AnonymBruker Skrevet i går, 05:35 #1 Skrevet i går, 05:35 Før damer går lei og begynner å tenke på hva de vil ha til middag? 5 min? 10 min? 40 min? Anonymkode: d7d1b...8f5
AnonymBruker Skrevet i går, 05:41 #2 Skrevet i går, 05:41 Det kommer an på pikken din og om jeg allerede har hatt orgasme Anonymkode: 2f3bf...3c7
Million Skrevet i går, 05:45 #3 Skrevet i går, 05:45 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Før damer går lei og begynner å tenke på hva de vil ha til middag? 5 min? 10 min? 40 min? Anonymkode: d7d1b...8f5 Dette har alle damer i hele verden hatt et viktig møte om, så det vet vi og er helt enige om, alle sammen. Men det har vi ikke tenkt å fortelle menn. 🤨 11 1 3
Fjellmannover190 Skrevet i går, 05:50 #4 Skrevet i går, 05:50 (endret) Jeg har ført statistikk på dette, og nå etter lang tid med svoger- og egenforskning så er svaret kvinnens seksuelle alder *3,14159265359 delt på diameter av mannens penis. Endret i går, 05:51 av Fjellmannover190 5
Strigiformes Skrevet i går, 06:49 #5 Skrevet i går, 06:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Før damer går lei og begynner å tenke på hva de vil ha til middag? 5 min? 10 min? 40 min? Anonymkode: d7d1b...8f5 Jeg går veldig sjeldent lei så lenge det er godt. Kunne holdt på en hel dag med rette mannen 😂 Hadde blitt sår og hjulbeint før jeg gikk lei 😆 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 07:35 #6 Skrevet i går, 07:35 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer an på pikken din og om jeg allerede har hatt orgasme Anonymkode: 2f3bf...3c7 Så ikke bevegelsen i sjøen som betyr noe. Tankbåt eller kano? Anonymkode: 13c00...87c
AnonymBruker Skrevet i går, 07:38 #7 Skrevet i går, 07:38 En kjappis, max 30 min En helaftens, 2- max 6 timer. Anonymkode: 9cb46...83d
AnonymBruker Skrevet i går, 07:40 #8 Skrevet i går, 07:40 Størrelsen på penis har ingen betydning, for å ta det først! Man holder på til man får orgasme, og det varierer jo veldig. Selv må jeg hjelpe til selv, for får stort sett kun orgasme av stimulering av klitoris. Anonymkode: b49c2...57e 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:09 #9 Skrevet i går, 08:09 Fjellmannover190 skrev (2 timer siden): Jeg har ført statistikk på dette, og nå etter lang tid med svoger- og egenforskning så er svaret kvinnens seksuelle alder *3,14159265359 delt på diameter av mannens penis. Fasit Anonymkode: 49642...ff4
draug 75 Skrevet i går, 08:11 #10 Skrevet i går, 08:11 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Før damer går lei og begynner å tenke på hva de vil ha til middag? 5 min? 10 min? 40 min? Det spørs om du har platetak eller paneltak. De bare ligger der og kjeder seg, ikke sant. Og så må de ha noe å gjøre mens du pumper på. Slaviske damer de er jo oppdratt i et litt mer kjedelig miljø, så de underholder seg med å stønne kunstig og passe halvengasjert, og de synes det er fryktelig morsomt at du ikke skjønner at det er fake. Det blir bare mer morsomt etterhvert som tida går. Etter to timer ler de seg ihjel å du må gjøre deg ferdig før det. Vestlige damer trenger mer stimuli. Så hvis du har et paneltak, så kan de telle planker - da er det sånn 3-4 minutter, eller kanskje 5 hvis det er skøyt i panelet. Hvis det i tillegg er spiker og kvist synlig, at de kan telle det, så har de noe å gjøre en kanskje ti minutters tid før tida faller lang. Men hvis det er platetak, så kan du likegodt bare gjøre deg ferdig på i underkant av to minutter, like gjerne med lyset av for det er ikke noe å se i taket, og ikke plage henne så lenge.
Lur Venn Skrevet 22 timer siden #11 Skrevet 22 timer siden Million skrev (4 timer siden): Dette har alle damer i hele verden hatt et viktig møte om, så det vet vi og er helt enige om, alle sammen. Men det har vi ikke tenkt å fortelle menn. 🤨 Joooo. Siii det a
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden jeg går ganske fort lei, for å være ærlig. selv om det er digg sex. heller flere ganger på en dag, i så fall. jeg er også av typen som aldri setter meg ned og ser på TV, for jeg har alltid ting å gjøre, som jeg må gjøre eller har lyst til å gjøre. så det å bruke to timer på sex, er helt uaktuelt. Anonymkode: 8711f...afe
Mardina Skrevet 21 timer siden #13 Skrevet 21 timer siden Nå i nyforelsket-tiden har jeg uendelig tid til sex og kos 😍 Eneste som stopper meg er om jeg har mensen eller at vi ikke er fysisk i nærheten av hverandre. Ellers..... så holder vi nesten på som kaniner 😂 😍 2 1
SlemUlv Skrevet 21 timer siden #14 Skrevet 21 timer siden Det kommer jo helt an på hva som skjer.. Inn og ut i samme rytme blir fort kjedelig. Men om man leker litt med sexen, og har det morsomt, så tenker hvertfall ikke jeg på middag før vi er ferdig og hjernen funker igjen 😃
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #15 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Før damer går lei og begynner å tenke på hva de vil ha til middag? 5 min? 10 min? 40 min? Anonymkode: d7d1b...8f5 Maks 10 minutter tipper jeg. Jeg pleier jo ikke akkurat å ta tiden, men det ideelle for meg er nok 5-6 minutter. Utover det ramler jeg av litt mentalt og kan absolutt begynne å tenke på andre ting. Varer det mye lenger, kan det også bli sårt og ubehagelig. Da snakker jeg altså om selve samleiet (når han er inne i meg). For meg er samleiet mest av alt en hyggelig og intim avslutning på ellers deilig sex😊 Anonymkode: 4f320...6e8
Strigiformes Skrevet 21 timer siden #16 Skrevet 21 timer siden Mardina skrev (3 minutter siden): Nå i nyforelsket-tiden har jeg uendelig tid til sex og kos 😍 Eneste som stopper meg er om jeg har mensen eller at vi ikke er fysisk i nærheten av hverandre. Ellers..... så holder vi nesten på som kaniner 😂 😍 Så fantastisk herlig å lese 🙌 1
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #17 Skrevet 20 timer siden Faktisk har noen forsket på det..... Har ikke tid/gidder ikke finne linken, men de fleste kvinner er fornøyd etter 10-15 minutter om jeg ikke husker feil. Jeg regner med det kommer litt an på hva slags sex. Vi har hatt sex lenger, men ta er det rolig/tantrisk. Intensiv jukking kan bli monotont etter en stund. Anonymkode: 77281...8cf
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #18 Skrevet 20 timer siden Med en dårlig mann? 2 minutter, max. Med mannen blir jeg sår når det går over en halv time. Da har jeg kommet mange ganger og er «ferdig». Anonymkode: 794d4...2ad
Verbena Skrevet 20 timer siden #19 Skrevet 20 timer siden Deilig sex blir jeg ikke lei av, og kan holde på lenge. Til vi begge er utslitte og fornøyde. Men ren knulling inn og ut og ikke noe annet... 5 minutter, kanskje 10 hvis det byttes stillinger underveis.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden Når hun ikke "jobber" for orgasmen(e), da er en på overtid. Av og til er det etter en, andre etter flere. Etter år sammen vet en når en kan slippe ut sin egen. Før mens flere, etter er hun game over etter en solid. Er hun ikke edru, umettelig❤️ 🥂 Anonymkode: 13c00...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå