AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Jeg sliter skikkelig nå. Det startet med stressinkontinens når jeg nøs, hostet, kastet opp eller gjorde spesielle bevegelser. Nå bare drypper det konstant:( Siden Bulkamid ikke fungerte, blir TVT-operasjon neste. Jeg må nok vente noen måneder til. Jeg har forsøkt diverse greier man putter inn i skjeden som en tampong for å hindre lekkasje. Kanskje jeg gjør noe feil når jeg setter det inn, men jeg har ingen effekt av det. Skal det hjelpe også når det drypper? Har dere erfaringer rundt dette? Anonymkode: ab0fc...6be
AnonymBruker Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Jeg har erfaring med tvt iallfall. Angrer ikke og nå er jeg tett. Stressinkontinens da. Hva mener du med at du må vente noen måneder til? Står du på venteliste? Krysser fingrene for det. Hadde takket ja en gang til for å si det sånn. Har dessverre ikke erfaring med sånn man setter inn. Anonymkode: 0254f...0f4
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har erfaring med tvt iallfall. Angrer ikke og nå er jeg tett. Stressinkontinens da. Hva mener du med at du må vente noen måneder til? Står du på venteliste? Krysser fingrene for det. Hadde takket ja en gang til for å si det sånn. Har dessverre ikke erfaring med sånn man setter inn. Anonymkode: 0254f...0f4 Nå fikk jeg noe medisiner utskrevet av fastlegen jeg kan ta hver morgen. Betmiga. Kanskje det hjelper littegrann. Jeg står på venteliste og kan ikke regne med operasjon før desember. Jeg satte meg opp som tilgjengelig hvis det skulle bli en avbestilling. Bulkamid er forsøkt, uten at det ga full effekt. Hadde det bare vært lekkasje når jeg nøs, løp eller hostet hadde det vært litt bedre nå enn hvor det renner. Jeg er alltid redd for at folk skal lukte det Anonymkode: ab0fc...6be 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #4 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå fikk jeg noe medisiner utskrevet av fastlegen jeg kan ta hver morgen. Betmiga. Kanskje det hjelper littegrann. Jeg står på venteliste og kan ikke regne med operasjon før desember. Jeg satte meg opp som tilgjengelig hvis det skulle bli en avbestilling. Bulkamid er forsøkt, uten at det ga full effekt. Hadde det bare vært lekkasje når jeg nøs, løp eller hostet hadde det vært litt bedre nå enn hvor det renner. Jeg er alltid redd for at folk skal lukte det Anonymkode: ab0fc...6be Uff..det skjønner jeg. Kan du ringe poliklinikken og fortelle dette og høre om de kan prioritere deg ved anledning? Det der må jo være uholdbart. Urin produseres kontinuerlig, så da er det ikke noe rart at det renner. Håper medisinen hjelper. Tenker du kan ringe uroterapeut på poliklinikken og spørre om de tingene du setter inn. Så kan du høre om de syns det høres ut som du gjør det rett Desember er iallfall i år! Krysser fingrene for at du får operasjon tidlig i desember iallfall ❤️. Anonymkode: 0254f...0f4
AnonymBruker Skrevet 29. august #5 Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (På 27.8.2025 den 21.44): Uff..det skjønner jeg. Kan du ringe poliklinikken og fortelle dette og høre om de kan prioritere deg ved anledning? Det der må jo være uholdbart. Urin produseres kontinuerlig, så da er det ikke noe rart at det renner. Håper medisinen hjelper. Tenker du kan ringe uroterapeut på poliklinikken og spørre om de tingene du setter inn. Så kan du høre om de syns det høres ut som du gjør det rett Desember er iallfall i år! Krysser fingrene for at du får operasjon tidlig i desember iallfall ❤️. Anonymkode: 0254f...0f4 i dag fikk jeg tilbud om operasjon da det var en som hadde avlyst. Blir operert på torsdag så håper virkelig at jeg ikke blir skuffet❤️ Så da slipper jeg nok å styre med de greiene jeg ellers har brukt som jeg tror fungerte bedre for stressinkontinens enn når det renner konstant. Anonymkode: ab0fc...6be 2
AnonymBruker Skrevet 31. august #6 Skrevet 31. august AnonymBruker skrev (På 29.8.2025 den 17.46): i dag fikk jeg tilbud om operasjon da det var en som hadde avlyst. Blir operert på torsdag så håper virkelig at jeg ikke blir skuffet❤️ Så da slipper jeg nok å styre med de greiene jeg ellers har brukt som jeg tror fungerte bedre for stressinkontinens enn når det renner konstant. Anonymkode: ab0fc...6be Hurra!!! Masse lykke til ❤️❤️. Håper alt går bra og at du blir kvitt problemet. Jeg merket effekt med en gang. Håper du oppdaterer ☺️❤️ Anonymkode: 0254f...0f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå