Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det sosiale er slitsomt hele tiden, det er hellish å være rundt de også. Kjeder meg hele tiden, jeg klarer 100 push-ups nå, trener hele tiden, men livet bør være noe mer kanskje? Hart lært å undertrykke det seksuelle også, så jeg slipper å flørte med jenter. Skjønner samfunnet er sånn at man skal være sammen, men liker det ikke egentlig. Ingen bryr seg antar at jeg om man lider, for de bare tenker at man blir glemt uansett når man dør, men det er jo greit nok. Hvordan finner man ut egentlig hva man vil, eller er man bare pakket sammen i et samfunn fordi regjeringen vil tjene penger, så man har ikke noe utvei uansett?

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tja, livet er fint både med og utan 100 push-ups!

Opplever du mangel på meining i livet? ❤️ 

Anonymkode: e6f53...fb5

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja, livet er fint både med og utan 100 push-ups!

Opplever du mangel på meining i livet? ❤️ 

Anonymkode: e6f53...fb5

Nei, syns det er plagsomt med folk rundt meg

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo ikke være rundt folk hele tiden? Jeg er introvert og er for det meste hjemme etter jobb og i helger.

Anonymkode: 0734a...181

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er ubehagelig fordi du ikke har nok sosial trening? Hvilke tilbakemeldinger får du av de du omgås?

Hvis du har hatt problemer hele livet med å omgås og forstå mennesker, humor, ordtak, usagte normer siv, kan det hende du he autistiske trekk. Innlegget ditt er litt all over the place, så du kan jo vurdere å kontakte lege hvis du kjenner seg dårlig psykisk. Isolasjon og misantropi kan også være er psykisk symptom.

Anonymkode: a2696...acf

AnonymBruker
Skrevet

Vi er mange som foretrekker å holde folk på avstand. Det kan være angst, autisme, traumer, andre diagnoser, eller bare introversjon. Hvis det ikke plager deg, så bør du akseptere deg selv sånn du er. Men hvis du synes det er plagsomt, bør du snakke med noen om det.

Anonymkode: 362db...ef9

Skrevet (endret)
Trådmann skrev (7 timer siden):

Nei, syns det er plagsomt med folk rundt meg

Jeg synes ikke det er plagsomt, så lenge jeg omgir meg med de rette menneskene... Kverulerende mennesker skyr jeg. Det tapper meg bare...

Noen mennesker får man energi av å omgåes, mens med andre blir det bare slitsomt.

Endret av Strigiformes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...