AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Altså, hva faen? Hvorfor? Jeg og sikkert flere tør jo ikke å legge ut noe her mer da det er fare for at innlegget deles på Facebook og man da blir gjenkjent. Jeg mener dette er en uting. Anonymkode: 6f060...074 19 13
oslomaraton Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Altså, hva faen? Hvorfor? Jeg og sikkert flere tør jo ikke å legge ut noe her mer da det er fare for at innlegget deles på Facebook og man da blir gjenkjent. Jeg mener dette er en uting. Anonymkode: 6f060...074 Er helt enig med deg!! 5 4
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Skrevet 26. august skulle du blitt gjenkjent på Facebook men ikke på kg? Anonymkode: 8f818...16e 3 6
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Derfor er det en god grunn å bruke anonym bruker. Tror ikke de legger ut de innleggene som krever brukernavn. Anonymkode: 3e75e...913 3
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Derfor er det en god grunn å bruke anonym bruker. Tror ikke de legger ut de innleggene som krever brukernavn. Anonymkode: 3e75e...913 For meg handler det om at folk jeg vet ikke henger på KG får det opp som reklame i sin feed, og kan gjenkjenne historien. Anonymkode: bff57...d40 13 3
AnonymBruker Skrevet 26. august #6 Skrevet 26. august Man blir da like lett gjenkjent her. Anonymkode: 73319...b43 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #7 Skrevet 26. august Det er slik de håver inn penger. Det er derfor moderatorene godtar hjerneløse innlegg og totalt feil svar på spørsmål. Da kan innlegget bli lagt ut og skape reklame inntekter fra FB. Dette er også grunnen til at KG har gått fra å være et bra forum til bare noe helt ubrukelig. Anonymkode: fcf8a...c10 4 5
AnonymBruker Skrevet 26. august #8 Skrevet 26. august Jeg ble også litt forferdet da jeg så at innlegget mitt var delt på facebook. ut fra HI var det ganske generelt, men lenger uti tråden kom det mer info fra meg. Om personen jeg har på Facebook følger Kvinneguiden der, er jeg stygt redd for at det blir gjenkjent. Anonymkode: 07af8...48d 5 5
AnonymBruker Skrevet 26. august #9 Skrevet 26. august Og det er en av grunnene for at det blir flere anonyme brukere på kg. Mange av oss har og skiftet forum, mye her inne blir moderert bort, vi blir sensurert selv uten at det er noe kontroversielt. Anonymkode: 591f8...a4d 7 4
AnonymBruker Skrevet 26. august #10 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (34 minutter siden): skulle du blitt gjenkjent på Facebook men ikke på kg? Anonymkode: 8f818...16e Mange flere på Facebook enn på kg. Anonymkode: b5ea2...629 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. august #11 Skrevet 26. august Skvatt når jeg så det. Ikke greit. Folk burde tenke seg om hvordan de skriver så det ikke blir kjent igjen. Anonymkode: a07a1...570 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #12 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså, hva faen? Hvorfor? Jeg og sikkert flere tør jo ikke å legge ut noe her mer da det er fare for at innlegget deles på Facebook og man da blir gjenkjent. Jeg mener dette er en uting. Anonymkode: 6f060...074 Helt enig! Jeg tør ikke skrive egne innlegg pga det. Anonymkode: dc705...050 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #13 Skrevet 26. august De innlegga får en jo betaling for. Anonymkode: 2b865...57b
AnonymBruker Skrevet 26. august #14 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): De innlegga får en jo betaling for. Anonymkode: 2b865...57b ? Anonymkode: e2a42...b57
AnonymBruker Skrevet 26. august #15 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ? Anonymkode: e2a42...b57 Får ein viss sum om innlegget vert brukt Anonymkode: 2b865...57b
Kapt.Chat Skrevet 26. august #16 Skrevet 26. august Om dere er redd for å bli gjenkjent om innlegg fra KG postes på FB, så burde dere kanskje revurdere hva dere legger ut på KG også. For KG er et rimelig stort forum, og sånn sett så er faren for å bli gjenkjent nesten like stor. Mange havder at FB når ut til mange flere, men det er jeg ikke sikker på, for hva som vises på FB er basert på algoritmer, og visst personen ikke er interessert i akkurat det temaet eller ikke har tilknytning til KG, så er det liten sjanse for at det dukker opp i hans/hennes feed. Og når det gjelder dette med at dere vil bli tvunget til å poste anonymt, så må jo det bety at dere anser den brukeren dere har på KG som ikke anonym. Så da lurer jeg på dere som er redd for å skrive med brukernavn, deler dere identiteten med andre IRL? 7
AnonymBruker Skrevet 26. august #17 Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er slik de håver inn penger. Det er derfor moderatorene godtar hjerneløse innlegg og totalt feil svar på spørsmål. Da kan innlegget bli lagt ut og skape reklame inntekter fra FB. Dette er også grunnen til at KG har gått fra å være et bra forum til bare noe helt ubrukelig. Anonymkode: fcf8a...c10 And yet, here you are. Anonymkode: 9db31...754
AnonymBruker Skrevet 27. august #18 Skrevet 27. august Dette er et offentlig forum som hvem som helst kan lese. Ikke legg ut tekster hvor det er fare for å bli gjenkjent, når du ikke vil det. Det burde vært grunnleggende nettvett. Det kan være noen du kjenner her inne uten at du vet det. Hvis du forholder deg til det så bør du ikke trenge å engste deg over at kg bruker innhold fra deres egen nettside til å lokke flere medlemmer fra Facebook (for jeg regner med at det er hensikten bak det). Anonymkode: 3ddf5...cbd 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. august #19 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (6 timer siden): Altså, hva faen? Hvorfor? Jeg og sikkert flere tør jo ikke å legge ut noe her mer da det er fare for at innlegget deles på Facebook og man da blir gjenkjent. Jeg mener dette er en uting. Anonymkode: 6f060...074 Er helt enig med deg. Det blir i det minste en oppvekker for folk rundt hvor stort forumet her er og hvor lett det kan være å kjenne igjen folk om de ikke anonymiserer nok. Ikke minst fordi innlegg kan linkes til om det googles. Jeg la feks ut et personlig innlegg om et familiemedlem og et dillemma/en konflikt her. Fikk helt noya da jeg innså at søk på tema i Google førte direkte til tråden min i kg. Ble rett og slett kvalm. Forsøkte å få slettet innlegget mitt siden det var så lett å gjenkjenne, men admin nektet å slette. Så etter dette er jeg enormt forsiktig rundt hva jeg legger ut. Er situasjonen spesiell og man er detaljert i beskrivelsene, hjelper det ikke med litt anonymisering her og der. At KG har fått en egen fb side gjør alt mye verre. Om man følte seg mobbet og herset med på kg er fb nådeløse. Her står trollene i tillegg frem med navn og bilde som gjør det ekstra ekkelt. Anonymkode: b5bd3...b1d 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. august #20 Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (2 timer siden): Får ein viss sum om innlegget vert brukt Anonymkode: 2b865...57b Æh.. nei Anonymkode: 77b51...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå