Gå til innhold

Hvor er det rareste stedet du har bæsja?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (K62) er av den typen at når jeg må på do så må jeg på do. Jeg greier ikke gå å holde meg i flere timer. Må jeg så må jeg. Dette har resultert i at jeg har måttet gjøre mitt fornødne på en del "interessante" steder oppigjennom.

- Jeg har måttet stoppe bilen i veikanten og satt meg ned i grøfta.

- I skogen på fjelltur.

- I krattet gjemt bak et skur ved idretsplassen.

- Mellom to steiner ikke så langt fra stranda i syden.

- Jeg har gjort det i buksa et par ganger, like ved do. Altså, jeg rakk å komme meg inn på badet, men så gikk det galt før jeg fikk opp beltet. 

- På festivaldo.

- På flydo.

Anonymkode: 5d63f...06e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av disse stedene du nevner er rare, ts, så da tar jeg med meg det langt rarere svaret mitt og lister meg ut av tråden.

Anonymkode: 93355...2a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vær så snill å ta med deg en rull med poser og plukk opp hvis du går på driter i nærheten av sivilisasjonen! Er kjempeekkelt om barn eller hunder havner i det, fysj.

Anonymkode: 8aa0d...d8e

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor klarer du ikke å holde deg ts?

Anonymkode: 8412d...5fc

• Nyttig 1
Skrevet

I en handlepose på rommet mitt da hun jeg delte leilighet med var på toalettet 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor klarer du ikke å holde deg ts?

Anonymkode: 8412d...5fc

Mulig jeg har IBS eller noe sånt. Vet ikke, har aldri testet meg, og det har liksom aldri vært noe problem, annet enn at jeg en og annen gangen må veldig på do. 

AnonymBruker
Skrevet

Kom på en til.

Jeg vokste opp på gård og hadde fjøset en del en periode når foreldrene mine skulle bort eller var opptatt. Den gang var det ikke do fjøset, men det var vanlig at man bare satte seg på renna og gjorde det der. Bæsja ganske ofte i fjøset under morgenstellet, husker jeg. Kanskje ikke så rart. Sto jo opp tidlig, spiste litt frokost, og så var det ut å begynne og jobbe litt fysisk. Da kom trangen. 

AnonymBruker
Skrevet

Har bare gått på do. Utedo, flydo, rasteplasser, vanlige doer…

Anonymkode: 13728...16b

AnonymBruker
Skrevet

Dobbel utedo 🤣

Anonymkode: 8a4ad...0d5

AnonymBruker
Skrevet

På en nedpissa dass i kjelleren på en pub i Edinburg. Fikk akutt behov for en do og det var det nærmeste og raskeste jeg fant. Var så mye piss på gulvet at buksa ble våt og jeg gikk rundt i byen etterpå med ei bukse våt av andres piss. 

Anonymkode: 7b18a...5d2

Skrevet

I fellesdusjen på en campingplass i sverige, som barn, kanskje 11-12år. Fikk plutselig akutt diaré på morgenen. Så løp ned til fellesdusjene. Hvor hver dusj heldigvis hadde egne båser. Mens jeg dusjet kjente jeg at jeg måtte prompe, men det var mer enn en promp. Jeg fikk panikk, visste ikke hva jeg skulle gjøre, så endte opp med å tråkke bæsjen ned i sluket. 

Noe brunt avføringvann kom over i dusjen ved siden av, hvor jeg da hører barnet spørre sin far hva dette var. 

Hele seansen var utrolig pinlig. Jeg sto i dusjen til jeg visste at ingen andre var der. 

AnonymBruker
Skrevet

I eit fjellvatn...

(Eg var barn når det skjedde)

Anonymkode: aec96...951

AnonymBruker
Skrevet

Matforgifta på random bensinstasjon i Bangladesh. Hull-i-bakken-do og gjennomsiktig dør.

Anonymkode: 9cd9a...491

AnonymBruker
Skrevet

I en søppelkasse inne på solarium

Anonymkode: de07c...abc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

I en søppelkasse inne på solarium

Anonymkode: de07c...abc

Her også…. Huff, ble akutt svært dårlig i magen og fantes ikke toaletter i nærheten. Veldig flaut, men gjort er gjort. 

Anonymkode: da812...0ee

AnonymBruker
Skrevet

Har bæsjet i sjøen langs badestranda i Playa del Ingles på Gran Canaria. Etter jeg hadde gjort fra meg og gnikket rumpa mi ren for bæsj gikk jeg opp til solstolen og solte meg. En times tid senere løp det folk opp fra sjøen. De hadde ikke sett hai men noen kabler som lå og duppet i sjøen. 🤣

Anonymkode: 3916f...d88

AnonymBruker
Skrevet

I buksa på jobb. Ble akutt syk. 

Anonymkode: 1be57...1ca

AnonymBruker
Skrevet
pippeli skrev (11 timer siden):

I en handlepose på rommet mitt da hun jeg delte leilighet med var på toalettet 

Elder meg inn i denne klubben!

Var enormt plaget med magen en periode. Kunne få akutt diaré som vedvarte i flere timer. Turde til slutt ikke gå på do fordi jeg hadde allerede vært der MANGE ganger (bodde i ett slags kollektiv hvor vi delte bad med utleier).

PS...hadde våtservietter klare på rommet.

Anonymkode: 5a865...9b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...