AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Jeg har nå blitt sviktet så mange ganger av det offentlige, sykdommen min har forverres seg og nå har jeg bestilt time hos en privat nevrolog. Jeg har et håp innerst inne at de skal kunne hjelpe meg, snakket mye med fastlegen min og han tror det er helt riktig av meg. Og når dette har roet seg skal han og jeg skrive klage på sykehuset jeg sogner til. Jeg er heldig, min pappa skal betale for meg så kanskje jeg kan bli en mamma igjen, en som kan bidra i samfunnet. Jeg er derimot så redd for at jeg blir skuffet i morgen også, da er jeg redd for at jeg synker ned i en tung tung depresjon. Legen i morgen er mitt siste håp for å få hjelp med mine migreneanfall pg cluster anfall ut av smertehelvete bokstaveligtalt. I natt sov jeg minimalt, så jeg tror denne natten blir tøff. Jeg trengte bare å skrive ned noe, dele min redsel med noen. Jeg belaster mannen nok om jeg ikke skal sitte å gråte over noe som ikke engang har skjedd enda. Anonymkode: 0940b...d61 6
Pilleville Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Masse lykke til i morgen. Eg har erfaring med at de private er grundige og flinke.
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august Pilleville skrev (8 timer siden): Masse lykke til i morgen. Eg har erfaring med at de private er grundige og flinke. Takk, håper jeg får samme erfaring 🤞🏻Ts Anonymkode: 0940b...d61
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august Lykke til TS, dog er det lite hjelp å få på cluster desverre slik det er nå ❤️ regner med du er medlem av interesseorganisasjoner osv men hvis ikke meld deg inn i hodepine norge. Anonymkode: ea0c6...d0d
AnonymBruker Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august Regner også med fastlegen din har kjørt utredning via preparatene som skal til for migrenen? Hvis ikke er det ikke mye en nevrolog kan gjøre for deg bortsett fra å starte på uttestingsprosessen av forebyggende osv. Det er en lang ot tung prosess. Anonymkode: ea0c6...d0d
AnonymBruker Skrevet 27. august #6 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Regner også med fastlegen din har kjørt utredning via preparatene som skal til for migrenen? Hvis ikke er det ikke mye en nevrolog kan gjøre for deg bortsett fra å starte på uttestingsprosessen av forebyggende osv. Det er en lang ot tung prosess. Anonymkode: ea0c6...d0d Holdt på i 8 år, har tidligere fått noe som fungerer greit. Pga kapasitet og økonomi på sykehuset har jeg blitt fratatt medisiner som hjalp. Så nå blir det privat, vært gjennom en lang prosess. Ts Anonymkode: 0940b...d61 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #7 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Lykke til TS, dog er det lite hjelp å få på cluster desverre slik det er nå ❤️ regner med du er medlem av interesseorganisasjoner osv men hvis ikke meld deg inn i hodepine norge. Anonymkode: ea0c6...d0d Er medlem, får jeg roet ned migrenen er mye gjort. Så får jeg håpe de har noen gode løsninger 🤞🏻Ts Anonymkode: 0940b...d61
AnonymBruker Skrevet 27. august #8 Skrevet 27. august Hvordan gikk det ts? Jeg håper du fikk hjelp og kan se fremover igjen. Selv har jeg gått til privat spesialist flere ganger fordi det offentlige enten ikke følger opp eller ikke tar meg inn. Jeg har i alle tilfellene fått god hjelp av private. Anonymkode: 066e4...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå