AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august Jeg er en kvinne på 35 år som plages med å klare få orgasme på egenhånd. Kan holde på i evigheter uten å komme i mål. Vet ikke om jeg gjør det riktig men føler ofte at jeg er på vei men så stopper det opp. Er veldig frustrerende. Ønsker gjerne tips til hvordan dere andre onanerer og hvordan dere kommer helt i mål med orgasme. Når jeg nesten er i mål og forsøker fortsette er det bare ubehagelig. Klitoris blir alt for følsom og nesten litt sår… Håper noen har gode tips eller opplever lignende. Hilsen frustrert jente som vil komme i mål 😭 Anonymkode: 4480f...5f6 1
AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Skrevet 26. august Jeg har slitt med orgasme i lang tid nå. Så begynte jeg på Østrogen pga menopause. Og orgasmene er så kraftige at jeg må holde en pute over fjeset. Anonymkode: f0cf9...334
Cam03 Skrevet 26. august #4 Skrevet 26. august Jeg var nesten 40 år før jeg fikk min første orgasme. Som deg følte jeg at den var på vei men at det stoppet opp. Så hørte jeg mye bra om womanizer og prøvde den, og endelig så var den første orgasmen på plass. Etter det så "løsnet" det, og jeg får nå orgasmer både med fingre og leketøy. Jeg slapper mer av nå og "jager" ikke orgasmen, og jeg vet at det ikke er en fasit på hvor lang tid det tar før orgasmen kommer. Om den kommer kjapt eller om jeg bruker lengre tid en dag, så har ikke det noe å si.. Godt blir det uansett. Håper at du finner ut av det du også. Nyt det så godt du kan, og plutselig en dag så løsner det. 1
Bamseklemmer Skrevet 27. august #5 Skrevet 27. august (endret) Må vel først påpeke at kvinner som sliter med orgasme, er like normale som kvinner som får orgasmer i bøtter og spann🫡 Men det som påvirker orgasmen mest, er tanker "på ville veier" frustrasjoner, stress og sykdom i kroppen. I tillegg blir kanskje noen lei seg, for at de aldri skal få oppleve orgasmer. Dette er mentalt og hormonstyrtstyrt.. unntatt sykdom i kroppen, det er noe annet for da prioriterer hjerner å gjøre kroppen frisk. Altså.. orgasmen blir satt på pause. Men begge deler påvirker orgasmen opptil 70%. De resterende 30% kommer av hvordan du stimulerer deg.. men det tror jeg er godt nok, for at du skal få til orgasme TS. Det er helt utenkelig at du gjør noe galt med deg selv🫡 Østrogen er nevnt som et viktig hormon.. men jeg vil legge til testosteron, det er jo den som gir sexlyst. Men balansen på nivået mellom disse to er viktigst. Det påvirker det mentale, for det er mye positive fordeler som følger med i riktig hormonbalanse. Altså.. hormonene påvirker dagsformen positivt, som gjør at man får lyst til å onanere.. Så ja.. Østrogen mangel kan være årsaken TS.. ikke sikker du har tanker "på ville veier". Jeg ville bare forklare at orgsasmen er skjør.. så blodprøver hos fastlegen din, kan være løsningen på orgasme mysteriet ditt TS👏 Endret 27. august av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:31 #6 Skrevet onsdag kl 23:31 Tvist skrev (På 26.8.2025 den 23.23): Har du prøvd med vibrator? Er lenge siden jeg har prøvd det.. Anonymkode: 4480f...5f6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:33 #7 Skrevet onsdag kl 23:33 Cam03 skrev (På 27.8.2025 den 0.05): Jeg var nesten 40 år før jeg fikk min første orgasme. Som deg følte jeg at den var på vei men at det stoppet opp. Så hørte jeg mye bra om womanizer og prøvde den, og endelig så var den første orgasmen på plass. Etter det så "løsnet" det, og jeg får nå orgasmer både med fingre og leketøy. Jeg slapper mer av nå og "jager" ikke orgasmen, og jeg vet at det ikke er en fasit på hvor lang tid det tar før orgasmen kommer. Om den kommer kjapt eller om jeg bruker lengre tid en dag, så har ikke det noe å si.. Godt blir det uansett. Håper at du finner ut av det du også. Nyt det så godt du kan, og plutselig en dag så løsner det. Kanskje jeg skal prøve det. Alt er verdt et forsøk. Anonymkode: 4480f...5f6
Clusia Skrevet onsdag kl 23:39 #8 Skrevet onsdag kl 23:39 Prøv en god vibrator inni og et vibroegg eller noe på klitoris. Samt nok smørning. Det sammen med musikk og total avslapning pleier å gjøre susen her.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 23:45 #9 Skrevet onsdag kl 23:45 Clusia skrev (5 minutter siden): Prøv en god vibrator inni og et vibroegg eller noe på klitoris. Samt nok smørning. Det sammen med musikk og total avslapning pleier å gjøre susen her. Hva er vibroegg? Anonymkode: 4480f...5f6
Clusia Skrevet onsdag kl 23:57 #10 Skrevet onsdag kl 23:57 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva er vibroegg? Anonymkode: 4480f...5f6 Det er en liten vibrator, noen av de har ledning til en justeringskontroll, andre er trådløs og noen igjen har bare av og på knapp på selve egget. Enkelte kan også brukes innvendig. 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå