å se bedre ut (med et håp om en ring av beundrere av det motsatte kjønn, men det skjer aldri. Kun fistbumps fra bro's). Mange jenter er noe "smale" i treningsregimet sitt, det handler ofte primært om øvelser for å gjøre rumpa større/mer spretten, magen flatere og holdningen rettere. De trenger ikke en gang håpe på beundrere, det er allerede mange nok av det motsatte kjønn som liker det de ser (bare vi ikke stirrer). Og damer i tights........🤩😎 1
AnonymBruker Skrevet 28. august #11 Skrevet 28. august Gorgonzola skrev (På 27.8.2025 den 19.12): 😂Om det var et forsøk på å sette forumet i fyr og flamme så traff du ikke helt, men du skal ha for forsøket. Applauder alle som trener for helsas skyld. Ikke sikkert du lever lengre men du lever garantert bedre. Mange gutter trener spesifikke muskler for både å se bedre ut (med et håp om en ring av beundrere av det motsatte kjønn, men det skjer aldri. Kun fistbumps fra bro's). Mange jenter er noe "smale" i treningsregimet sitt, det handler ofte primært om øvelser for å gjøre rumpa større/mer spretten, magen flatere og holdningen rettere. De trenger ikke en gang håpe på beundrere, det er allerede mange nok av det motsatte kjønn som liker det de ser (bare vi ikke stirrer). Og damer i tights........🤩😎 Da jeg var ung fikk jenter høre at de ikke skulle ha muskler fordi det var maskulint! Så ingen styrketrening!! Anonymkode: 70c6a...416
AnonymBruker Skrevet 28. august #12 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 8.31): Blir det ikke litt mye? Altså det er fint å trene å ta vare på helsa. Men når man ser jenter med større overarmer enn gutta, som drikker på en Shake så får jeg litt sånn at det er ikke så veldig feminint. Når jeg ser jenter bunkrer opp med protein og cottage cheese og alt så er det noe merkelig. Og det verste er disse tightsene jentene går i… Noe SÅ grusomt. Med sånn sprekk inn i rumpa, eller så kort at man ser alt om de bøyer seg frem. Hva skjedde med jentene.. er likestilling gått for langt… kan man ikke trene litt mer tildekt. Anonymkode: 3d712...b69 Kanskje du skal trene litt mer selv? Blir flau over å dele kjønn med deg Anonymkode: 25785...449 1
Gorgonzola Skrevet 28. august #13 Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg var ung fikk jenter høre at de ikke skulle ha muskler fordi det var maskulint! Så ingen styrketrening!! Anonymkode: 70c6a...416 Født før 1980 da😅?
megda Skrevet 28. august #14 Skrevet 28. august jeg elsker at jenter trener. alternativet er mye verre. 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. august #15 Skrevet 30. august Etter at styrketrening ble populært blant jenter de siste årene har den fysiske styrken blant jenter/kvinner økt betydelig. Faktisk kan jenter som har trent systematisk et år eller mer være minst på høyde med en gjennomsnittlig utrent mann. I noen tilfeller ,etter f.eks. flere år med trening, kan en kvinne/jente være mye sterkere. Så nei, det er ikke lenger opplagt at en gutt/mann er fysisk sterkere bare pga kjønnet sitt. Når dette i tillegg kombineres med en feminin look/utseende, så kan det sikkert oppfattes provoserende for en del usikre gutter/menn, som kjenner på usikkerhet rundt sin maskuline identitet. Anonymkode: d867a...a6e 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #16 Skrevet 31. august Både menn og kvinner kan trene. De kjønnsrollene dine kan du legge tilbake i 1950-tallet. Anonymkode: 1abf7...936 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå