Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen et år og i dag presterte jeg å si « jeg er glad i deg, Lillevenn» innafor eller ikke?🤣

Anonymkode: 4b559...110

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Innafor i min verden. Tror det kanskje er ulikt rundt om i landet.

Anonymkode: 758aa...d6c

AnonymBruker
Skrevet

🙈🙈🙈

Anonymkode: c4cf9...431

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har vært sammen et år og i dag presterte jeg å si « jeg er glad i deg, Lillevenn» innafor eller ikke?🤣

Anonymkode: 4b559...110

Det kaller vi barna mine på 4 og 6 år, så tror både mannen og jeg hadde syns det var litt…rart ja😅

Om du er mann eller kvinne har også litt å si. I USA kaller jo mange menn dama si for ‘baby’. Til feministers store frustrasjon fordi det viser til at hun er ‘liten og det svake kjønn. En norsk variant av dette ville nok vært mer naturlig å si ‘lille venn’ enn baby.  Men en mann ville neppe syns det var stor stas å bli kalt lille venn tenker jeg. 

Anonymkode: 19d2f...459

AnonymBruker
Skrevet

Kaller mannen min det, han er nesten 2m og 100 kilo. Han smiler bare.

Anonymkode: db3e6...51f

AnonymBruker
Skrevet

Ei av mine beste venninner og en kollega kaller meg lille venn og jeg synes det er så koselig og litt ironisk siden jeg er mye større enn dem 😄

Om en kjæreste hadde sagt det så hadde det muligens vært rart siden jeg er vant til at de sier det, men tror jeg synes det hadde vært bare fint.

Anonymkode: 85320...183

AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg/vi kan si det på tull til hverandre som en hersketeknikk. Fra en ukjent ville jeg reagert negativt, fra noen jeg kjenner ville jeg sett an personligheten og intensjonene bak. Er det godt ment kan det sikkert ha sin sjarm. Men jeg synes generelt det er vanskelig å se for seg at det brukes til annet enn å snakke med små barn eller være nedlatende mot voksne.

Anonymkode: a9b52...2c0

• Liker 1
Skrevet

"Men lille venn, hør nå her" er ikke så positivt.

AnonymBruker
Skrevet

Når sjefen sier det til meg og det gjør han innimellom: "hvordan går det lillevenn" med et jævla glis, får jeg lyst å slå ei steikepanne i hodet hans og be han dra til helvete. Ser bare dumt på han og spør hva han lurer på... Han får ikke noe svar på hvordan jeg har det ivertfall. Idiot.

Så ja, jeg synes det er nedlatende å si noe sånt, akkurat som at du er helt blåst. Men det er min mening, altså 

AnonymBruker
Skrevet

Det ville vært noe av det siste som ble sagt mellom oss. For en mangel på sosiale antenner.

Anonymkode: 409f4...dc5

AnonymBruker
Skrevet

Det er ok for en mann å si hvis partner er minst 20 år yngre og minst en halv meter kortere.

Anonymkode: d4bd9...9d3

• Hjerte 1
Skrevet

Så lenge han hadde behandlet meg bra så hadde jeg ikke brydd meg...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det 😊 Innafor.

Eneste er vel om din lille venn ikke liker det.

Anonymkode: ec9fc...e3f

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hadde vært utafor for meg. Og mannen min. 

Anonymkode: e0fe2...f54

AnonymBruker
Skrevet

Bedre med vennen? 

Anonymkode: bd159...a08

AnonymBruker
Skrevet

Som et par kan dere vel kaller hverandre akkurat det dere vil, så lenge dere begge liker det?

Eller ikke, min kjæreste synes kjæleord er kleint, så jeg slenger på en pus eller babe i meldingene til han av og til. 

Med det sagt så synes jeg lille venn på generell basis muligens er det minst sexy, minst romantiske og minst søte kallenavnet i verden. Det er enten noe man sier til et barn, eller bruker som hersketeknikk, nettopp fordi det er noe man sier til barn. Men det er meg da. Som sagt, dere får lage deres egne kallenavn som dere selv liker, en jeg kjenner kaller kona for "dragen" og det synes de er gøy da.

Anonymkode: 24128...27a

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke sånne rosarøde kallenavn: vennen, kjære, pusen, koseklumpen, bamsemann, mannen min, kona mi osv

Kaller han bare sjefen

Han kaller meg Petra, Kleopatra eller Gudrun. Hvis han kaller mitt virkelige navn, da er det alvor 😁

AnonymBruker
Skrevet

Eksmannen min kalte meg ASSWIFE, spesielt foran barna

Barna lurte på hva det betydde og faren sa at det var ei kjerring som lagde helvete og var ekstremt vanskelig å ha med å gjøre. Som ei troll-kjerring, bare verre. Jeg manglet visstnok kroknesen og skautet. Ellers var jeg helt lik.

AnonymBruker
Skrevet

Mamma kaller meg lille venn 🤣🤣 og jeg er 34 og mye større og kraftigere enn hun. 

Anonymkode: 3413f...719

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...