iadnuyh Skrevet 26. august #1 Skrevet 26. august (endret) Noen sliter og tenker at nå gidder jeg ikke mer…, ikke gjør det det finnes uoppdagede som passer så uendelig mye bedre enn det som var, snakker av erfaring etter jeg ble skilt, men det er ikke lett. En sjelevenn som passer i det hverdagslige og har felles interesser i fire av fem er fantastisk. Erfaringen er at det å prestere for hverandre når det gjelder betyr mer enn man tror…. Lykke til👍 Endret 26. august av iadnuyh
Strigiformes Skrevet 27. august #2 Skrevet 27. august Å ha behov for å prestere for hverandre er ikke bra. Bry seg om hverandre og ville hverandre det beste er et godt utgangspunkt og fokus. Beklager om jeg pirket litt nå. Finn en som har samme fokus som deg selv. Det er ofte det beste. Da blir det minst knuter på tråden...
AnonymBruker Skrevet 27. august #3 Skrevet 27. august iadnuyh skrev (20 timer siden): Noen sliter og tenker at nå gidder jeg ikke mer…, ikke gjør det det finnes uoppdagede som passer så uendelig mye bedre enn det som var, snakker av erfaring etter jeg ble skilt, men det er ikke lett. En sjelevenn som passer i det hverdagslige og har felles interesser i fire av fem er fantastisk. Erfaringen er at det å prestere for hverandre når det gjelder betyr mer enn man tror…. Lykke til👍 Hva er poenget ditt med denne diskusjonen? Skjønner hverken tittelen eller hva du vil frem til i teksten du skriver. Anonymkode: 2ebb8...018 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå