AnonymBruker Skrevet 27. august #1 Skrevet 27. august Mann 32 her. Bare en liten påminner til dere, spesielt til menn som meg som føler seg nedtrykt av dating. I Bergen har jeg typisk fått 1 like for dagen siden jeg lastet ned Hinge. Etter bare en helg i Oslo fikk jeg godt over 100 likes, og av mye mer attraktive damer. Mange har startet samtalen også. Så det er verdt å huske på om dere syns det er vanskelig å i det hele tatt få matches. Mest sannsynlig bor dere på feil sted. Jeg vurderer seriøst å flytte til Oslo ettersom jeg har lyst på en kjæreste etter litt for mange år singel (har heldigvis mange venner der også). Anonymkode: 6e1ec...9a1 3
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Her tror jeg du har et godt poeng. Selv er jeg gift kvinne, men blir mye oftere sjekket opp i andre landsdeler enn den landsdelen jeg er fra og bor i, så om jeg hadde blitt singel hadde jeg flyttet fra denne landsdelen. Jeg er jo mye mer eksotisk i en annen landsdel hvor ikke alle andre ser ut som meg. Anonymkode: e41c7...452
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Helt enig. Jeg bor i Trondheimsområdet og få nesten ingen "like", har vært for noen dager i Oslo området og fikk mange. Anonymkode: 16cdb...a47
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Kanskje det kun er i Oslo apper har mange nok til at det blir aktivitet? Er det de ekstra besøkende som er åpent for ting raskere? Flere single damer? Anonymkode: 86b6b...1e4
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Dette er ikke min erfaring. Jeg bor sentralt, men de aller fleste jeg dater er fra langt utenfor Oslo. I Oslo er nok kresenheten såpass stor at kun de aller peneste faktisk vil få flere likes der enn på mindre steder. Det skjer kun unntaksvis at jeg får likes fra noen som faktisk bor i Oslo, selv om minst halvparten av kvinnene innenfor oppgitt radius bor i byen. Anonymkode: 7245d...d7c
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august Høyde er uansett viktigere enn hvor du bor tror jeg, men dette var en interessant vinkling. Alder har og mye å si, jo yngre jo vanskeligere. Anonymkode: 8673b...24d
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Høyde er uansett viktigere enn hvor du bor tror jeg, men dette var en interessant vinkling. Alder har og mye å si, jo yngre jo vanskeligere. Anonymkode: 8673b...24d Ser mange kjekke lavere menn ig jeg er 170. Har flere ganger tenkt på denne diskusjonen rundt høyde av å se på folk. Er bare tøys. Anonymkode: 86b6b...1e4
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Opplevde lignende da jeg var på datingapper. Hadde god suksess både i Bergen og Oslo (endte opp i forhold begge steder), men var langt flere å matche med i Oslo enn Bergen. Anonymkode: f4041...be4
AnonymBruker Skrevet 27. august #9 Skrevet 27. august Det er flere kvinner i hovedstaden, så det er ikke så rart. Anonymkode: 6be27...bff
AnonymBruker Skrevet 27. august #10 Skrevet 27. august Har liknende tanker. Er kvinne og har vanskelig for å finne noen (bor i Trondheim), rett og slett fordi det ikke er så mange å velge mellom. Er ingen kultur for sjekking eller møteplasser for sånt heller. Hadde nok ikke vært likr vanskelig i mer sentrale strøk. Anonymkode: b9d10...ee2
Toast Skrevet 27. august #11 Skrevet 27. august Mye av grunnen er nok at det rett og slett er flere kvinner enn menn i Oslo (i hvert fall i 20-årene og tidlig 30-årene)
AnonymBruker Skrevet 27. august #12 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (10 timer siden): Mann 32 her. Bare en liten påminner til dere, spesielt til menn som meg som føler seg nedtrykt av dating. I Bergen har jeg typisk fått 1 like for dagen siden jeg lastet ned Hinge. Etter bare en helg i Oslo fikk jeg godt over 100 likes, og av mye mer attraktive damer. Mange har startet samtalen også. Så det er verdt å huske på om dere syns det er vanskelig å i det hele tatt få matches. Mest sannsynlig bor dere på feil sted. Jeg vurderer seriøst å flytte til Oslo ettersom jeg har lyst på en kjæreste etter litt for mange år singel (har heldigvis mange venner der også). Anonymkode: 6e1ec...9a1 Sikkert fordi at i Oslo bor det jo flest mennesker. Enkelt og greit. Det er større utvalg av ALT i en hovedstad enn i Bergen, Stavanger,Trondheim, Tromsø ++++. Sier seg selv🙈 Anonymkode: 3946d...f95
AnonymBruker Skrevet 27. august #13 Skrevet 27. august Toast skrev (7 minutter siden): Mye av grunnen er nok at det rett og slett er flere kvinner enn menn i Oslo (i hvert fall i 20-årene og tidlig 30-årene) 25-35 åringene regjerer oslo i mengde. Kommer det fler for å bli med i dating 😅 Anonymkode: 86b6b...1e4
Altalt Skrevet 27. august #14 Skrevet 27. august For meg er det ikke gitt at flere menn og kvinner i en by som Oslo skulle gi så mye bedre suksess for en mann som TS. Da ville det jo vært flere konkurrenter også og kanskje mer "the winner takes all". Det er ganske overraskende at en ikke så altfor populær mann i Bergen, plutselig er rimelig populær i Oslo. Det må være noe mer som spiller inn enn at det bare er flere folk. Kjønnsratioen er jo en ting. Kanskje TS også passer bedre inn blant de høyere utdannede i Oslo. Kanskje er det flere single i den alderen i Oslo enn i Bergen, da Oslo jo er en by hvor folk etablerer seg veldig sent. Jeg holder en knapp på kvinneflertallet i Oslo. Har man 100 000 menn, og 125 000 kvinner (tall dratt ut av ræva), og 75% av menn havner i forhold med hver sin kvinne, så er det jo plutselig dobbelt så mange single kvinner som menn. Jeg ville tro det gir utslag på datingappene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå